Боюся втратити коханого
Живу з хлопцем півроку. Спочатку з його боку була ейфорія. Він, навіть, наважився розвестися з дружиною. Думав, що у нас все буде супер супер. Сам напросився переїхати до мене. Але все пішло не так... Я почала ображатися, що він не поспішає розлучатися, почала думати що не потрібна йому, що він зі мною лише заради того, щоб зекономити на аренді квартири. Потім виснилося, що він зовсім не романтичний, не проявляє ніяк свої почуття - не говорить ніжних слів, не дарує квіти, фізично грубо себе веде (жартома). Я йому почала про це казати. Він почав на мене ображатися. Потім він почав постійно в моїй присутності мастурбувати. Мене це дуже обурило. Я про це сказала. І він знову ж таки обурився і образився. Обіцяв перестати це робити. А так цього і не зробив. Лише почав ховатися. Він, навіть, не намагається переконати чи показати мені, що я не права в тому, що вважаю, що не потрібна йому.він вважає, що достатньо приділяє увагу.що немає нічого страшного в мастурбації, в розгляданні голих дівчат. Коли я починаю виказувати що мені не подобається, він тікає, не говорить зі мною, не слухає мене. Я починаю злитися, підвищую тон. І знову винна я, бо я його задовбую ні за що і кричу. Чуть що, він зразу збирає речі. Каже, що він так не хоче жити, що я не та.він вірить, що може знайти ідеальну.
В чому моя вина?
Вопрос от: ; Возраст: 31

психолог онлайн
Соломія Лехіцька
Ольга Владимировна Головченко
Шановна панянко nikc5f, тут би прояснити Ваші очікування про "коханого" . З опису подій і реального життя, а не мрій, явно "коханий" зовсім не "коханий" . Ваші очікування і реальна людина не співпадають. Ви, надієтесть на те, що доросла людина почне мінятись під Ваші очікування? Ваше бажання "мати" ту людину поряд базуються на "Він, навіть, наважився розвестися з дружиною. Думав, що у нас все буде супер супер. Сам напросився переїхати до мене. Але все пішло не так.." Звісно не так. Які Ваші цінності у відносинах? Чого Ви очікуєте від чоловіків в відносинах? Ви випередили події, не роздивились хто і що несе та людина для Вас і для себе.
психолог онлайн
Светлана Владимировна Артеменко
Вы описываете ситуацию, в которой у вас спали розовые очки и вы увидели, какой ваш "любимый" на самом деле. Плюс он женат, как я поняла до сих пор. Вы описываете много всего, что вас не устраивает, но при этом боитесь потерять любимого. А что именно вы боитесь потерять? Предположу, что все хорошее у вас только в памяти и вы держитесь за эти воспоминания. А сейчас что ценного в отношениях?
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго дня
Підтримую колегу. По-моєму, ви закохалися не в реального чоловіка, а в свої мрії і очікування, яким би ви хотіли його бачити. а тепер ображаєтеся, що він виявився не таким. Думаю, чоловік через те і з дружиною і з вами не може побудувати стосунків, що шукає ідеальну жінку, яка буде для нього зручною, а самому йому не доведеться нічого робити. А коли так не відбувається, то він говорить, що з жінкою щось не так, а над собою працювати і не думає, а тільки обурюється і ображається. Думати, що ваші стосунки раптом покращаться і чоловік зміниться, немає підстав, адже він не готовий реально працювати над стосунками, а тікає від реальних розмов, постійно вас звинувачуючи.
Чому ви такого чоловіка називаєте коханим, не зрозуміло.
Ваша вина в тому, що ви все це терпите і низько себе ціните, що до вас так можна ставитися. Ви достойні чоловіка, що буде до вас добре ставитися, старатися і працювати над стосунками, показуючи свою любов діями.
психолог онлайн
Добрый день!
цитата:
Він, навіть, наважився розвестися з дружиною. Думав, що у нас все буде супер супер. Сам напросився переїхати до мене.
Вы знаете его причину расставания с первой женой? Что Вы получаете от этих отношений? Віы говорите, что есть только его желания и он совсем не хочет слышать, что хотите Вы. Что Вы боитесь потерять в этих отношениях? Что Вы имеете с ним?
психолог онлайн
Вы зря боитесь этого мужчину потерять, потому что мужчин, которые хотят бесплатно пользоваться недвижимостью женщины, жить на расслабончике, мастурбировать на каждом углу и обвинять во всем женщину, хоть пруд пруди. Вы с легкостью найдёте их сколько хотите, но я бы вам порекомендовала, сконцентрироваться на себе и подумать, почему вы на все это соглашаетесь и почему вы притянули в свою жизнь такого мужчину, а не порядочного.
Дополнение от автора
Він все ж таки розвівся.
Але знову ж таки згодом почав звинувачувати мене в тому, що я його підганяла. Бо хотіла, що було все по-моєму.
Дійсно, я хотіла, щоб він був ніжним, надійним, вірним, щоб допомагав, підтримував, любив, поважав... Ще спочатку не все мене влаштовувало, я бачила жорсткість, але я думала, що його можна буде "направити" в свій бік.
психолог онлайн
На яке питання у зв’язку з цим, ви би хотіли отримати відповідь від психологів?
Чи просили ви розлучатись чи ні, відповідальність за розлучення лежить виключно на чоловікові. Він дорослий хлопчик і сам вирішує що йому робити. Те, що він розлучився, не означає, що ви тепер мусите його все життя терпіти.
Хіба що вам так подобається. Тоді це інша справа
Дополнение от автора
Можливо, я дійсно занадто вимоглива?
Можливо, я дійсно, передивилась серіалів, як він каже. Де любов-морков...
Не тримаються біля мене чоловіки....
психолог онлайн
Может все дело в том, что вы начинаете отношения с тем, кто вас не устраивает, но в надежде перевоспитать, как вам удобно будет. Но перевоспитать взрослого человека нельзя. Да и мало кто согласится на это
психолог онлайн
Глибоко печально мені читати те, що ви пишете.
Вище вам відповіли колеги і їх думка збігається, але ви на їх слова не зважаєте. Що ж, це ваш вибір і ваше право, якщо ви мрієте жити все життя з недостойним чоловіком, та ще й постійно бути у всьому винною, то ніхто вам не може допомогти. Не можливо допомогти людині, яка сама собі допомогти не хоче.
Чоловіки тримаються біля жінок, які вміють любити себе, цінувати себе і знають собі ціну. Це, на жаль, не про вас, тому біля вас і не тримаються.
Моя вам порада. Лишіть в спокої чоловіка, запишіться до психолога і працюйте над собою. Полюбите себе, то і чоловіки вас полюблять.
психолог онлайн
То есть он на Вас переложил ответственность за свои прошлые отношения?
психолог онлайн
Добрий день! Ви будуєте стосунки по типу драматичного трикутника Карпмана, де ролі розподіляються так: переслідувач, жертва, рятівник. Все будується на образах і звинуваченнях. І неможливо таким чином отримати здорові стосунки. Вихід один - залишит цей трикутник, перестати грати у цю неприємну гру.