Як боротися з такою ситуацією ?
Дуже психологічно тяжко ( уже живу десь два роки і можливо більше в нервових ситуаціях) Я почала зриватися, взагалі мама мене з дитинства рахувала нервовою дитиною. Зараз нічого не змінилось я буває на все забиваю живу спокійно але є зриви десь в раз місяц. Мама і сестра рахують що це в мені проблема що я нервова, що мені потрібен психологічна помощь щоб я себе не довела до психічної клініки. Вони рахують що мене чоловік доводить до цього ситуація, але я одне можу сказати мене не чоловік не тільки нервує а всі мене нервують, мені здається вони психологічно давлять на мене, а потім кажуть заспокійся чого ти така нервова, що раніше такою не була що чоловік доводить .Але мені раніше говорили до чоловіка(тоді хтось інший був або я сама).Вони не розуміють що я хвилююсь за них тато постіно упрякає що нічого не розумію по роботі що не роблю що мені всерівно, але спочатку старалась але зараз мені нічого не хочеться робити, точніше хочу але не має такої енергетики.В тому році переживала за чоловіка в нього була депресія тільки це пережила зараз в мами(дуже тяжко бачити це енергетика від них така відчувається, що життя закінчилось і постійно говорять пр це вони).Сестрою не можу говорити в неї постійна агресія вона говорить що це в мене, так сестру розумію в неї зараз тяжка ситуація чоловік покинув потеряла дитину. Я не знаю як вести себе з нею стараюсь на це не говорити але вона думає що нам всерівно.Я навіть нервова розчарована в страхі, не розумінні що робится. Чому люди щасливі а в нас сімї таке робится не має нічого щасливого.
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Добрий день, Настя. Справді, нам часто здається що навкруги у всіх все добре, а тільки у нас якісь негаразди. Але в кожній родині є складнощі свої, як і у кожної людини.
Ви детально описали що про вас кажуть інші, описали що хвилюєтесь за інших.
А що ви сама думаєте про свій стан?
Чого б вам хотілося?
психолог онлайн
Добрий ранок! Схоже Ви тривожна людина, мама і сестра своім тиском ще підливають масло в вогонь. По- перше, зменшіть спілкування з мамою і сестрою. По- друге, йдіть на психотерапію і допоможіть собі. По- третє, треба розібратися, у чому складності у стосунках з чоловіком.
Дополнение от автора
Чоловік каже що я на нього зриваюсь через батьків, а родина каже що я на них зриваюсь через чоловіка.Як я можу з ними зменшити спілкування вони саме рідніше що в мене є, я хочу зробити так щоб вони зрозуміли не тільки в мені проблема а в них також, що не я нервова а вони також, а я до них не можу достукатися, я в них не така, мені здається чоловіка поведінка така сама як в моїх близьких.Їм походу краще сказати що зі мною щось не тк чим задуматися що вони не такі.Потім кажуть що я нетака.Що потрібно любити себе я ж росла в тому що я не така .(якщо щось не так то я їх дурю)
психолог онлайн
Спрямуйте енергію на себе, а не на те, щоб ім щось доводити.
Дополнение от автора
Мені здається щоб була здорова ситуація в сімї я було б іншою.Але виходить проблеми є ти хвилюешся за них. Таке чувство неповноційності. Буває думаешь відпочила б від усього змінилось щось але так не може бути проблеми тільки не дінутся.
психолог онлайн
София Глушко
Добрий день.
Те, що ви описуєте говорить про те, наскільки ви чутлива людина. Схоже, ви можете бути дуже емпатічною, але часом це вам шкодить. Також за цими вашими переживаннями стоїть багато тривоги, витоки якої було б важливо зрозуміти. Дослідження цього стану разом з психотерапевтом і розуміння його буде тим лікуванням, яке дасть вам більше спокою в душі, але для цього знадобитися час і ваше бажання бути в психотерапії.
психолог онлайн
Добий день. Чи можливо таке, що ви із родиною по черзі перекидаєте один на одного певну "знервованість" і це стоїть на заваді Вашого розуміння? Мені так виходить, що родина Вас звинувачує в чомусь, певним чином впливаючи на Вас.
психолог онлайн
Доброго дня, а чого Вам самій хотілось би від чоловіка і рідних, коли не дивитись лише на "знервованість"? Що хотіли б отримати від них, але не отримуєте? Як давно Ви відчуваєте, що не можете справитись самостійно із своїм психологічним станом?
