Тривожні думкі
Що це зі мною?Останнім часом мені не дають покою думкі,хлопець пішов допомагати своїй сестрі,раніше я реагувала спокійно,а зараз мене це хвилює ,хоча хлопець приділяє так само увагі як і раніше,Мені ці думкі спокою не дають,я постійно кажу йому про це,він теж дратується кричить на мене,мені образливо,як позбутись від цього
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
В мене відчуття наче вона забере його собі

психолог онлайн
Добрий ранок! Чи грунтуються Ваші думки на доказах?
психолог онлайн
Галина Несмашна
Ситуация похожа на ту, как будто это Ваша собственность-ваш парень. Но мы все принадлежим только себе. Парень вправе делать то, что ему подсказывает его чувство долга перед близкими. Почему Вы пытаетесь ему в этом помешать? Что чувствуете при этом? Как эта ситуация может повлиять на Ваши с ним отношения?
Дополнение от автора
Доброго дня)да вправі,але ж це не може бути цілими днями,у нього є якісь свої справи,а не сидіти цілими днями з якимись дітьми,він міг би приділити увагу мені
психолог онлайн
То есть у Вас недоверие к вашему молодому человеку? Поговорите с ним об этом. Может быть предложите свою помощь, может быть вы могли бы вместе что-то делать для других, это очень объединяет и сближает
Дополнение от автора
Не знаю може є,він наприклад,каже що більше не піде до неї,але щось мені не віриться,наче хоче щоб я відстала
Дополнение от автора
В мене таке відчуття як йому байдуже те що я думаю,наче спитав як ти ставишся до цього,я була 50/50,він зробив так,зараз каже,шо якби ти була б против я не пішов би
Дополнение от автора
Доброго дня Татьяна,хтозна,вот він каже більше не піду до неї ,а мені кажеться він якби дурить мене,бо,казав якась там ситуація з садіками була,може в тому році вже все буде добре,і вона його ж не позве,і я гадаю він це знає,тому і так каже
психолог онлайн
цитата:
В мене відчуття наче вона забере його собі
людина не річ, яку можна "забрати", або "віддати"....таке ставлення до хлопця як до об"єкта..до речі, а не живої людини...яка має власну волю, може робити власні вибори, мати власні почуття, потреби і діяти згідно з ними....
цитата:
сидіти цілими днями з якимись дітьми,
для нього це не якісь діти..це його рідні племінники...
а ви , здається, ставите хлопця у ситуацію, де він має вибирати між вами і своєю родиною...
важкий вибір... а чи впевнені ви, що він зробить його на вашу користь?
що такого цінного він отримує у стосунках з вами, щоб відмовитись від своїх рідних?