Ревність і біль!!!
Доброго дня. Дівчина моя,з якою ми зустрічаємось більше трьох місяців,йде на весілля дружкою...І мене просто розриває від самої думки про те,що її буде дружба цілувати,обнімати...конукурси різні...а можливо і захоче познайомитись,якщо холостий....Я уже декілька днів,практично не сплю...Бо мав досвід,у попередніх стосунках,де дівчина теж була дружкою,а потім він почав виздвонювати і ...лізти у життя...Я не знаю,чи говорити їй про свої страхи і біль,бо ще вроді,не так довго знайомі.але дуже сильно люблю її і дуже важко на душі..просто роз'їдає...Порадьте,що робити,як бути,як заспокоїтись...Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Наталия Павловна Венглинская
Доброго дня
Думаю. важливо поговорити з дівчиною про те, що ви відчуваєте. Близькість у стосунках і якість стосунків дуже залежить від того, чи можуть партнери бути відвертими і по-справжньому щирими один з одним, обговорювати не тільки щось миле і приємне, але спокійно обговорювати "болючі" і не приємні речі. Ваша дівчина може навіть і не здогадуватися, що ви відчуваєте.
Але загалом, по-хорошому, вам потрібно попрацювати з психологом. З ваших слів відчувається, що ви схильні надмірно прив'язуватися і емоційно залежати від іншої людини. Можливо ви такий стан помилково приймаєте за сильну любов, але це більше про залежність. якщо ви не вмієте довіряти дівчині, бути впевненим в ній, і, в першу чергу, в собі, то такі ситуації, коли хтось когось відбив, у вас можуть траплятися часто.
Вам буде корисно навчитися тверезо дивитися на речі і чітко розділяти, де чия відповідальність.
"а потім він почав виздвонювати і ...лізти у життя..." - потрібно розуміти, що такі речі без бажання дівчини не відбуваються. Оскільки це було, отже вона цього хотіла.
психолог онлайн
Доброго времени суток!
Вас одолевают очень сильные эмоции. И тут важно разобраться откуда эти эмоции пришли - что Вами движет, какая именно эмоция?
цитата:
Бо мав досвід,у попередніх стосунках,де дівчина теж була дружкою,а потім він почав виздвонювати і ...лізти у життя
И что было дальше?
цитата:
Я не знаю,чи говорити їй про свої страхи і біль,бо ще вроді,не так довго знайомі
А кроме того, что вы не так давно знакомы - есть что-то ещё, что мешает Вам обсудить этот вопрос с девушкой?
Чтобы успокоиться - как минимум Вам нужно разделить зоны контроля - что Вы можете контролировать, а что нет. На что можете повлиять, а на что нет. Плюс, я бы рекомендовала посмотреть в инете техники для стабилизации (дыхание, телесные практики) - в основном они простые и их можно делать буквально везде.
А в дальнейшем, согласна с Соломією Лехіцькою - Вам было бы хорошо поработать с психологом, научиться слышать себя исправляться со своими эмоциями.
Мудрости Вам!
психолог онлайн
Как сложились ваши предыдущие отношения, где ваша девушка была на свадьбе подружкой невесты?
Чего вы боитесь? Какие у вас отношения с девушкой?
Друг жениха на свадьбе это таки холостой парень по традиции. Но ведь таких вот холостых, которые могут проявить интерес к вашей девушке, немало. В обычной жизни как вы справляетесь со своими страхами?