Схоже чоловік разом з Вашими рідними мають багато спільних стратегій взаємодії з вами. Що ви бачите спільного між чоловіком і мамою, сестрою в їхній поведінці, реакціях на Вас та ваш стан?
Ситуація справді доволі об'ємна і схоже тягне в собі багато всього, тому найкраще змінити поведінку, розібратись з причинами свого стану та пошукати нові більш консутруктивні способи взаємодії, комфортні для Вас може допомогти робота із спеціалістом.
психолог онлайн
Добрый день!
Анализируя Вашу ситуацию склонна думать, что Вы на грани эмоционального истощения. Остатки своих сил Вы тратите на поиски виновных. Это крайне неудачная стратегия. Вам сейчас нужно активно «заряжать батарейки», параллельно отыскивая ответы на вопросы как наладить отношения с мужем, как правильно поддержать сестру и т.д.
Конечно, идеальный вариант - помощь специалиста, но если она Вам сейчас недоступна по каким-то причинам, позаботьтесь о себе всеми доступными способами. Не имея фундамента, в Вашем случае - спокойствия, уравновешенности, невозможно выстоять под жизненными невзгодами. Тогда даже мелочи выбивают из колеи, что уже говорить про серьезные испытания.
Начните с заботы о себе ❤
психолог онлайн
Добрий день! Настя, думаю, що Вам все ж таки потрібно усі ці переживання, зриви, емоції, тривоги, як Ви пишете, нещастя, обговорити очно чи онлайн з психологом. І тоді ситуація проясниться, і стрес, я так сподіваюсь, зменшиться. Успіхів Вам і здоров"я!
психолог онлайн
Я бы предложила вам разобрать в том, что с вами происходит, с психотерапевтом. Похоже, что и в родительской семье, и с мужем, есть проблемы в общении. Важно понять для себя, на что вы можете влиять, а на что нет, когда нужно выставлять границы, когда ограничивать общение, как говорить о своих чувствах и потребностях, и как при этом слышать другого, как заботиться о себе, не выгорая. Многие вопрос важно разобрать, изучить и понять, как обходиться с тем, что в вашей жизни происходит. В формате сайта это нереально будет сделать, нужна индивидуальная работа
Дополнение от автора
Дякую за відповіді, я не шукаю когось виного, я кажу в цьому винні всі всі нервові але мені не подобається,що мене роблять виною, що я одна єдина нервова .Я хочу стати сильнішою хочу відстоювати своє право хочу щоб вони мене розуміли, але не говорили просто ти нервова.Чому ти нервуешся.Коли кажу свою думку не робили захист в свою сторону ти така аресивна.Але вони не замічають що вони також себе не так поводять.Я хочу повагу і розуміння, просто щоб з мене не робили якусь не адекватну людину.
Якось ці проблеми можна вирішувати онлайн я не хочу щоб вони знали що я звернулась за допомогою до психолога.Я думаю мені це буде ненакорість.
психолог онлайн
Онлайн терапия в скайпе вполне возможна. В переписке нет
Вы пишите, что не хотите, чтобы они узнали, что вы обратились за помощью. А разве каждый ваш выход из дому контролируется куда вы идете?
психолог онлайн
Настя, обратиться к специалисту сейчас возможно и онлайн.
Такая работа над собой даст Вам понимание в чем или в ком проблема, куда двигаться дальше и как поддержать себя.
психолог онлайн
Настю,так формат онлайн консультацій достатньо ефективний.
Дійсно,ви краще зможете розібратися із вашими питаннями.Серед психологів на даному сайті вм можете вибрати того спеціаліста,який вам найбільше імпонує і зв"язатися з ним
Дополнение от автора
Я не вмію щось скривати.Бувало хотіла обманути але це не вмію робити це всерівно дізнаются.
Ми разом працюємо.рядом живимо.
психолог онлайн
Обман це не найкращий спосіб.
психолог онлайн
Так, Ви можете звернутися до психолога за онлайн терапією. Інших людей змінити вона ( терапія) не зможе, проте Ви самі почнете їх інакше сприймати, легше переносити.
психолог онлайн
Думаю, Ваше обращение к психологу для Вашей семьи будет показателем того, насколько они и их спокойствие важны для Вас.