Як прийняти себе та не депресувати
Я заплуталась в своїх емоціях. Стресую за любі дрібниці та неприємності. Потік думок не дає мені врівноважено та безнервово жити. Я незнаю чим займатись по життю, мені нічого нехочеться. Мені здається що в мене безсилля. У мене є чоловік, він любить жартувати, але всі його жарти я сприймаю як серйозність і злюсь на нього. Особливо що стосується моєї зовнішності, і знову емоційне напруження. Змінила вже 7 робіт і все мені не подобається, я незнаю чим хочу займатись і де працювати. Змінювала й освіту, недопомогло, шкодую лише за втрачений час під час навчання. Іноді здається що я інтроверт, але іноді навпаки. Страх засмутити батьків та чимось їх розчарувати. Постійне відчуття того що я в чомусь винна
Вопрос от: ; Возраст: 23
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрый день!
Сочувствую Вашему состоянию, тяжело испытывать так много неопределённости и тревоги((
Описание Вашего состояние, действительно, выглядит как депрессивные симптомы с элементами эмоциональной запутанности. Имеет смысл обратиться за профессиональной помощью к специалисту. Уже сейчас можно пройти тест депрессии Бека. Если пройдёте, напишите, какие результаты.
Ваше состояние поправимо в индивидуальном формате терапии - это непросто и не слишком быстро, зато Вы наконец-то сможете определиться чего и в каком виде, на самом деле, хотите. Сможете прожить накопившуюся печаль, тревогу, вину и осовободить место, чтобы снова испытывать радость, лёгкость и удовольствие от жизни. Вам стоит отнестись к своему состоянию с полной серьёзностью и ответственностью.
Если есть желание и возможность, обращайтесь, буду рада помочь! :)
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня, toz14.
Співчуваю Вам, помітно, як Вам зараз тяжко. Скажіть, будь ласка, як давно у Вас такий стан і чи сталися, за цей період, у Вашому житті, якісь кардинальні зміни чи стресові події?
Насправді, те, що Ви описали може мати безліч факторів і, найкраще, якби Ви звернулися на індивідуальне консультування до психолога:
- проблеми в емоційній сфері (більш за все - депресія, яка може мати, як психологічну, так і біологічну природу);
- нерозуміння свого "автентичного Я", інтересів і бажань;
- проблеми у стосунках з чоловіком;
- проблеми у професійній сфері;
- низька самооцінка, комплекси щодо зовнішності + емоційна залежність від батьків.
Загалом, це запит навіть на індивідуальну терапію у психолога-психотерапевта + необхідно пройти базовий медогляд в невропатолога, ендокринолога, психіатра, психотерапевта і т. д.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Особливо що стосується моєї зовнішності, і знову емоційне напруження. Змінила вже 7 робіт і все мені не подобається, я незнаю чим хочу займатись і де працювати. Змінювала й освіту, недопомогло, шкодую лише за втрачений час під час навчання.
У Вас запрос на терапию. Вы говорите, что испытываете сильное напряжение и с этим нужно разбираться. Вы буквально бежите в поиске своего места, где Вам будет спокойно.
цитата:
Потік думок не дає мені врівноважено та безнервово жити.
С Ващими мыслями нужно разбираться индивидуально, потому что они действительно могут Вас беспокоить. Скажите, какие у Вас отношения с родителями? Как часто Вас могли оставлять одну в детстве?
консультация психолога
Добрий день. Співчуваю, що йдете по життю зараз в виною (це тяжко, та давить). Зазвичай, знайти енергію поряд з виною чи соромом майже не можливо. Було б супер, якщо була б змога у вас пропрацювати з цією темою, про дитинство та батьків (звідки і для чого виникає вина).
Хочеться вас підтримати, життя в нас одне та перед народженням нам не видали посібники, як справлятися з усім. Але і помилятися, не знаходити зразу своє - це цінний досвід. Кожен з нас не може завжди вірно вибирати, чи робити вірні вчинки. Проте ми живемо и вчимося.
Можливо чоловік може стати для вас опорою, щоб експерементувати та шукати себе. Багатьом своїм клієнтам я рекомендую при безсиллі та сплутаних емоціях почати займатися спортом (бігати, записати на танці, чи на якій марафони). Можливо чоловік вас підтримає, щоб робили це разом. Мінимум 30 хвилин в день та енергії стане набагато більше. А ще це можливість робити щось спільне з чоловіком і більше відчувати підтримку та один одного( якщо не з чоловіком, то може з кимось близьким). Тримайтесь, успіхів вам!