Тот,кого люблю,считает конкуренткой
Коллега на работе нравится уже 3 год,надежды на взаимность пока нет
А еще к тому же считает меня своей конкуренткой ..Пыталась с ним об этом поговорить,молчит,игнорирует...Мне важнее новой должности сохранить хорошее отношение с ним...Когда он спрашивал,сказала что не начто особо нерасчитываю,доплат просить не буду(так как не хочу у него ничего отбирать)
Но развиваться хочу,и помогать ему с работой хочу, но он не верит и не понимант моего" альтруизма"
Что посоветуете?...Что сделать,что б он мне поверил ?Я так хочу расчитывать на его взаимность,если существует хоть один мизерный на это шанс...
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Доброе утро! Вы уже сказали, теперь просто делайте то, что сказали. Возможно он Вам поверит. Удачи!
психолог онлайн
Доброго дня, Anastasiia199301.
цитата:
На скільки я зрозуміла, Ви розглядаєте його у якості партнера для стосунків?
А що саме Вам у ньому подобається? Ви казали йому про свої почуття або проявляли до нього інтерес як до чоловіка?
цитата:
А еще к тому же считает меня своей конкуренткой ..
Звідки Ви про це дізналися? Він Вам сам про це сказав?
цитата:
Пыталась с ним об этом поговорить,молчит,игнорирует...
А можете, будь ласка, розписати свій діалог (дуже важливо зрозуміти, як саме Ви подаєте інформацію)?
цитата:
Мне важнее новой должности сохранить хорошее отношение с ним...Но развиваться хочу,и помогать ему с работой хочу, но он не верит и не понимант моего" альтруизма".
По перше, Ви пояснювали йому причину свого "альтруїзму"? По друге, у Вас спостерігається суперечність: з одного боку Ви хочете розвиватися, а з іншого - жертвуєте своїм розвитком. Хіба любов - це самопожертва?
Дополнение от автора
Він мій ідеал чоловіка,добрий,чуйний,чесний,прямий і наполегливий
Відносився до мене завжди прискіпливо,різко
Коли він спитав чи буду оформлятись офіційно,сказала що не буду бо нінащо не розраховую(в плані доплат) Він різко спитав"Як це ні нащо не розраховуєш?"і пішов геть
Боюся пояснювати йому причину свого"альтруїзму"
бо це буде зізнання в почуттях
психолог онлайн
цитата:
Відносився до мене завжди прискіпливо,різко
Скажіть, будь ласка, а чому Вас приваблює чоловік, який відноситься до Вас різко? Розкажіть, будь ласка, детальніше про свої попередні стосунки та відносини з батьками (особливо татом).
цитата:
Боюся пояснювати йому причину свого"альтруїзму" бо це буде зізнання в почуттях.
Ок, а як він дізнається по іншому про Ваші почуття? Це неможливо. Давайте уявимо ситуацію: Ви йому сказали причину свого альтруїзму і зізналися у почуттях. Що найгірше може трапитися?
Дополнение от автора
Різко і прискіпливо завжди відноситься по справі,справедливо... і цим мене виручає від помилок/або вказує вчасно на них..завжди прийде на допомогу незалежно від своєї зайнятості,за це я його і шаную
З батьком в мене хороші відносини,він мені завжди був як друг,мама більш різка( схожа на цього колегу характером)
Я пам'ятаю як ще в школі зізналася хорошому хлопцеві у почуттях,і потім життя в класі перетворилося на безкінечні цькування його друзями
Тому я і боюся"повторювати цю помилку" т.як цей колега може теж комусь розповісти,наприклад,своему "балакливому другу в нашому колективі" і мені знову буде боляче
психолог онлайн
цитата:
мама більш різка( схожа на цього колегу характером)
Які у Вас стосунки із мамою? Можливо Ви несвідомо хочете пропрацювати через колегу свої стосунки із мамою (просто помітно, що те, в чому він Вам подобається це "батьківські характеристики"). До речі, а у нього є дружина або дівчина?
цитата:
Дуже співчуваю, що Вам довелося пережити такий негативний досвід. Перш за все, хотілося б сказати, що зараз Ви і Ваші колеги знаходяться не у підлітковому віці тому ймовірність того, що над Вами знущатимуться дуже малоймовірна. Крім цього, Ви можете попросити колегу, щоб це залишилося лише між Вами. Давайте уявимо найгіршу ситуацію: Ви зізналися у почуттях, а колега, все-таки, розповів іншим. Що далі? Так, звісно, буде боляче, однак Ви остаточно зрозумієте, що це не Ваша людина і не будете мучити себе ілюзіями "А що, якщо...". Звісно, вибір лише за Вами.
Дополнение от автора
Сьогодні проблема відпала сама собою..начальник не дозволив влаштуватись офіційно і не дав доплати за нову посаду(бо буде зарплата більше ніж у начальника)
Завтра розповім про це своєму колезі,і можливо наші відносини не будуть нагадувати більше "конкурентні"
Щодо моєї до нього симпатії...Так,він мені дуже нагадує маму,і т.як я звикла до її характеру,я знайшла в ньому "щось рідне"і я звикла що мною мама"керує", ( т. як і цей колега)
І так,він одружений і я не маю права на його взаємність
психолог онлайн
цитата:
На жаль, проблема "не відпала", адже Ваше ставлення і почуття до чоловіка залишилися.
цитата:
Щодо моєї до нього симпатії...Так,він мені дуже нагадує маму,і т.як я звикла до її характеру,я знайшла в ньому "щось рідне"і я звикла що мною мама"керує", ( т. як і цей колега) І так,він одружений і я не маю права на його взаємність
Я б Вам рекомендувала, перш за все, пройти індивідуальну терапію для того, щоб пропрацювати Ваші дитячо-батьківські стосунки, бо помітно, що Ви намагаєтеся несвідомо їх пропрацювати через партнера. Стосунки - це паритетність, а не взаємодія "головний-підлеглий".
Бажаю Вам знайти хорошого спеціаліста і пропрацювати себе. Удачі!