У чоловіка порно залежність
Доброго дня.
Допоможіть,будь ласка,бо я на межі і хочу розлучитись.
Все почалось 1.5 ріку тому. Проблеми з інтимом з чоловіком,він не визнає проблему.
Ситуація така...
Я працювала,сильно втомлювалась у місяць інтиму було до 8 разів на місяць. Так тривало рік. Чоловік підсів на порно. Кожної ночі чекав поки я засну,і кожного разу переглядав порно. Деколи кожного дня,деколи через день,а деколи зранку і в ночі. Остані пів року інтим у нас покращився,і майже кожного дня (у місяць в середньому 20-25разів).
Ніби все добре,але чоловік всеодно раз в тиждень переглядає. На компі все чистить,все заперечує,і мене обвинувачує що я собі придумала. Заперечує,що раніше дивився кожної ночі,але гугл акаунт всю історію зберігає. Дивиться в очі та бреше,робить скандал,мене ображає і матами криє.
Через то порно,я стала в інтимі зажата,відчуваю що вся та ситуація знижує мою самооцінку,я ображена. Після скандалу він просто обвинувачує і йде. Останнім часом,чоловік увісні о 03:00-04:00 починає себе гладини,і дрочити. Навіть коли в той вечір в нас був секс,я не можу заснути чи безсоння,то чоловік у глибокому сні себе гладить по тілу і себе задовільняє.
Реально,я на грані,втомлена,ображена,в грудях ком,і ревіти хочеться. На запитання для чого я йому,якщо так сидить на порно і чого мене так мучає,відповідь отримую що це мої фантазії і мене дурка бере.
Допоможіть,а то вже хочу розлучатись,надоїли мені такі відносини. Психічний стан ніякий.
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Аліна, а ваш чоловік також важко працює?
Чим він займається вдень?
Як складаються ваші стосунки в інших сферах, в побуті, чи допомагає Вам чоловік, як проводите вільний час родиною?
психолог онлайн
Доброго дня, Аліно! Нажаль, порнозалежність на даний момент набирає все більше обертів, в основному серед чоловіків. Ви опинилися у дуже неприємній ситуації. Скільки ви вже разом? Які між вами стосунки взагалі?
Думки про розлучення давно виникли? Це єдина причина таких думок?
психолог онлайн
Доброго дня, Аліна.
цитата:
Через то порно,я стала в інтимі зажата,відчуваю що вся та ситуація знижує мою самооцінку,я ображена.
А Ви казали саме цю фразу чоловікові?
цитата:
А що саме сталося у Вашій сім'ї півтора року назад? Можливо якісь стресові події, кардинальні зміни, великий конфлікт і т. д.?
цитата:
Останнім часом,чоловік увісні о 03:00-04:00 починає себе гладини,і дрочити. Навіть коли в той вечір в нас був секс,я не можу заснути чи безсоння,то чоловік у глибокому сні себе гладить по тілу і себе задовільняє.
А Ви говорили із чоловіком про цю ситуацію? Дуже часто мастурбація використовується для того, щоб зняти емоційне напруження. Скажіть, будь ласка, який зараз емоційний стан у Вашого чоловіка?
цитата:
Ви казали своєму чоловікові, що Ваш психологічний стан настільки поганий, що Ви думаєте про розлучення? Чи пропонували йому звернутися разом до сімейного психолога чи сексолога?
Дополнение от автора
Дякую. Всім психологам за запитання. Я розповіла свою ситуацію,а отримала масу запитань. Чоловік працює офісним працівником. Він мені допомагає по мірі можливості. Про дану ситуацію ми розмовляли неодноразово. На розмову бурно реагує,мене всьому обвинувачує,і ще каже що все я це придумала. Я знаю,що не придумала,бо на комп можна програму поставити і прослідкувати,а щодо маструбацію увісні маю відео,на ньому погано видно. Він в свій стан не вірить,все заперечує,і уникає нормальної розмови. Про мій стан розмовляли,але він відмовчується. Щодо розлучення також відмовчується. Про психолога і сексопатолога він навіть чути не хоче,бо він важає,що все добре.
психолог онлайн
цитата:
Дякую. Всім психологам за запитання. Я розповіла свою ситуацію,а отримала масу запитань.
А чого б Ви хотіли від психологів?
цитата:
На розмову бурно реагує,мене всьому обвинувачує,і ще каже що все я це придумала...Він в свій стан не вірить,все заперечує,і уникає нормальної розмови.
