Безвыходная ситуация...Не знаю как поступить
Доброй ночи. Такая ситуация. Расстались с парнем. Причём по его инициативе. Потом он пожалел и начал просить прощения. Сказал,что покончит жизнь самоубийством,если я не буду с ним. Вчера его чуть откачали. Его подруга начала винить меня и угрожать убить меня. Мама его заблокировала. Он опять написал мне и просит вернуться к нему. И говорит,что без меня не будет жизнь. Я не знаю как с ним говорить. Я боюсь очень сильно,что он что то сделает с собою. Написала его друзьям ,чтобы поговорили с ним. А им будто пофиг. Как поступить? Какие слова подобрать?У меня такое чувство ,что все спихнули его на меня
Вопрос от: ; Возраст: 22

психолог онлайн
Угрожать самоубийством -очень сильный шантаж...
А Вы сами хотите продолжать эти отношения?
У меня сложилось впечатление, что парень сначала решил вас встряхнуть своим предложением расстаться , в надежде,что вы захотите его вернуть...А когда это не сработало,перешел к еще более сильному средству...
Дополнение от автора
Не хочу я таких отношений. Пробывала говорить с мамой его,но она меня заблокировала. Друзья меня игнорят. А он дальше продолжает говорить такие вещи. И я будто осталась одна. И все вывалили на меня этот груз. я боюсь сказать ему кривое слово. Вдруг он что-то сделает ,я же виновата буду... я себе не прощу...
психолог онлайн
Доброе утро! Вами манипулируют, это очень неприятно. Вы уже разорвали отношения с парнем. Позаботьтесь о себе - максимально оградите себя от этих отношений и всего того, что связывает с ними и напоминает о них. Сделайте выводы и живите своей жизнью!
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
Дуже співчуваю, що Ви опинилися в такій ситуації. Ваш колишній явно маніпулює Вами, однак Ви маєте зрозуміти, що Ви не відповідальна за почуття, дії іншої дорослої людини, а лише за свої. Крім цього, Ви зробили свій максимум - намагалися зателефонувати його мамі, його друзям і т. д.
цитата:
Вчера его чуть откачали.
А звідки Ви про це дізналися?
цитата:
Его подруга начала винить меня и угрожать убить меня.
У його подруги неакдекватна реакція. Помітно, що ці стосунки є досить токсичними (уявіть, що якщо хлопець так зараз маніпулює, то що буде далі, коли виникатимуть якісь непорозуміння).
цитата:
Я не знаю как с ним говорить. Я боюсь очень сильно,что он что то сделает с собою.
Не беріть відповідальність за життя іншої людини, а подбайте про себе. Ви можете написати йому, що Вам дуже шкода, що так вийшло і Ви розумієте, як йому зараз боляче, однак Ви не бачите Вас разом і Ви не здатні змустити себе відновити почуття. Вас дуже хвилює його психологічний стан і Ви б йому радили зараз заручитися підтримкою близьких і психолога. Після цього видаліть його із соц. мереж і заблокуйте (те саме стосується його неадекватних друзів). Також поговоріть зараз зі своїми батьками, подругами про цю стуацію, щоб заручитися їхньою емоційною підтримкою.
Ви цінна і не маєте жертвувати своїм щастям заради щастя іншого!
Дополнение от автора
Его подруга сказала мне,что он в больнице. Мои друзья сказали заблокировать его. Но у меня страх того,что он убьёт себя ,потом его мама будет кидаться с обвинениями не меня. Я ему говорила ,что не хочу отношений с ним больше. Он будто не слышит и начинает истерить. Шантажировать
психолог онлайн
цитата:
Но у меня страх того,что он убьёт себя ,потом его мама будет кидаться с обвинениями не меня. Я ему говорила ,что не хочу отношений с ним больше. Он будто не слышит и начинает истерить. Шантажировать
Підтримую Ваших друзів. Повторю ще раз - Ви не відповідальна за почуття і поведінку хлопця. Помітно, що хлопець можливо зараз знаходиться у психозі і це вже виключно відповідальність його рідних, щоб вони звернулися до спеціалістів. Крім цього, можливо, коли він зрозуміє, що надії на відновлення стосунків вже немає і що Ви вже не йдете на контакт, то він швидше змириться із ситуацією, пройшовши "криву втрати".
Давайте уявимо найгірше: це дійсно трапилося, його мама прийде і почне звинувачувати Вас. Ок, однак Ви маєте зрозуміти, що у цей момент його мама гнівається на себе, а не на Вас, а Ви - як замінник агресії для неї. Крім цього, помітно, що у хлопця неадекватна і гіперболізована реакція і це пов'язано з якимись його психічними особливостями.
Дополнение от автора
Він зараз сказав,що може наковтавшись таблеток. Мама не реагує,бо мене заблокувала. Написала його другу. Він обіцяв допомогти. В мене в самої уже істерика
психолог онлайн
цитата:
Якщо Ви і далі хочете залишатися у ролі Рятівника і підтримувати позицію Жертви у хлопця - це Ваш вибір. Ви і досі не заблокували хлопця і його друзів у соц. мережах і їхні моб. телефони (хоча Вам про це неодноразово говорили друзі та психологи), а це означає, що Вам це якось несвідомо психологічно вигідно. Можливо Ви відчуваєте себе значимою, коли завжди готові прийти на допомогу, або Ви намагаєтеся "покарати саму себе", перебуваючи у деструктивних стосунках. Ви ніяк не уникните почуття провини, якщо будете лише підтримувати таку маніпуляцію хлопця (Ви йому робите "ведмежу послугу", погіршуючи його стан і даючи примарну надію на відновлення стосунків).
У будь-якому разі, подбайте зараз, перш за все, про себе та попрість про підтримку у батьків чи друзів.
психолог онлайн
Залиште хлопця з його маніпуляціями. Іх не
Буде, якщо ніким буде маніпулювати. Істерикою Ви лише підтримуєте його нездорову поведінку.
Дополнение от автора
Добре,я зрозуміла. Дякую Вам)
психолог онлайн
Почитайте Норвуд «Женщины, которые любят очень сильно». Удачи Вам!!!