У Психолога
Авторизація
Запам'ятати на місяць
Реєстрація Забули пароль?


Права я чи ні

Хлопець в деяких питаннях,які він називає серйозними,наприклад робота радиться зі своїми родичами,а не зі мною,каже вони досвідчені,мені це кажеться дивним,я його дівчина,а в таких питаннях він мене навіть і не слухає
Вопрос от: ; Возраст: 21


психолог онлайн
Ира, добрый вечер!
В чем Ваш вопрос? Какая Вам нужна помощь?

👍 рекоммендовать:

12-07-2020 18:10:32Дополнение от автора
Мене дуже ображає те що він так до мене ставиться,я права чи ні


психолог онлайн
Вітаю, Ірино!
Те, що ваш хлопець не радиться з вами, означає лише те, питання роботи він може вирішити без вашої допомоги.
Що саме вас ображає?
Як саме він до вас ставиться, адже це не єдине, що вас ображає?

👍 рекоммендовать:

12-07-2020 19:04:36Дополнение от автора
Відчуття наче я йому повний 0


психолог онлайн
Как именно вы хотели бы, чтобы МЧ обсуждал с вами работу? Рассказывал как дела? Спрашивал как ему поступить?
Какие в целом у вас отношения? Почему вы чувствуете, что вы полный 0 для него?

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Доброго вечора, Іра.
Тобто Ви сумуєте і гніваєтеся через те, що Ваш хлопець радиться не з Вами щодо "серйозних питань", а з родичами? Саме тому Ви відчуваєте себе повним нулем? А Ви казали хлопцю, що Ви хотіли, щоб він також обговорював із Вами важливі питання, адже, коли він не радиться із Вами щодо важливих питань у його житті, то Ви відчуваєте себе "аутсайдером" у цих стосунках?

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Добрый вечер
Какую помощь вы ожидаете получить от психологов, какой вопрос вы хотели бы задать?

👍 рекоммендовать:

12-07-2020 22:53:20Дополнение от автора
Доброго вечора,насамперед чи права що ображаюсь на це все,чи може справа в мені


психолог онлайн
Поняття права чи ні дуже субєктивне насправді.
Скажімо так ви маєте право на своє відношення до дій і вчинків інших, маєте право сумувати, радіти, ображатись, злитися.
Це все ваші емоції, реакція на певні зовнішні подразники, тобто вчинки інших.
Все просто :хтось вчиняє певним чином, ви очікуєте іншої поведінки, і дію приймаєте для себе негативно.Це ваше право.

Також ви маєте право казати про свої почуття, про свої бажання.
Це нормально.
Тим паче якщо людина вам близька.



👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Добрый день, Ира!
цитата:

ПРАВА Я ЧИ НІ

А какой ответ Вам хочется услышать? Что это Вам даст?
цитата:

каже вони досвідчені

- может так и есть?! В каких - то вопросам ему важно мнение родственников. Как Вы думаете они действительно более опытные в этих вопросах?
Вы говорите: "Відчуття наче я йому повний 0" - поговорите с Вашим молодым человеком о Вашим переживаниях, о той форме, которая приемлима для вас обоих (например он может рассказывать об этих вопросах, а вы можете быть внимательным слушателем и просто быть рядом и всегда готовы его поддержать).

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Скажите, а как Вы чувствуете, в тех вопросах, в которых он советуется с другими, Вы компетентны? Вы ревнуете его? Вы могли бы с ним поговорить об этом?

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 14:21:33Дополнение от автора
Не думаю що ревную,Прслто хотілось б щоб він зі мною обговорював свої питання,і не ображав би мене»а не як обично»ти тряпка(коли тіряюсь в спорах),то фото йому не нравиться уже негарна,то поговорила сказала мені образливо коли ти не обговорюєш свої проблеми зі мною,він ще й знову замість того щоб сказати у майбутньому я буду це робити з тобою каже «вона краще в цих справах розбирається «

13-07-2020 14:22:02Дополнение от автора
В мене відчуття як ніби прямим текстом сказали вона розумніша


психолог онлайн
цитата:

В мене відчуття як ніби прямим текстом сказали вона розумніша

"Вона" - це хто? Які у Вас стосунки із "нею"? Хлопець аргументував Вам, якою інформацією чи досвідом володіє ця дівчина. Ви його про це запитували? А Ви казали хлопцю, що Вам важливо просто вислухати його, не обов'язково даючи поради?

Ваш хлопець не казав "прямим текстом", що вона розумніша. Водночас, у своєму житті Ви будете зувстрічатися із великою кількістю людей, які матимуть більший досвід чи знань у якійсь із сфер і Ви маєте це приймати. Мені здається, що проблема тут лежить значно глибше - у Вашій ревності до цієї особи та власній невпевненості.

