Як порозумітися з хлопцем на тему сексу?
Познайомилася з хлопцем в соц мережі, зустрітись, здається сподобалися один одному...... але людина дає мені ясно зрозуміти, що секс в стосунка є дуже важливим, він готовий до спроби будування відносин, але і з інтимом..... а для мене відатись тілом, можливо тільки після хоть якоїсь близькості душею, емоціями.... ще в мене є деякі проблеми з інтимом, але я наскільки замкнута, що мені навіть важко підібрати слова щоб пояснити це йому. Запрошує на друге побачення, а я боюсь, бо не знаю як себе вести, і що казати на його сексуальне бажання.....Допоможіть порадою.....
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Анна, добрый вечер!
Вы можете обсудить это с молодым человеком и узнать его лучше. Это вполне нормально, что Вы пытаетесь построить здоровые отношения.
психолог онлайн
Здравствуйте, Анна!
Вы огромный молодец, что отстаиваите свои границы.
цитата:
. а для мене відатись тілом, можливо тільки після хоть якоїсь близькості душею, емоціями....
Говорили ли вы об этом с мч?
цитата:
але я наскільки замкнута, що мені навіть важко підібрати слова щоб пояснити це йому.
Это вполне нормальное поведение. Вы пока не можете быть полностью уверенны в своём партнёре, именно поэтому так сложно сообщить столь личную информацию.
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
цитата:
а для мене відатись тілом, можливо тільки після хоть якоїсь близькості душею, емоціями....
Це Ваша особиста позиція і Ви маєте на це право (секс має доставляти задоволення обом партнерам). Стосунки - це поступове самопізнання один одного і звісно, що секс на першопочатках не всім підходить. Розкажіть йому про своє уявлення розвитку стосунків та чого б Ви хотіли. Якщо хлопець категорично настоюватиме на своєму то запитайте себе: чи Вам потрібні такі стосунки?
цитата:
ще в мене є деякі проблеми з інтимом
З цим питанням Вам найкраще звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта. Якщо ж проблема фізіологічна - до гінеколога. Припускаю, що, можливо, у Вас був попередній негативний сексуальний досвід (або і просто досвід стосунків), який зараз виливається у комплекси в сексуальній сфері.
цитата:
Запрошує на друге побачення, а я боюсь, бо не знаю як себе вести, і що казати на його сексуальне бажання
Як вже зазначали попередньо колеги - скажіть відкрито, що Вам необхідний час для того, щоб пізнати і довіритися людині. Саме тоді Ви зможете отримати задоволення.