О взаимоотношениях.
За 5 лет наших взаимоотношений с моим молодым человеком я успела изменить 3 раза, но не физически, а духовно. Ведь духовная измена это тоже измена. Я не знаю зачем это сделала . Может быть на тот период времени он что-то не так делал... Я не хотела этого делать и мне очень стыдно. Мои измены заключались в переписках с другим противоположным полом . Мы общались, флиртовали, общались на секс темы и ТД. Я очень об этом жалею, несмотря на это мой молодой человек простил меня и мы вместе, но он часто затрагивает эти темы и я не понимаю почему. Мы с ним выяснили уже многое и я сказала и попросила прощение. Я хочу сделать наши отношения ещё лучше, но не знаю как. Как мне помочь ему, как его успокоить, чтобы он так сильно не переживал...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Доброго дня, Катя.
Скажіть, будь ласка, коли саме Ваш хлопець піднімає тему про Ваші минулі переписки (можливо цьому передують якісь схожі ситуації)? Як Ви реагуєте і відповідаєте йому, коли він знову починає цю тему? Як хлопець дізнався про Ваші минулі переписки (Ви йому самі розповіли)? Скільки минуло часу після того, як він дізнався?
Перш за все, необхідно зрозуміти, чому Ви переписувалися із цими хлопцями для того, щоб виявити, які у Ваших стосунках існують дефіцити. Що Вам давала ця переписка? Що Вам дають стосунки із хлопцем, а чого у них не вистачає?
Дополнение от автора
Он может мне начать говорить не с того не с чего. Вот например он сидит думает и хоба , начинается одна и та же тема. Он зациклин на ней.уонено, язлюсь , но стараюсь не подавать вид. По омуя что раньше это показывала, что злюсь и он удивился мол чего мне злиться, сама во всем виновата.
Он нашел переписки, ибо я сама бы не осмелилась ему рассказать. Ну, прошел где-то месяц , когда узнал о них. Эти переписки с другими.... Я просто не чувствовала комплексов, общаясь с ними. Я чувствовала себя желанной и то, что действительно им нравятся я такая, какая есть. ( Я полненькая ) Может быть они и врали, хотела заполучить лишь одно..
Наши отношения с моим молодым человеком дают мне любовь и опору . В наших отношениях не хватает доверия с его стороны .
психолог онлайн
цитата:
Эти переписки с другими.... Я просто не чувствовала комплексов, общаясь с ними. Я чувствовала себя желанной и то, что действительно им нравятся я такая, какая есть. ( Я полненькая ) Может быть они и врали, хотела заполучить лишь одно..
Скажіть, будь ласка, а Ви відчуваєте себе "бажаною" із Вашим хлопцем? Перш за все, Вам необхідно пропрацювати себе, свої комплекси та самооцінку для того, щоб ця ситуація не повторилася.
цитата:
Он нашел переписки, ибо я сама бы не осмелилась ему рассказать. Ну, прошел где-то месяц , когда узнал о них. Эти переписки с другими....В наших отношениях не хватает доверия с его стороны.
Помітно, що до Вашої брехні додався і той факт, що хлопець сам про це дізнався. Він має право на гнів і на сум, адже це дійсно боляче. Насправді довіра - це крихка річ, а для того, щоб її відновити потрібен час і співпраця двох партнерів.
цитата:
Он зациклин на ней.уонено, язлюсь , но стараюсь не подавать вид. По омуя что раньше это показывала, что злюсь и он удивился мол чего мне злиться, сама во всем виновата.
Коли Ви "не подаєте вигляду", то робите лише гірше, адже тоді хлопець починає Вам ще більше не довіряти (у нього може з'являтися гіпотеза, що Вам байдуже на його переживання і тому Ваша поведінка повториться). Реагувати гнівом також не вихід.
Тоді що Ви можете зробити? По перше - визнати його почуття (Наприклад, "(ім'я), коли ти починаєш знову розмовляти на тему моєї переписки із іншими хлопцями, то я бачу, що ти гніваєшся і сумуєш. Це дійсно боляче і ти маєш право гніватися та сумувати. Вибач, що я не розповіла тобі, що переписувалася із іншими хлопцями). По друге - пояснити, чому Ви це робили ("Я б хотіла тобі пояснити, чому я це робила. Насправді, я комплексую через свою комплекцію та вагу, тому намагалася підвищити собі самооцінку через визнання збоку інших (наприклад, чрез переписку). Мені цього справді не вистачає. Водночас, я боялася тобі розповісти про це тому, що не хотіла тебе ранити, хоча тепер я розумію, що зробила лише гірше. Вибач"). По третє, запитати у хлопця, що б Ви могли для нього зробити, щоб він почав Вам знову довіряти ("Мені соромно і сумно, що я так вчинила. Тепер я буду працювати над своєю самооцінкою, щоб ця ситуація не повторилася. Я тебе люблю і мені цінні наші стосунки, тому я хочу працювати разом із тобою над відновленням довіри. Скажи, будь ласка, що я могла б зробити, щоб ти знову міг мені довіряти?").
Дополнение от автора
В данный момент я чувствую себя желанной, потому что мне удалось похудеть. Я работала над собой. Он часто проводит со мной исправительные беседы )
Я пытаюсь работать над своим гневом, контролировать его.
Я ему обещала,что я поговорю с психологом, проконсультируюсь на счёт этой темы.
В принципе я поняла,что вы имеете в виду )