Смена раьоты
Добрый день. Я работаю медсестрой в поликлинике 30 лет. Сначала участковой, теперь семейной. Последнее время работа стала откровенно раздражать, в мыслях уйти работать тоже медсестрой , но в стационар. Не могу решиться, страшно, боязно что то менять. Но и так дальше не могу.
Вопрос от: ; Возраст: 47

психолог онлайн
Доброго дня, nika48.
цитата:
Последнее время работа стала откровенно раздражать, в мыслях уйти работать тоже медсестрой , но в стационар.
Що саме Вас почало дратувати у Вашій роботі? Коли Ви помітили початок цього роздратування? Чи сталися з Вами, за цей час, якісь стресові події чи кардинальні зміни? Чим буде відрізнятися робота медсестрою в стаціонарі, від роботи в сімейного лікаря?
цитата:
Не могу решиться, страшно, боязно что то менять.
Так, зміна звичного способу життя - це завжди хвилююче. Ви маєте ресурси для її зміни (зовніщні і внутрішні)? Який "перший крок", на Вашу думку, Ви маєте зробити для її зміни? Скажіть, будь ласка, що найгірше може трапитися, якщо Ви змінете своє місце роботи? Чого Ви боїтеся?
психолог онлайн
Здравствуйте, уверена - вы Можете решиться. Вы ведь взрослый человек со всеми возможностями.
Есть страхи, о чем они? Что случится, если вы перейдёте на стационар? Что страшное может произойти? Выпишите на бумагу страхи и оцените их реальность - обоснованы ли они?
Дополнение от автора
Раздражает начальство, стоит провинится одному сотруднику , как будет отруган весь коллектив, ужесточились временные рамки работы, если ранее уч.м/с большую часть работы выполняла на участке, сейчас это больше напоминает колл-центр. Плюс новшества в медицине, много не нужной бумажной волокиты , дубляж ее в электронном виде, различные "планы" , "выполнения" , штрафы.Вот вкратце.
Чего боюсь при смене работы? 1. Нет возврата назад.2. Не справлюсь .3. Новые люди , новый коллектив. 4. А вдруг сокрашение, и я последння кто пришёл.
психолог онлайн
цитата:
Раздражает начальство, стоит провинится одному сотруднику , как будет отруган весь коллектив, ужесточились временные рамки работы, если ранее уч.м/с большую часть работы выполняла на участке, сейчас это больше напоминает колл-центр. Плюс новшества в медицине, много не нужной бумажной волокиты , дубляж ее в электронном виде, различные "планы" , "выполнения" , штрафы.
А на роботі в стаціонарі цього не буде?
цитата:
1. Нет возврата назад.
Завжди є можливість знайти інше місце роботи (не обов'язково повертатися на своє колишнє місце праці + Ваші знання і досвід нікуди не зникнуть);
цитата:
2. Не справлюсь .
З чим саме не справитеся? Не робить помилок лише той, хто нічого не робить.
цитата:
3. Новые люди , новый коллектив.
Можна розглядати це не як мінус, а як плюс. По перше, Ви зможете почати все "з чистого аркушу". По друге, Ви вже досвідченна медсестра і тому Ваш досвід у інших сферах роботи буде цінним (авторитет досвіду). По третє, Ви зустріните нових людей і це будуть нові відкриття та нові враження (крім цього, попередній колектив був не надто хорошим).
цитата:
4. А вдруг сокрашение, и я последння кто пришёл.
На жаль, ми не здатні передбачити всі можливі варіанти розвитку подій. Припустимо, що сталося найгірше: Ви прийшли на нову роботу, попрацювали пів року і тут пішло зменшення штату та Вас звільнили. Що далі?
Дополнение от автора
В стационар поступают люди которым нужна именно стационарная помощь, а мы на своей работе наоборот вызываем людей , требуем от них прохождения флюорографии, посещения гинеколога, прививки. А это ОГРОМНЫЕ невыполнимые планы. За невыполнение планов снимают с зарплаты штрафы. В стационаре естественно этого нет.
Есть возможность устроится в стационар где дети, но вот инъекции маленьким я в своей практике не делала , вот этого тоже боюсь.
Ни документация , ни компьютер меня не пугают.
Да, а если сокращение, тогда совершенно не знаю , что дальше. Ну думаю -люди ж где то работают?
психолог онлайн
цитата:
В стационаре естественно этого нет.
ОК, дуже добре. Тепер ми зрозуміли, чого саме Ви хочете від роботи.
цитата:
Все буває вперше. Якщо Ви хочете працювати із дітьми, то я впевнена, що Ви зможете навчитися і Вам підкажуть. Водночас, якщо Ви надто хвилюєтеся, то пошукайте стаціонар для дорослих.
цитата:
Так, Ви цілком вірно кажете. Життя людини не завершується із звільненям з роботи, а світ не руйнується (можна подивитися вакансії в інтернеті у приватні поліклінки, запитати у знайомих і т. д.). В будь-якій складній ситуації завжди є шляхи вирішення. Крім цього, подумайте, хто б зараз Вас міг емоційно підтримати у Вашому прагненні змінити роботу?
Дополнение от автора
Спасибо Вам за поддержку и консультацию, надеюсь у меня всё получится .
Дякую ще раз, Вам також успіху в ващій праці)
психолог онлайн
цитата:
Я впенена, що у Вас все вийде! ::smile:: Вірю у Вас і бажаю Вам знайти хорошу роботу із чудовим колективом, від якої Ви будете отримувати задоволення! Удачі!