Помітно, що для чоловіка це надто "болюча" тема, що він використовує механізм "заперечення". Можливо він не відчуває базової безпеки. Можете, будь ласка, детальніше розписати свій останній діалог на цю тему (багато чого залежить від форми подачі повідомлення).
цитата:
а щодо маструбацію увісні маю відео,на ньому погано видно.
А Ви показували це відео йому? Помітно, що Ви настільки відчаялися, що навіть слідкуєте за чоловіком і записуєте відео, а це вже різновид психологічного абюзерства.
цитата:
Про психолога і сексопатолога він навіть чути не хоче,бо він важає,що все добре.
Тобто Ви йому пропонували разом звернутися до сімейного психолога, однак він відмовився. Ок. Тоді, знову ж таки, опишіть свій діалог.
Ви запитували у чоловіка не про його сексуальні проблеми, а про психологічний стан?
психолог онлайн
Ми не знаємо ні Вас, ні Вашого чоловіка, тому дуже багато запитань.
Якщо Ви хочете конкретної допомоги саме по Вашій ситуації, зверніться індивідуально. У форматі форуму отримаєте тільки загальні рекомендації.
На моє переконання, в стосунках завжди є двоє, а значить і відповідальність за благополуччя пари розподіляється на двох. Часто коли змінюється один з партнерів, змінюється й інший.
Так, у чоловіка є проблеми, які Ви бачите, а він ні. Неможна допомогти тому, хто цього не бажає. І за нашим бажанням теж, ніхто не змінюється.
Якимось чином Ви опинилися у такій ситуації. На все є свої причини. Ця ситуація є нестерпною саме для Вас. Тому, на мою думку, саме Вам і слід з нею розбиратися. Яким чином: самостійно, з психологом, сексологом – вирішувати тільки Вам.
психолог онлайн
Аліна, в кожної людини своя потреба в кількості сексу. Ми не знаємо, що сприяє такій потребі у вашого чоловіка, можливо, це можна було б з’ясувати у сексолога, але ж чоловік не бачить проблеми, та й можливо, саме «проблеми» (яка б впливала на здоров’я) і немає.
Вам насамперед варто зосередитись на собі, на ваших почуттях, які викликані даною ситуацією.
Ви намагаєтесь знайти причину такої поведінки в собі. Це вже почало впливати на вашу самооцінку. Ви змінюєте в собі те, з чим не внутрішньо не погоджуєтесь. Вам здається, що якщо секс буде кожного дня, то чоловік не буде дивитись порно.
Але ж для Вас секс кожного дня – це не бажання, а «зобов’язання», до того ж виходить, що те, що Ви йдете наперекір собі взагалі не впливає на ситуацію.
Доречі, чи отримуєте саме Ви задоволення від сексу 20-25 разів в місяць?
Чи цікавиться чоловік вашим станом (чи отримали Ви задоволення), чи його це не дуже хвилює?
Я б запропонувала Вам подивитись на все це дещо інакше.
Ваш чоловік потребує сексу набагато більше ніж Ви. Це факт.
Самозадоволення під порно може бути звичкою, яка закріпилася ще до Вас (зрозуміло, що й до вашого одруження його потреби в сексі були).
Варто розуміти, що його потреби – це ЙОГО потреби, і це зовсім НЕ означає, що Ви якась «не така».
Він «вирішує» свої потреби так, як йому простіше та як він вміє. Він навіть намагається приховати це (отже розуміє, що щось «не таке» в цьому є), не ображати Вас і видаляє історію з комп’ютера.
Можливо, чоловік взагалі не вміє відкрито спілкуватись і признавати якісь проблеми, навіть якщо це стосується інших питань, а визнати «проблему з сексом» для нього буде означати взагалі «крах особистості», а можливо в його голові існує певна установка щодо «мужності», наприклад «справжній чоловік має кожного дня мати секс», або «дивитися порно».
А все це має стосунок тільки до нього, і не може вирішитися тим, хто буде поруч з ним. Будь поруч з ним хоч зірка порнофільмів, його проблеми залишаються саме його проблемами.
Проблема в тому, що поки що Ви не можете з чоловіком поспілкуватися на рівні «без бар’єрів», він точно не може. А це дуже важливо для стосунків взагалі.
Чи продовжувати такі стосунки – звичайно, це залежить тільки від Вас. До того ж, тут важливо враховувати всі сторони життя вашої пари, чи відчуваєте Ви його підтримку, чи спілкуєтесь на різні теми, що вас об’єднує з чоловіком, заради чого ви разом.