Измена жены.
Жена изменила мне, я об этом узнал. Был тяжёлый разговор о дальнейшей судьбе семьи. Попросила прощения, отношения прекратила. Этот человек уехал в другой город. Они работали вместе. Отношения были два месяца. Но общение, с ним имеет место быть. Как говорит жена, мы остались просто друзьями. Для меня это неприемлемо. Прошло четыре месяца, я дал время закрыть вопрос. Да общение, только по телефону, но я считаю это недопустимо.
Вопрос от: ; Возраст: 42

психолог онлайн
Доброго дня, nikda9.
Співчуваю, що Вам довелося пережити досвід зради - це дійсно боляче. Скажіть, будь ласка, а Ви запитували у дружини, що їй давали ті стосунки і чого їй не вистачало у ваших?
цитата:
Для меня это неприемлемо. Прошло четыре месяца, я дал время закрыть вопрос. Да общение, только по телефону, но я считаю это недопустимо.
Ви казали дружині, що Ви гніваєтеся і сумуєте, адже вона не припинила контактувати із цим чоловіком? Ви запитували у неї, що їй дає це продовження спілкування із коханцем?
Скажіть, будь ласка, а що Вам дають ці стосунки, а чого у них не вистачає? Ви бачите майбутнє із цією жінкою?
Взаємодовіра - це фундамент стосунків і, вожночас, він є крихким. Відновлення взаємодовіри - це довготривалий, складний процес, який потребує зусиль від обох партнерів. Якщо особисто Ви дійсно хочете відновити і зберегти стосунки, то найкращий варіант для вас обох - спільне звернення до сімейного психолога.
психолог онлайн
Добрый вечер! С женой Вы говорили о том, что Вы считаете недопустимым общение с мч? Что она отвечает?
психолог онлайн
Добрый вечер!
Ваша жена продолжает с ним общаться? С какой целью? Ваши переживания вполне понятны. Какое решение Вы видите для себя?
Дополнение от автора
Говорит, что это только дружеские отношения и не более. А то, что у них случилось, это была ошибка и мне нечем переживать. Тем более, что общение, стало намного реже.
психолог онлайн
Какой тогда у Вас вопрос к психологам?
психолог онлайн
цитата:
Людина зраджує не просто так, а це означає, що у ваших стосунках існують якісь дефіцити (які необхідно зрозуміти та пропрацювати, щоб зрада не повторилася). Крім цього, Ви маєте право запитати у дружини: що дає їй ця дружба. Крім цього, якщо вона дійсно хоче відновити із Вами стосунки та повернути довіру, то розірвання стосунків із коханцем (навіть дружніх) має бути однозначно. Помітно, що Вас ця ситуація хвилює, однак Ви не заявляєте дружині про свої переживання, бажання та ультиматуми. Якщо дружина настільки настоює на продовження дружби із цим чоловіком, після заяви Ваших прохань, то запитайте себе: чи Ви готові з цим миритися, чи Ви довірятимете дружині і чи варто тоді пробувати відновити стосунки, де дружина не бере відповідальності за свій вчинок, не звертає уваги на Ваші почуття.