Початок кінця
Доброго дня. Як жити у цьому світі? Я простий хлопець із високими цінностями. Мене ніхто не сприймає,ніхто не сприймає моє мислення. Я почуваюся самотнім. Іноді здається,що у своєму оточені я най розумніший. У точних науках я слабкий,також гумунітарій я не дуже добрий. Я не залежу від матеріальних цінностей. Я людина дуже складна і водночас проста. Здається,що я живу у світі з людьми,які перебувають у гіпнозі. Навколо одні зомбі. Телевізор,ненадійні джерела інформації у які так всі навколо вірять,правлять світом. Люди давно перестали розумно мислити і цінити душевні блага. Навколо панує зло,байдужість,кривда,безвідповідальність,завість,брехня,страждання і розчарування.
Я неможу жити у цьому світі,я не можу реалізувати себе,я не можу знайти своїх однодумців,свою аудеторію. Я боюся показатися дивним,не нормальним перед іншими.
Мене з дитинства мало хто розумів. У мене дуже добра душа,тому в процесі дорослішання,життя наносить мені все більше і більше ударів. Світ це неначе великий фільтр,який знищує таких,як я.
Усі компанії,уся влада,вони леше прагнуть взяти під контроль усіх нас,поняття конфенденційність,давно у минулому. Ми стаємо рабами,самі не підозрюючи цього.
Я втомився весь час бачити,як люди легко піддаються маніпуляції. Як от зараз у США заворушення,через вбитого чорного поліцейським. Усі як не контрольоване стадо вівців,боряться за щось. Але за що??? А це нічого,що цей чорний,був бандитом,що погрожував вбити беремену жінку? Він сидів п’ять раз у в’язниці. Його потрібно було за таке зразу убити! А його ще захищають? Люди самі роблять незнаючи що...
Іноді хочеться зникнути із цієї планети,бо вона приречена на загибель.
Мені важко сприймати сучасні реалії. Тому я не можу знайти друзів,дівчину. У мене не має порущуміння з рідними. Я не знаю,що я можу зробити,щоб трішки змінити цей світ. Щоб ми б не робили нас всеодно будуть критикувати...
Вопрос от: ; Возраст: 19

психолог онлайн
Viktor, доброго времени суток!
Дуже емоційно. А окрім того, що Ви хочете врятувати світ - що ще Вас цікавить? Де навчаєтесь або працюєте? Які книжки читаєте? Яке у Вас хоббі? Як можете описати Вашу родину - які в ній відносини?
психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Добрый день молодой человек. А начните делать добро с себя. Просто начните делать добро, а не ругать весь мир и людей в нем. Очень многие стремятся делать этот мир лучше. Найдите единомышленников в тех же сетях, да просто в своем городе. Легче конечно же сидеть на попе ровно и рассказывать про свою уникальность.
психолог онлайн
Виктор, добрый вечер!
цитата:
Я простий хлопець із високими цінностями. Мене ніхто не сприймає,ніхто не сприймає моє мислення. Я почуваюся самотнім. Іноді здається,що у своєму оточені я най розумніший.
цитата:
У мене не має порущуміння з рідними. Я не знаю,що я можу зробити,щоб трішки змінити цей світ. Щоб ми б не робили нас всеодно будуть критикувати...
Я думаю, что вопрос больше не в том, что происходит в мире, а в том, как Вы его ощущаете внутри себя. Вы себя видите умным парнем с высокими ценностями,, а других не достойными. Да, в мире есть войны и несправедливость, но есть много и хороших вещей, которые Вы не замечаете. Я думаю, что в большей степени Вы сейчас находитесь еще в сложном подростковом периоде, когда Вы можете быть переполнены своими внутренними переживаниями, связанными с перестройкой организма и Вашей психики, поэтому Вам сложно это пережить. Какие у Вас сейчас отношения с родителями? Есть ли у Вас близкие друзья?
Дополнение от автора
Нажаль я не супергерой,тому врятувати світ я не зможу. Я лише хотів би його трішки покращити. Наприклад врятувати комусь життя,або допомогти в одружені комусь. Одним словом займатися благодійною правою. Звісно,якщо усі ми стали б трішки добрішими,світ став би набагато кращим. Але зараз усі думають про власне збагачення нажаль. Усім начхати на когось. Коли ми бідні,ми просимо Бога,стати багатими,щоб допомагати бідним,але коли стаємо багатими ми забуваємо про бідних...Ось так мислить дуже багато людей,дуже шкода...
Навчаюся я на юридичному факультеті.
Книги різні читаю,переважно наукового жанру. Люблю літературу,яка допомагає розвиватися всебічно.
Родина хороша. Проте спільну мову не просто шукати з ними, вони все-таки трішки інакше дивляться на життя.
Стосовно слів «почніть робити добро з себе»,так ви праві. Багато добра я людям робив,але чомусь вони цього не пам’ятають,не цінять,лише згадують все погане. Така у людей є манія.
