Старі образи
Кілька років тому пішла з дому через великі образи на маму. Відчувала себе недолюбленою, відчувала, що мене знецінюють і не відносяться , як належно до дитини.....насправді батьки хороші,добрі, людяні, але напевно не розуміли моєї сильно тонкої, ранимої натури..... я з тих людей які з маленької образи роздує смертельну трагедію, і в той же момент потребує
розради і підтримки, якої мені не давали.....Так от пішла з дому і довго не спілкувались, обої давились від болю, і мені як завжди здавалось що болить тільки мені, або мені набагато більше..... Згодом помирилися і наші стосунки налагодились, та при найменшому кривому слову в мене «зносить дах» я до цих слів прив'язую спогад за 5 років назад, і мене прориває, я знову ненавиджу, я знову замикаюсь і знову здається що мене не люблять як сестру.....Зараз мама захворіла, кілька місяців я не відходила від неї, і опікувалась, а кілька днів тому, знову велика образа на неї дала про себе знати.....сказала їй що вона мені має бути вдячною за ці місяці, а вона з таким трепетом ставиться до сестри та племінників, хоча звичайно я вимагаю вдячності за турботу, я хочу бачити її любов.....ми знову не розмовляємо...як налагодити стосунки?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Анна, добрый вечер!
Наши отношения с мамой формируют отношения с миром и другими людьми. У Вас запрос на терапию. Вы живёте отдельно от мамы? За что Вы на неё злитесь?
Дополнение от автора
Жила окремо і стосунки були хороші, зараз у зв'язку з хворобою мами, переїхала до неї.... ображаюсь на неї за не достатньо уваги і підтримки від неї, за порівняння з іншими, за нерозуміння в потрібний момент.....
психолог онлайн
Добрий вечір! Співчуваю Вам! У кожного з нас є здорові і нездорові частини. Батьківські нездорові частини ведуть себе некоректно. Голос цих частин Ви продовжуєте чути , навіть, коли іх немає поряд. Погоджуюсь з колегою, обращи тягнуть Вас назад, було б добре пропрацювати іх на терапіі.
психолог онлайн
Возможно, что мама Вам дала столько поддержки сколько могла. Если человек сам не получил чего-то в детстве, то ему сложно это дать и своим детям. Вы говорили, что много ревности было к сестре. У Вас есть возможность обратиться за терапией? Отношения с мамой на сайте не разрешаться, это терапевтическая работа
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
цитата:
при найменшому кривому слову в мене «зносить дах» я до цих слів прив'язую спогад за 5 років назад
А можете, будь ласка, детальніше розповісти, що саме трапилося 5 років тому? Що Вас змусило поїхати?
цитата:
я з тих людей які з маленької образи роздує смертельну трагедію
Це Ваші слова чи слова Ваших батьків, сестри і т. д.? Якщо Вас так зачепила якась ситуація, що вона і досі Вам заважає по життю, то це вже означає, що це важлива проблема.
цитата:
а вона з таким трепетом ставиться до сестри та племінників, хоча звичайно я вимагаю вдячності за турботу, я хочу бачити її любов.....
Помітно, що у Вас існують ревнощі щодо уваги мами до сестри і племіників. Скажіть, будь ласка, а Вас в дитинстві порівнювали з сестрою? Ви відчували неправильний перерозподіл прояву любові? Які у Вас стосунки з батьком? В будь-якому разі погоджуюся з колегами, що Вам необхідно пройти індивідуальну терапію у психолога-психотерапевта.