Через розчарованість в житті хочу вчинити суїцид
Доброго дня, маю страшну проблему неодноразово задумувалася і хочу вчинити суїцид. А причина цього проста, я вважаю що моє життя не має сенсу. Я вийшла заміж, народила дитину, згодом чоловік пішов. Я залишилася одна без вищої освіти (зараз не маю змоги вчитися), без роботи та чоловіка. Мені настільки за це боляче, що я не хочу жити. Я неодноразово задумувалася і вже би певне і вчинила суїцид, але боюся болю. Допоможіть будь ласка.
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Доброго дня, Оля.
Дуже Вам співчуваю, помітно, як Вам боляче, однак самогубство - це не вихід. Життя дається нам лише раз, Ви молода і перспективна + у Вас є дитинка, яка потребує люблячої мами. Скажіть, будь ласка, чи у Вас люди, які могли б Вас підтримати (батьки, друзі і т. д.)? Крім цього за законодавством, Ваш чоловік зобов'язаний допомагати Вам фінансово у вихованні дитини.
У Вас зараз критичний стан. Чи не могли б Ви зараз зателефонувати на телефон довіри або сходити у соціальну службу на безкоштовну консультацію до психолога?
Пам'ятайте, що Ви цінна тому, що існуєте і тому попіклуйтеся про себе.
психолог онлайн
Я дуже вам співчуваю, і вірю, що вам насправді боляче та нестерпно. Але так буде не завжди, 20 років - це лише початок життя. Зараз, мабуть, це здається нереальним, але згодом у вас буде можливість отримати освіту та реалізувати свій потенціал, розпочати інші стосунки.
Скажіть, чи є у вашому житті люди, на яких ви можете спиратись? Батьки, родичи, друзі? Як організовано ваш побут, чи допомогає вам хтось з дитиною?