Что мне делать?
Моя лучшая подруга гуляет с моим бывшим парнем. Меня это очень задевает. Бывший парень жуткий бабник. Не могу понять, или я боюсь за подругу, или до сих пор люблю бывшего парня?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Виктория Костюкова
Доброго дня, nike5c.
А Ви розмовляли про свої переживання із подругою? А як Ви розлучилися із колишнім хлопцем (причина, ініціатор, як давно це було)?
цитата:
Не могу понять, или я боюсь за подругу, или до сих пор люблю бывшего парня?
Лише Ви знаєте відповідь на це питання. Можливо і одне і друге? А що Вам давали ті стосунки із хлопцем, а чого у них не вистачало? Які у Вас стосунки із подругою? Звідки Ви дізналися, що цей хлопець "бабнік"? А Ваша подруга знає, що це Ваш колишній і як Ви з ним розлучилися?