Проблема в отношении с мужем
Здравствуйте
Мой муж стал меня игнорировать и делать так как ему захочется.И недавно узнала что очень сильное общение с другой девушкой и скорее всего была измена.
Когда пыталась с ним поговорить об этом начал сразу говорить что ему не хватает моего внимании и он ищет его на стороне.Но с другой стороны он меня избегает,если есть какие-то вопросы,проблемы он играет в молчанка.А потом с своей мамой меня обсуждает какая я плохая жена.У нас есть маленький ребёнок.И мамой обидное то что он не позвонит не напишет как мы,как у нас день проходит...
Но зато с другими общение есть и весь день сидит за этим общением.
Я уже не знаю как искать выход с этой ситуации
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Здравствуйте. Описывая ситуацию, вы говорите в основном о муже и почти ничего о себе. Как вы переживаете происходящее? Чего хотите?
Дополнение от автора
Пытаюсь с ним поговорить,злюсь очень сильные обиды,в такие моменты не говорю с ним или высказываю свое фе.
Хочу что бы он поменял свое отношение ко мне и к ребенку.Так же внимание с его стороны, заботы и ласки
психолог онлайн
Если вы с мужем будете замалчивать проблемы или высказывать просто свои претензии, то ничего не добьетесь, кроме отдаления. Поговорите о том, что вам важно, какие бы отношения хотели, как это можно сделать. При чем не просто общие слова про то, что не хватает внимания, заботы, а конкретные действия. Ищите компромисс.
Говорите о своих переживаниях, без наездов на друг друга и претензий.
Если же муж не готов будет обсуждать ваши отношения, что-то менять, то увы, это путь в никуда И что с этим делать - решать вам.
Можно было бы обратиться к семейному психологу, чтобы услышать друг друга и получить понимание, как вы общаетесь, почему и что с этим делать.
психолог онлайн
Доброго дня, nike7a.
цитата:
Мой муж стал меня игнорировать и делать так как ему захочется.
А як давно Ви помітили у нього таку зміну поведінки? У Ваших стосунках, за цей час щось трапилося (можливо якісь конфлікти), або якісь кардинальні зміни чи стресові події (можливо поведінка змінилася після народження дитини)? Що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає?
Що саме він робить "те, що йому захочеться"?
цитата:
И недавно узнала что очень сильное общение с другой девушкой и скорее всего была измена.
Як Ви про це дізналися? Безпосередньо від чоловіка?
цитата:
Когда пыталась с ним поговорить об этом начал сразу говорить что ему не хватает моего внимании и он ищет его на стороне.
Дуже Вам співчуваю, що Ви виявили, що Ваш чоловік зраджує - це дійсно боляче. Як Ви? Як Ви думаєте, Ви б могли пробачити чоловіка за його вчинок і почати йому знову довіряти, якщо ви будете працювати над відновленням довіри спільно? А Ви запитували у нього, яких би саме проявів уваги він би хотів із Вашого боку?
цитата:
Но с другой стороны он меня избегает,если есть какие-то вопросы,проблемы он играет в молчанка.А потом с своей мамой меня обсуждает какая я плохая жена.
Таке відчуття, що він уникає відвертої розмови із Вами, а шукає "підтримки" його позиції у своєї мами. Крім цього, його мама часто вмішується у ваші стосунки (напевно через це і неодноразово виникають конфлікти)?
цитата:
У нас есть маленький ребёнок.И мамой обидное то что он не позвонит не напишет как мы,как у нас день проходит...
А які у чоловіка стосунки з дитиною? Ви зараз проживаєте окремо?
цитата:
Ви маєте право гніватися на нього і сумувати, бо чоловік порушує Ваші особистісні кордони і порушив Вашу довіру. Головне - виражати цей гнів і сум безпечно для себе та довколишніх.
цитата:
А Ви казали про це своє бажання чоловіку? На жаль, ми не можемо вплинути на поведінку, ставлення, почуття людини без її бажання. Лише він відповідальний за своє життя, а Ви - за своє. Якщо Ви досі хочете відновити стосунки із чоловіком тому, що кохаєте його (а не через страх, що дитина залишиться без батька, що Ви будете самотньою і т .д.), то Ваш максимум у цій ситуації - відкрито заявити про свої переживання, сказати, що Ви бачите, що у ваших стосунках зараз існує проблема, а так, як ви їх цінуєте, то хочете попрацювати над ними разом із ним для того, щоб їх зберегти. Для цього Ви пропонуєте разом звернутися до сімейного психолога. Якщо ж чоловік не погоджується - Ок, це його вибір, тоді це означає, що ваші стосунки для нього є неважливими і тоді особисто Вам необхідно звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта для того, щоб зрозуміти, як якомога менш травматично для себе та дитини припинити ці стосунки.
Дополнение от автора
Перемены пошли после рождения ребёнка и после того как его мама начала ему говорить и писать что плохая и ничего не умею делать,мы живём вместе с его родителями.
