Чому він так себе став вести?І що робити ,щоб він став як колись був?
З парнем вместе 1,1 года ,раніше він турбувався,допомогав,боявся образити,любив мене,а зараз попросила його сестра допомогти ,вона живе роздільно,і туди приїхала його мама,в неї поведінка ,вона не дає йому і відпочити,сяде,іди помагай,відкриє телефон іди помагай,так вот зараз він дуже цікаво себе веде ,наприклад,побачив фотографію і каже ти на ній грустна і негарна удали,я запитую чому ти так сказав,а він каже,що він такого не казав,це я вигадала,далі каже напевно ти хоч посваритись,далі каже краще б я до тебе не їхав би
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Ирина, добрый вечер!
Вам этот вопрос лучше задать парню и прояснить, почему он так себя ведет. Мы не можем говорить о другом человеке, если мы его не знаем
Дополнение от автора
Я запитувала Но він викручується,і опять каже образливі репліки
психолог онлайн
Вы говорите, что мама нарушает границы и вторгается в личную жизнь. Возможно, что это один из факторов, который мог повлиять. Как Вы думаете?
Дополнение от автора
Так думаю,вона дуже сердиться на нього і упрікає його разом зі своєю сестрою,що він їм не помагає,а ідк до мене,далі казав шо йому там некомфортно
Дополнение от автора
Він постійно відчуття таке як звідти втікає,до мене,дуже багато уваги стало ,раніше була увага але зараз її більше
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Доброго вечора!
Пані Ірино, погоджуюсь з колегою, що ми не можемо змінювати когось, ми маємо змогу змінювати лише себе або своє ставлення, також вирогідно, що сім'я хлопця певним чином можуть впливати на нього. Я розумію Ваші почуття та розчарування. Я думаю, що всі стосунки проходять певні етапи розвитку, можливо, що зараз не найкращі часи для вашиш стосунків, проте це не говорить, що не треба нічого з тим робити. Практика показує, що найбільш оптимальним рішенням таких недорозумінь є діалог. Саме діалог, не монолог, важливо аби обидва партнери висловили свою думку, почуття, образи, ідеї як змінити ситуацію та обов'язково вислухали іншого, якщо здатність вести діалог присутня в стосунках, то це дуже спрощує справу, якщо ж говорити не виходить, варто подумати про терапію пар (якщо для вас обох є цінними ці стосунки та є бажання їх розвивати та покращувати). Якщо Ваш партнер не захоче, варто подумати про індивідуальну терапію та аналізувати чи не зробили Ви певний вклад у такі зміни поведінки хлопця.
Якщо виникнуть запитання, пишіть, з радістю відповім.
Дополнение от автора
Доброго дня,так згідна з вами,але я не сильно розумію який діалог вести ,як я кажу що він обманув мене а він каже що такого не було,але я ж чула ,навіщо мені обманювати
психолог онлайн
Вы не можете изменит человека, если он сам не хочет этого. Вы можете только говорить с ним об этом
Дополнение от автора
Хорошо,но як мені себе вести як людина все заперечує
психолог онлайн
Вы должны прислушаться к себе и понять, что Вы хотите, что Вам нравиться, а что нет. Как Вы бы хотели поступить в этой ситуации?
психолог онлайн
Я Вам рекомендую спробувати індивідуальну психотерапію аби розібрати це питання. На жаль таким чином навряд чи буде змога прийти до чогось.