Упевненість в собі
Доброго дня ,цікавить ваша точка зору,у нас з хлопцем виник спір,нашод питання що є впевненість в собі,я кажу ,це любов до себе,здорова самооцінка,уміння казати ні,віра в себе,він каже що це все є воля,а впевненість в собі це,вміння відстоювати свою точку зору,донести до іншої людини те що вона неправа
Вопрос от: ; Возраст: 21

психолог онлайн
а ось лабораторія психологічної служби ТНЕУ визначає відчуття впевненості у собі, як "...повноцінного оволодіння собою, своєю сутністю, як здатності самостійно ставити цілі та діяти відповідно до них, зберігаючи адекватну критичну позицію стосовно самого себе, здатності передбачати результати дій до їх виконання, самостійно будувати стратегію досягнення цілей відповідно до внутрішніх особистісних змістів. Це означає вміння співвідносити потреби, що виникають, з власними можливостями та з прийнятними для даної людини способами реалізації в кожній конкретній ситуації..."
а ще є Вікіпедія , яка визначає впевненість у собі як частковий випадок загального поняття "впевненість"...
"Впе́вненість, певність, самовпевненість — стан розуму (духовний стан), в якому він дає міцну згоду судженню без остраху можливості помилки; стан буття без сумніву, свобода від сумніву..."
а ви вирішили заручитися підтримкою фахівців, щоб відстояти свою правоту?
Дополнение от автора
Ні,просто цікавить це питання і все