Проблема с мужем, разводимся, не хочу жить...
Мы с моим супругом уже 3 года были вместе. Я ему никогда не изменяла, любила его всем сердцем, а он постоянно слушал свою маму...Когда начался карантин он был в Польше, я боялась, чтобы он не заразился....Мы поссорились, потому что он приехал домой, но он был 2 недели на карантине...За это время мы постоянно ссорились...Я ушла в себя и начала общаться по интернету с один парнем... Он для меня всего лишь друг(но я знаю, что он меня любит). Он мне заменил всех...Постоянно поддерживал, не уходил, если мы ссорились... Муж приехал ко мне, но мы поссорились и он уехал со своими родителями у себе домой... Пропал на 2 месяца... Не писал и не звонил... Вот неделю назад он открыл переписку с этим другом и сказал, что я ему изменила, но я ему не могла изменить, потому что его очень сильно люблю... Этот парень знал, что я замужем...Вот у нас будет развод, но я его все-таки очень сильно люблю, хотя ничего хорошего он мне не сделал... Он меня перед всеми назвал проституткой и даже не захотел встретиться... Что мне делать? Я хочу покончить с этой жизнью...я проститутка
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Доброго дня, Hanna.
Помітно як Вам зараз тяжко, дуже співчуваю і хочу Вас підтримати.
цитата:
Я ушла в себя и начала общаться по интернету с один парнем... Он для меня всего лишь друг(но я знаю, что он меня любит).
А що Вам давало спілкування із цим хлопцем, чого не вистачало із чоловіком? Як Ви знаєте, що цей хлопець Вас кохає (він сам Вам про це сказав)? Ви відчували себе комфортно у спілкуванні із ним, знаючи, що він хоче більшого, ніж просто спілкування?
цитата:
Муж приехал ко мне, но мы поссорились и он уехал со своими родителями у себе домой... Пропал на 2 месяца...
А якою була причина сварки?
цитата:
Вот неделю назад он открыл переписку с этим другом и сказал, что я ему изменила, но я ему не могла изменить, потому что его очень сильно люблю...
А як саме він відкрив переписку без Вашого дозволу?
цитата:
Вот у нас будет развод, но я его все-таки очень сильно люблю, хотя ничего хорошего он мне не сделал...
У цій цитаті спостерігається суперечність. Як можна любити людину, яка нічого хорошого Вам не зробила? Можливо це не любов, а созалежність? Скажіть, будь ласка, що Вам давали ці стосунки, а чого у них не вистачало?
Чого Ви найбільше боїтеся у розлученні? У Вас є друзі, родичі, які могли б Вас зараз підтримати?
Дополнение от автора
1. Я не відчувала підтримки з боку чоловіка, мої батьки в усьому постійно звинувачували мене...Цей хлопець постійно був зі мною, спілкувався, коли він був на роботі, то завжди мені відписував навіть, якщо був зайнятий, а чоловіку добре було без мене, він не писав мені, не цікавився. Ми не спілкувалися й батьки постійно зі мною сварилися, що це таке, чому я не телефоную йому й не пишу, постійні скандали... Я не хотіла вже цього всього... У мене почалася депресія... Я всіх відкинула й почала спілкуватися з цим хлопцем, хотіла підтягнути англійську мову, бо він добре знає, а я добре знаю українську, тому ми навчали один одного і все....
2. Посварилися ми через те, що для нього мама важливіша, ніж я... Що вона знову лізе в наші стосунки. Вона хотіла поїхати до нього, бо він був в іншому місті, але я сказала, що я не хочу її бачити й, щоб він обирав або я, або вона...Він обрав її і звинуватив мене, що я ненавиджу його матір....
3. Цей хлопець мені перше не говорив, але його вчинки й дії це показували, але згодом він мені сказав, що кохає мене. Мені з ним комфортно як з другом, я йому це говорила, бо якось відчувала себе покинутою чоловіком і мені потрібна була елементарна чоловіча увага...Але її не було з боку чоловіка, а цей хлопець мені постійно говорив, що я гарна, чудова і т.д. Він поводився зі мною як із дорогоцінною річчю...
4. Він взяв мій ноутбук, який був у нашій квартирі в іншому місті, й відкрив телеграм...Я не знала, що він поїхав до нашого міста, бо сама в батьків...за 1000 км звідти....і там нашу пеерписку прочитав, де той хлопець мені говорить, що кохає мене, але я ні разу не відписала йому щось подібне, бо не відчуваю до нього такого щось... Просто друг
5. Мій чоловік постійно вище ставив свою сім'ю, аніж мене, розповідав усе своїй мамі й родичам, що мені не подобалося, постійно через це сварилися...Одного разу я захотіла піти, то він мені сказав, що мене не тримає...Але я повернулася, бо його кохаю...а він...
6. Ці стосунки були для мене всім, бо це моїй перші були стосунки і я думала, що останні, але... Ми перший рік були щасливі, я віддавалася на всі 200, бо не лише була хорошою дружиною, але й вчилася й працювала... Намагалася все зробити, щоб ми були щасливі, але щось пішло не так...
7. Розлучення для мене - це з одного боку удар, тому що я вже нічого не хочу в цьому житті, але з іншого боку я розумію, що не можу жити з цією людиною, бо мене він не цінує...Я постійно чекала, плакала, а йому було байдуже...Навіть коли їхав із Польщі, то не брав від мене слухавки....