Зовсім ні. Я не ругаю усіх людей. Я просто дивуюся їм. Невже ви не бачите проблеми? Я звісно розумію,що на життя потрібно дивитися,як із хорошої сторони,так із поганої,проте саме погана строна позволяє нам замислитися,а чи правельно ми робимо? Ось до чого я веду.
Знаєте я розказую про свою унікальність не через те,що я цим пишаюся,а через те,що мені важко бути таким... Думаєте я цього хочу? Ні! Просто я навчився бачити життя трішки з іншого ракурсу. І я не хожу в розових окулярах)))
Не всі можуть бачити життя,таким яким воно є... Нас з дитинства вчать вчитися. Вчити придмети,які не знадобляться. Замість того,щоб приділяти час тому,що реально знадобиться,дітей вчать інколи не потрібного.
Замість того,щоб вчити дітей людяності і доброти,нас з дитинства привчають,що війна це є нормалтно,що кожний чоловік має відавати життя за країну свою. Це звісно добре,але як показує історія дітей яких ми так любимо,ідуть в воюють у інтересах влади,неначе прості пишки у великій грі політиків. Думаю приклали з історії не треба наводити.
От наприклад замість того,щоб радуватися чужим досягнення,люди чомусь заздрять і намагаються переплюнути друг друга.
І ще одне.
Я не сджу,як ви могло подумати. Я беру участь у рідних проектах,і сам є ініціатором їх. Просто я замічаю,що чим більше ми робимо добра для людей тим більше нас критикують.
Близькі друзі... Як це? Так друзі є,але по справжньому близьких напевне немає.
психолог онлайн
цитата:
Я лише хотів би його трішки покращити. Наприклад врятувати комусь життя,або допомогти в одружені комусь. Одним словом займатися благодійною правою. Звісно,якщо усі ми стали б трішки добрішими,світ став би набагато кращим.
Я думаю, что есть хорошая фраза, что прежде чем изменит мир, то попробуйте изменить себя. Вы описали себя как какого-то супер героя, которому нужно изменить мир. Почему Вы не думаете, что есть люди, которые тоже помогают и делают много хорошего. Вы фокусируетесь только на негативе. Да, он есть, как часть жизни и Вы его должны принять. Люди злятся, завидуют, мстят, но это, если посмотреть с одной стороны, но с его стороны это может быть по другому. Когда Вы хотите кому-то помочь, то лучше помогите себя и решите сначала свои вопросы, а не чужие. Я думаю, что это не Ваша задача, а другого человека в этой жизни, пройти через какие-то испытания. В чем Ваш вопрос на сайте? Вы просто хотите поговорить ?
психолог онлайн
цитата:
Звісно,якщо усі ми стали б ... Але зараз усі думають про... Усім начхати... Коли ми... Ось так мислить дуже багато людей...
Ви так багато разказуєте про когось. А що саме робите Ви? Ми тут на сайті займаємось не тим, щоб допомагати усім, а персонально комусь. Тобто в цей час - Вам. Тож може почнете говорити про себе, що Ви не так робите і за що Вам соромно, з чим би Ви хотіли у собі розібратися?
Дополнение от автора
Ви праві. Я забагато про когось говорю. Зміни потрібно починати з самого себе. Вибачте,що писав багато,просто не завжди маю співрозмовників. За,що соромно? Мабуть за те,що мені зараз дев’ятнадцять,а я ще не реалізувався,як лічність. Я трохи у стресовому становищі просто. Я розійшовся з дівчиною. Тому мені зараз не до позитивних думок. Весь час думки,про погане,думки,що я винен,що не зміг її зберегти. Усе навколо давить морально і трішки не справляюся з емоціями. Іноді коли вони мене переповнюють я не можу,їх контролювати. Не дивуйтеся,що я до того,так багато писав різного. Я просто дуже емоційна людина,якщо щось вибухне у голові,то пишу все,що душа бажає.
Зараз трішки почуваю себе глупо.
От зараз неюнаю з чого почати,як змінити все життя і здобути прихильність друзів,людей. Мене привикли бачити,як тихого замнкненого хлопця. Тому не часто приходиться говорити з кимись на такі теми... Остання з ким я міг таке говорити це була дівчина,яка вирішила припинити стосунки.
Зараз себе виню,що я не зміг її втримати,аналізую все по порядку,щоб знайти проблему,але розумію,що це заняття не принесе толку. Почуваюся зараз поганцем,незнаю чому. Я просто незнаю,що мені дальше робити і де взяти сил,рухатися вперед. Ось.
психолог онлайн
Ваша проблема скорее в том, что у Вас есть сложности в отношениях с девушкой и с родителями, поэтому Вам весь мир не мил, с этого нужно было и начинать. Если Вы хотите разобраться глубже, то лучше обратиться индивидуально