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Ви відчуваєте образу у цих випадках?

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 15:36:57Дополнение от автора
Так,відчула

13-07-2020 15:38:52Дополнение от автора
Це його сестра ,ніякі,я з нею незнайома ,ну ситуація така,він шукає роботу ,і сказав наче вона краще знає те місце куди він хоче іти працювати,і плюс місце (вона живе поблизу )вот і все


психолог онлайн
цитата:

і сказав наче вона краще знає те місце куди він хоче іти працювати,і плюс місце (вона живе поблизу) вот і все

Ок, тоді цілком зрозуміло, чому хлопець звернувся до сестри. На Вашу думку, Ви краще знаєте те місце, Ви там бували раніше? Водночас, як Ви дізналися, що він звернувся до неї? Напевно Ви з ним, все ж таки, обговорювали цю ситуацію? Що Вас засмутило і розгнівало найбільше: що хлопець порадився із сестрою, не попередивши Вас; що досі не познайомив Вас із родичами; що не запитав у Вас поради; що не обговорив своє хвилювання чи плани із Вами; чи що Ви відчули себе "не розумною"?

Також попередньо Ви зазначали, що в деяких важливих питаннях він також звертався до родичів. В яких саме? І як Ви тоді виходили із цього конфлікту?

Ответ отредактирован автором 13-07-2020 15:46:29


👍 рекоммендовать:

13-07-2020 15:49:07Дополнение от автора
Найбільше мене засмутило те що він говорить ти найважніша,іде до мене гуляти ,а їм не допомагає,а в таких справах,він взагалі нічого мені не каже ,я все дізнаюсь сама остання,але дивно він мені сказав що він мені це говорив,самій першій нащод роботи,але я цього не пам’ятаю уже і каже що не хотів мене цим завантажувати,я з ним поговорила сказала що мені не подобається і щоб ч хотіла надалі ,він ніби погодився сказа добре

13-07-2020 15:50:39Дополнение от автора
Ні не знаю,але хмм,я так подумала ,він жеж там працював і сам колись ,він мені це сказав до чого тут сестра ,і до того що аона йому порадила ,він і це сам міг дізнатись ,сходити туди куди хочеш зрівняти стару зарплату з цією що буде ,я не розумію в чому суть сестри тут,він каже вона там проходила практику

13-07-2020 15:51:47Дополнение от автора
Він мені сам сказав таке»я спитаю у сестри куди мені іти на роботу»виходить в таких ситуаціях він не самостійний,мене це теж дратує ,чому він не приймає сам рішень. Каже боюсь помилитись

13-07-2020 15:54:42Дополнение от автора
Що порадився з сестрою і не попередив мене дратує те що він все рішає з нею,я б сказала вона за нього,в майбутньому він буде постійно такий несамостійний чи що,перед цим він мені казав про це що спитає у сестри мол на яку роботу йому іти тоді мені було якось нейтрально ,а зараз це дратує,чому він такий несамостійний і постійно «прямолінійний»

13-07-2020 15:56:35Дополнение от автора
Вони постійно будуть вирішувати за нього чи що,до того ж на мою думку ,я б хотіла більше так ,щоб він усе вирішував сам,був самостійним,навіть без мене но і без них,бо таке відчуття як оце буде на усе життя ,а мені це не подобається


психолог онлайн
Ви казали: "Він мені сказав що він мені це говорив". Виглядає це так- ця тема була не дуже важливою, поки не з'явилася сестра, з якою він радиться.
Ви впевнені, що питання не в ревнощі?

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:01:04Дополнение от автора
Хто його зна,краще б він сам усе вирішував

13-07-2020 16:02:27Дополнение от автора
Якщо чесно ,він мені сказав,що він мені це говорив(ніби радився) ,я такого не пам’ятаю ,єдине,що я пам’ятаю,коли він сказав,що спитає у неї,де мені робити


психолог онлайн
цитата:

Найбільше мене засмутило те що він говорить ти найважніша,іде до мене гуляти ,а їм не допомагає,а в таких справах,він взагалі нічого мені не каже ,я все дізнаюсь сама остання,але дивно він мені сказав що він мені це говорив,самій першій нащод роботи,але я цього не пам’ятаю уже і каже що не хотів мене цим завантажувати,я з ним поговорила сказала що мені не подобається і щоб ч хотіла надалі ,він ніби погодився сказа добре

Дуже добре, що ви обговорили цю ситуацію із хлопцем і дійшли до взаємної згоди. Можливо Ви і справді забулися про цю розмову тому, що вона відбулася в незручний момент (Ви поспішали або щось Вам заважало). Домовтеся із хлопцем наступного разу, що ви узгодите зручний час і та місце, щоб обговорювати такі теми.
цитата:

він і це сам міг дізнатись ,сходити туди куди хочеш зрівняти стару зарплату з цією що буде ,я не розумію в чому суть сестри тут,він каже вона там проходила практику

Можливо так, як сестра проходила там практику + живе недалеко (порівняно із Вами), тому він і звернувся (адже зараз пандемія).
цитата:

виходить в таких ситуаціях він не самостійний,мене це теж дратує ,чому він не приймає сам рішень. Каже боюсь помилитись.