8. У мене є найкраща подруга й батьки, які спершу мене не підтримували, але після того, як він пообіцяв приїхати й поговорити, а наступного дня не зателефонував і сказав, що я проститутка й рішення про розлучення - остаточне, то вже мої батьки зрозуміли, що йому було й до того байдуже на мене...Хіба нормально, що він зник на 2 місяці й не писав і не телефонував?.. А після цього він сказав, що я йому зрадила...Але як? Що мені робити...я не знаю...
Тепер я не хочу до себе нікого підпускати...
психолог онлайн
цитата:
Одного разу я захотіла піти, то він мені сказав, що мене не тримає...Але я повернулася, бо його кохаю...а він...
Що вже тоді спонукало Вас піти?
цитата:
Намагалася все зробити, щоб ми були щасливі, але щось пішло не так...
На Вашу думку, що саме пішло не так?
цитата:
Розлучення для мене - це з одного боку удар, тому що я вже нічого не хочу в цьому житті, але з іншого боку я розумію, що не можу жити з цією людиною, бо мене він не цінує...
"Розлучення - це удар" - розпишіть, будь ласка, детальніше, що Ви вкладаєте у це речення.
цитата:
Що мені робити...я не знаю...
Перш за все, Вам зараз потрібна психологічна підтримка від Вашої подруги і батьків. По друге, потрібно екологічно перепрожити Вашу втрату із психологом-психотерапевтом: шок, заперечення, гнів, торги, депресія, прийняття. По третє, необхідно проаналізувати, звідки у Вас ця "жертовність" у стосунках і чому Ви так довго це терпіли (припускаю, що проблема лежить у Ваших дитячо-батьківських стосунках та батьківських установках).
Ви молода дівчина, маєте вищу освіту та досвід роботи, тому у Вас ще все попереду і я впевнена, що Ви знайдете чудового чоловіка, головне - це потурбуватися про себе і перепрожити безпечно втрату.
Дополнение от автора
1. піти мене спонукала сварка через нерозуміння один одного...
2. те, що він зосередився на роботі й не приділяв мені достатньої уваги...Охолонув зовсім... Я хотіла погуляти піти, а він говорив, що не хоче, краще вдома полежати... На роботі завжди затримувався, а я переймалася за все....
3. удар... тому що я ніколи не подумала б, що це може статися, бо нікого іншого не хочу вже... Розчарувалася в усьому... ненавиджу чоловіків...
4. у моїй сім'ї не прийнято розлучатися, бо це не правильно...
мене зараз найбільше мучить те, що я не зраджувала, а сиділа й чекала, поки він приїде, а він сказав, що треба було його запросити, щоб він приїхав, а він говорить, що я зрадила, що він ніколи не пробачить цього(хоча до того хотіли все обговорити, доки він не приїхав до своїх батьків і його мати не повпливала на нього...).. залишив на 2 місяці...наче я йому вже не потрібна...
психолог онлайн
цитата:
Розчарувалася в усьому... ненавиджу чоловіків...
А які у Вас стосунки із батьком? Які стосунки батьків між собою?
цитата:
у моїй сім'ї не прийнято розлучатися, бо це не правильно...
Можливо саме через це Ви так довго терпіли стосунки, в яких не було любові, співпраці та намагалися їх врятувати самостійно, бо це "неправильно"?
цитата:
Так, це дійсно боляче, однак на поведінку, бажання і ставлення людини ніхто не може вплинути (навіть його мама) без його бажання. Помітно, що чоловік є інфантильним і емоційно залежним від мами. Вам це потрібно?
Дополнение от автора
1. із батьком у мене чудові стосунки, але ми не спілкуємося дуже часто з ним, ми не говоримо відкрито... коли я далеко, то завджи з мамою спілкуюся, а до батька рідко телефоную...
2. якось я про це не подумала, бо кохаю його ще досі...
3. я давно говорила, що треба вже від мами відходити, але мене ніхто не чув.... Під час останньої розмови він мені сказав, що для нього його сім'я важливіша, ніж я... це, справді, боляче...
психолог онлайн
цитата:
якось я про це не подумала, бо кохаю його ще досі...
Насправді, це більше схоже на созалежність, ніж любов, адже для любові потрібні двоє партнерів. Крім цього, любов це поєднання наступних компонентів: пристрасть, близькість, зобов'язання (а помітно, що у ваших стосунках деякі компоненти відсутні). Звісно, ви можете запропонувати чоловіку ззвернутися разом до сімейного психолога, але вибір, звісно, за ним.
Дополнение от автора
Він не хоче навіть зі мною говорити... Не те, що кудись звертатися... Він категорично хоче розлучитися, хоча й говорить, що мене кохає... Каже, що боїться, якщо ми будемо разом, то я йому знову "зраджу"...
психолог онлайн
цитата:
Ви не можете змустити іншу людину до дій чи бажань, однак Ви можете запропонувати вихід. Якщо людина відмовляється, то ОК, це її вибір. Любов - це відповідальність і співпраця, а їх, з його боку, на жаль, не бачу. Він переклав всю відповідальність за стосунки на Вас, а сам дистанціювався, прийнявши рішення. Скажіть, будь ласка, чого саме Ви хочете від психологів?
Дополнение от автора
хочу якось відпустити, але не можу цього зробити чомусь....хочу розібратися в собі... що мені далі робити...., тому потребую допомоги, бо інколи не хочеться жити... Як скерувати думки в правильне русло, бо сама цього не можу, як виявилося, зробити....
психолог онлайн
цитата:
У Вашому випадку потрібно екологічно прожити стадії втрати, щоб відпустити + емоційна підтримка. Це можна зробити лише на індивідуальних сессіях із психологом-психотерапевтом.