После сор он меняется но это совсем не долго,а потом все тоже начинается.Прикрываеться своей работой,а сам с друзьями идёт в компюрный клуб.Или сидит на сайтах знакомств.
Про измену узнала от своей подруги.Он ее не знает и на сайте с ней познакомились ,писал что ищет девушку для души и тела.После того как она ему написала что она его узнала и знает меня,он начал писать что я совсем плохая и ничего не делаю,упрекаю его тем что он не хочет помогать с ребенком.Он помогает но только тогда когда я ему ребенка приведу.
Сина он вроде любит,но с другой стороны он его сторониться.
О проблемах говорили много раз,но без успеха.На короткое время меняется только.
У меня есть к нему чувства и хочу сохранить семью.
Живём мы вместе,месяц назад поехали в гости к моей маме на свежий воздух.И тут вся ситуация ещё хуже стала.
Дополнение от автора
К психологу он отказывается идти
психолог онлайн
цитата:
хочу сохранить семью
Что именно вы хотите сохранить?
Из того, что вы описываете, семьи как взаимоотношений я не особо вижу
Дополнение от автора
Отношение,заботу,любовь и семью в которой у нас родился сын
психолог онлайн
А сейчас есть любовь, забота? У мужа к вам?
Он дорожит отношениями? Хочет работать над ними? Он хороший отец и муж?
Дополнение от автора
С одной стороны вроде и хорошей отец и муж.Он хочет что бы я была умница жена и мать,вроде и стараюсь.Но сам не прекращается общение с другими.
Забота есть но не большая иногда вообще игнор происходит.
Раньше я думала и он говорил что ему семья важна и нужно работать над этим,но потом узнала что это только мне он так говорит.
Я не могу понять что я не так делаю,что такое отношение ко мне.
психолог онлайн
Правильно ли я поняла, что хороший муж и отец это тот, кто просто хочет, чтобы вы были хорошей женой, который вас игнорит, к сыну внимание только если вы как-то подтолкнете, общение с другими женщинами, ищет себе девушку для души и тела? К психологу идти и решать проблему вместе с вами не хочет.
Дополнение от автора
Я запуталась
психолог онлайн
цитата:
Тобто, Ви не жили з його батьками, поки не народився син? По перше, помітно, що батьки досить сильно впливають на Ваші стосунки. На скільки я зрозуміла, Вас недолюблює свекруха, що, вона, в свою чергу, неодноразово повторює сину. Ви, як окрема сім'я, маєте першопочатково сепаруватися фізично від батьків, щоб ваші кордони не порушувалися.
цитата:
А звідки Ви знаєте, що він прикривається роботою, а сам йде в комп'ютерний клуб?
цитата:
Дуже цікаво, що у вашій історії є ще третя особа (ще крім свекрухи). Які у неї стосунки з Вашим чоловіком? Які у Вас стосунки з подругою? Ваша подруга показала Вам конкретну переписку? Як думаєте, навіщо вона це зробила? На скільки я зрозуміла, Ви сказали своєму чоловікові про цю переписку з подругою, а він нічого не заперечував і навіть підтвердив?
Мені здається, що у Ваших стосунках вже і раніше не було взаємодовіри, проте зараз вона загострилася (можливо і перед цим були якісь інциденти, або Ви спостерігали у своїх батьків, друзів і т. д. досвід зради, або у Вас є негативний досвід попередніх стосунків)?
цитата:
Сина он вроде любит,но с другой стороны он его сторониться.
А в чому проявляється його "дистанціювання" від сина? І скільки років зараз синові? Ви казали чоловікові, що Вам здається, наче він дистанціюється від сина?
цитата:
Тоді найкращий варіант - це піти разом до сімейного психолога.
цитата:
У меня есть к нему чувства и хочу сохранить семью.
На жаль, як я вже казала, раніше, хотіння лише від одного партнера недостатньо і те саме стосується співпраці над проблемою. Також Ви впевненні, що це справді кохання, а не звичка, созалежність, страх самотноті, залишити сина без батька, страх фінансової неспроможності?
цитата:
К психологу он отказывается идти
Спільно до сімейного психолога не хоче йти? Тоді запитайте себе, чи готові Ви терпіти таке ставлення і надалі (при цьому, ваша дитина це все бачить і це впливає на її емоційний стан та життєві установки).
цитата:
Забота есть но не большая иногда вообще игнор происходит.
А в чому саме проявляється його турбота зараз? На жаль, по Вашому опису я не бачу турботи і бажання працювати над стосунками.
цитата:
Ви не відповідальні за почуття, дії, поведінку, бажання іншої людини, а лише за свої. Ваш чоловік зробив такий вибір і зараз Ваше завдання вирішити - чи Ви готові з ним миритися.
Давайте уявимо гіпотетичну ситуацію. Ви вирішили розлучитися. Що найгірше може трапитися?
цитата:
Я запуталась
Якщо Ви заплуталися, то найефективніше - звернутися на індивідуальну терапію до психолога-психотерапевта.