Тривога
Дуже часто настають приступи тривоги, переживання, не можу ніяк відвязатись від токсичної дружби, можна так сказати купляю дружбу щоб зі мною та людина проводила час, купляю їй щось. Але людина ставиться до мене дуже погано і має ні за що, робить боляче, я вже казала що мене це мучить кожен раз та людина годує обіцянками що зміниться, але так і дальше поводиться зі мною погано, хотя я для тої людини все роблю, щоб дати нормальну дружбу і не раз кидала людей , дарувала подарки, нічого не бул жалко, але та людина привикла до того, прощаю завжди кидання, на ту людину витрачала останні гроші, а у відповідь не було вдячності, згадує тільки коли щось потрібно або коли скучно, а я ведусь, тому що ми рідко бачимось, також командує завжди, і підлаштовуюсь під неї, щоб просто бути доброю, за ті роки дружби я стала інакша вона мене поміняла, стала дуже нервова на інших друзів та рідних, тривоги, істерики, депресія, психічні розлади, боюсь сказати свою думку, боюсь вийти якось не так, бо завжди та людина говорила що не так в мені, я це все добре розумію що потрібно таку людину слати, але завжди надіюсь на те що вона зміниться, тому що вона говорить що їй дорога дружба, не знаю як бути, не раз чула від інших друзів що потрібно послати ту людину, але я не можу, ми часто сварились але завжди я писала перша, тому що дуже важко не спілкуватись, і вона привикла що я бігаю за дружбою.
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий день! Чого би Ви хотіли, яких змін?
Дополнение от автора
Щоб людина взаємно добре ставилась, не кидала, та щоб я відчувала що я потрібна тій людині, і також щоб поважала, мені не потрібно щось від неї неможливе, а просто нормальну, хорошу дружбу
психолог онлайн
Добрый день!
Скажите, какие у вас отношения с родителями? Вы покупаете не только дружбу, но и любовь, которую Вам не дают
Дополнение от автора
З батьками відносини хороші, я живу тільки з мамою, але я її дуже поважаю як би там не було, деколи може накричати із за пустяків, не розуміє мене зовсім, а я зриваюсь, але всерівно я дуже мамі вдячна за все, бо розумію що мама не вічна і потрібно цінити кожні хвилини з нею, щоб потім не жаліти про те що я не сказала, або не цінила, вона в мене найкраща як і що би не було б
психолог онлайн
Гарні у Вас бажання, чи може ця людина Вам це дати?
Дополнение от автора
Ну каже що може, але як я вже говорила по поступкам цього не робить
психолог онлайн
Ми можемо очікувати від людини тільки те, що вона може дати...
Дополнение от автора
Так що робити в таких випадках?
психолог онлайн
Скажите, а какие у Вас отношения с отцом? Из Вашего описания видно, что Вам очень не хватает внимания и Вам приходиться это покупать всеми возможными способами
психолог онлайн
Не купляти дружбу. Це не дружба. Чи є люди, які приймають Вас і раді Вас бачити просто так? Чи можете Ви мати у них підтримку?
Дополнение от автора
На рахунок тата, з ним трошки гірші стосунки, але говоримо по телефоні нормально, і бачимось деколи, а розвелись бо тато пив.
На рахунок інших друзів, друзі є але не настоящі, так просто шоб вбити час я привикла підтримувати сама себе, бо ніхто не поможе крім себе. Ну а ті друзі поки я сама не подзвоню то не згадають, але нема іншого вибору, бо сидіти вдома весь час то може криша поїхати.
Я вот хочу закінчити ту дружбу токсичну, але не знаю як, щоб не думати, не писати, і ше погано шо ми живемо в маленькому місті, то бачу її майже кожен раз коли вихожу гуляти.
психолог онлайн
Возможно, что здесь вопрос Вашей самооценки. Вы не чувствуете ценность себя, что Вы можете быть интересным человеком и Вам приходиться покупать это