Кого выбрать?
Знаю, что может быть не самый лучший вопрос, но все равно спрошу: вдруг все таки кто-то даст дельный совет. А вопрос следующего характера: кого выбрать из мч - один симпатичный, любит меня, но я его не люблю, отношусь к нему скорее как к другу и второй - которого люблю и который якобы тоже говорит меня любит, но постоянно игнорит, а это невыносимо больно. Так кого же выбрать, подскажите, пожалуйста???
Вопрос от: ; Возраст: 0

психолог онлайн
Добрый день!
К сожалению, этот выбор можете сделать только Вы сами.
Дополнение от автора
Ольга Владимировна, спасибо за ответ, просто реально не понимаю, что должно быть у человека в голове, который говорит, что любит, а потом ни с того ни с сего начинает игнорить меня. А другого просто боюсь обидеть если ничего не склеиться.
психолог онлайн
Вы можете с ним поговорить об этом и спросить, почему он так поступает
Дополнение от автора
Ольга Владимировна, у него либо всему виной работа, либо он не объясняет почему игнорит, просто извеняется, что такой сякой, просит прощение и все, я его прощаю.
консультация психолога
Добрий день! Всерівно чоловік таким яким вам хочиться не буде, як і ви для когось. І чому зразу такий вибір робити? Або або, тобто якщо б колеги сказали виберіть того шо друг то ви б відмовились від почуттів до того що ігнорить? А якщо навпаки то що тоді? Думаю що є ще щось для вас в цьому виборі.
Дополнение от автора
Юрій Юрійович, дякую за відповідь. Так є в цьому виборі ще щось, як ви відмітили, а саме те, що якщо я не потрібна одному, то чому не дати шанс собі та іншому, якому до вподоби хоч спробувати, бо той, який наче любить, якщо так веде себе невпевнено, то скоріш і не любить, а грається. Бо якщо людина любить, то хоче бути постійно з коханою за будь-якої нагоди, а не шукає відмовки чи взагалі відверто ігнорує.
консультация психолога
цитата:
Бо якщо людина любить, то хоче бути постійно з коханою за будь-якої нагоди, а не шукає відмовки чи взагалі відверто ігнорує.
Скоріше ви говорите про закоханість, бо при цьому лише є бажання бути за будь якої ціни і тоді це пристрасть. А любов це щось що виникає тоді коли пройдені попередні етапи (роки спільного життя). Тому і вам так просто відмовитись від власних почуттів бо важливо щоб вас хотіли. А а любов вона маю таку рису як вірність. Хто зна, часто дружба переростає в щось більше, або навпаки. В таких випадках як складеться, від вас залежить ваше а він партнера те що від нього, і разом з цього може щось вийти або ні. Ваша відповідальність найперше це ваші мотиви щодо іншого, чим чесніші тим легше іншому з вами і ти скоріше все може прояснитись.
Дополнение от автора
Юрій Юрійович, дякую за пояснення, гарне слово "вірність" та нажаль тому, що "типу" кохає не дуже й знайоме це слово, розумію, що це не дуже добре, але одного разу спробувала таки на цю вірність перевірити його, випробування не пройшов, повівся на першу ліпшу, як то кажуть, хоч він здогадується мабуть, що то була я, та точно не знає і звісно прямо не спитає. Іще раз дякую за відповідь!
психолог онлайн
Никого не выбрать. А разобраться в себе, почему вы готовы согласится на того, кого не любите либо на того, кто вас игнорирует.