Дуже образливо
В хлопця останній курс дипломний,і він дуже багато часу приділяв навчанню,3 місяці не гуляв зі мною,писав раз в тиждень,так ось одного разу він мався зі мною погуляти,і то пішов до сестри так як У неї бачте дитину не було з ким залишити,після цього він не гуляв зі мною ще,тепер усе добре ,турбується пише часто,але ця історія залишилась в пам’яті ,дуже не подобається таке ставлення,він каже більше такого не буде,я думаю звісно не буде,бо більше я такого не пробачу,і головне він каже що я веду себе як дитина,так звісно дитина,3 місяці не погуляти з дівчиною -це дуже по дорослому!!
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, Іра
Прикро, що ви така засмучена.
Яке у вас питання до психологів у зв'язку з цією ситуацією?
Дополнение от автора
Як позбутись цих думок
психолог онлайн
Позбутись цих думок можна лише пропрацювавши дану ситуацію. Очевидно, що таке ставлення хлопця зачепило якісь глибші речі, тому це і турбує вас так довго, хоч поведінка хлопця вже змінилася.
Згадайте, можливо у вас вже була травматична подія, коли вас не вибрали, коли ви були не на першому місці для когось, але дуже хотіли.
Чи є у вас можливість звернутися до психолога і разом розібратися?
Дополнение от автора
Ні можливості нема
Дополнение от автора
Можливо мама ,але дивно спочатку мене це не так образило,а пройшло півроку часу більше навіть І мені це згадалось
психолог онлайн
Очевидно, шо за даною ситуацією стоїть шось глибше, тому вона вас так непокоїть.
Дополнение от автора
В мене просто відчуття як для нього сестра більший авторитет,вот він каже що треба допомагати,я сумніваюсь що коли б мені було б погано,він би залишив би їх і приїхав би до мене,це мене сердить
психолог онлайн
Можливо так і є. Для багатьох людей друзі і сім’я - це святе, і завжди стоїть вище, ніж партнер у стосунках, можливо це таке виховання.
Дополнение от автора
На жаль цього я не знаю
Дополнение от автора
Він говорить таке,що є обставини які треба робити попри «наші бажання»,і каже це доросле життя ,Но і не заперечує що те шо він приділяв мені мало увагі це його помилка і каже що більше такого не буде,але щось мені не віриться,та і це щось почало згадуватись,і ще якщо він буде себе так вести В мене думкі ,що більше я з ним нічого спільного мати не хочу
психолог онлайн
Це питання цінностей. Вам варто з хлопцем відверто поговорити, запитати як він бачить стосунки з сім’єю і вами і що означає для нього «доросле життя». Розкажіть йому, як ви все це бачите і чого від нього чекаєте. Можливо він вас зрозуміє і змінити поведінку, а, можливо, зразу чесно скаже, що сестра для нього понад усе і він буде їй допомагати незважаючи на обставини.
Ваше завдання уважно вислухати відповідь і не сперечатися, а подумати, чи вписуються такі його уявлення у ваш світогляд, чи будете ви щасливі з такими поняттями. Якщо ні, то думайте чи варто продовжувати стосунки