Тобто, на Вашу думку, його несамостійність проявляється у тому, що він запитує рекомендації у сестри? Ви запитували у нього, в чому саме він боїться помилитися і якою буде ціна його помилки? Ви казали про свої страхи і хвилювання щодо цього? А Ви вважаєте себе самостійною? У цій ситуації помітно, що хлопець шукав різні канали і джерела інформації, що є основою для прийняття рішення.

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:10:09Дополнение от автора
Вважаю ,

13-07-2020 16:13:53Дополнение от автора
Ну в тому і справа він їх не просто запитує,а сестра «де мені робити «

13-07-2020 16:17:44Дополнение от автора
Так я казала йому про це і ніби мол тобі треба ставати самостійним,він каже в якихось таких питаннях він сам все вирішує,а як щось поважніше ,то у родичів(вони опитніші,плюс поганого не порадять),чому боїться ,тому що у справах магістратури був самостійним ,і не здав зно ,але мені це дивно,зно це справа така яку треба самому рішати і мені здається треба бути відповідальнішим,в готуватись завчасно,а так виходить буде самостійним,і що йому родичі допоможуть ,вони ж не складуть за нього іспити


психолог онлайн
цитата:

,і не ображав би мене»а не як обично»ти тряпка(коли тіряюсь в спорах),то фото йому не нравиться уже негарна,

Правильно ли я поняла, что у вас не только вопрос в том, что МЧ про работу не с вами советуется, а и то, что он вам может грубо что-то сказать?
Вопрос несколько глубже, чем просто, что МЧ не достаточно самостоятельный по вашему мнению

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Вдячна вам за ваші коментарі і відповіді. Проте маєте розуміти, що психолог не буде за вас вирішувати, або покроково казати що робити, чи давати оцінку діям інших людей.
У разі якщо у вас є запит на індивідуальну терапію прошу обрати психолога та вирішувати подальші питання в рамках індивідуальних консультацій.
А головне запитайте себе, якої допомоги саме від психолога очікуєте?

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
цитата:

Ну в тому і справа він їх не просто запитує,а сестра «де мені робити «

Тоді запитайте у хлопця, чому його рішення опираються на рішення сестри і чому він сам не шукає роботу, яка його буде задовільняти (через сайти пошуку роботи і т. д.). Якщо він скаже про страх помилки, то запитайте, якої найгіршої помилки він боїться саме у цій ситуації. Також скажіть йому про своє хвлювання щодо його несамостійності (без критики, а через власні почуття).
цитата:

у справах магістратури був самостійним ,і не здав зно ,але мені це дивно,зно це справа така яку треба самому рішати і мені здається треба бути відповідальнішим,в готуватись завчасно,а так виходить буде самостійним,і що йому родичі допоможуть ,вони ж не складуть за нього іспити.

Ви запитували його, як саме, на його думку, його родичі допомогли йому із здачею вступних іспитів?

Ви так і не відповіли на запитання: Чи Ви вважаєте себе самостійною?

Ответ отредактирован автором 13-07-2020 16:24:16


👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:23:51Дополнение от автора
Так,вважаю

13-07-2020 16:25:31Дополнение от автора
Ще мене дратує один момент,постійно коли я у нього прошу не говорити образливі слова,чи,вот у майбутньому там робити так то так ,він починає спорити і не розуміє мене,а потім дивується чому я так дратуюсь


психолог онлайн
Може в тому й річ : "Чи,вот у майбутньому там робити так то так ,він починає спорити і не розуміє мене". Може його образливі слова це реакція на на Ваше: "Там робити так то так"?

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Вы можете обозначать свои границы, говорить о своих чувствах и переживаниях, предлагать говорить и договариваться. Но, увы, это не гарантирует, что вторая сторона будет делать шаги навстречу. Шаги реальные, не на словах. И тогда уже остается выбор оставаться в отношениях, как они есть, либо нет.

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:33:02Дополнение от автора
Ну я в нього ж не прошу чогось запретного,а у майбутньому бути менш прямолінійнім,так як мене це ображає

13-07-2020 16:35:26Дополнение от автора
Ну сумніваюсь ,одного разу він сказав що я тряпка ,а все тому що я на йому думку тіряюсь


психолог онлайн
Не так важно, что именно вы просите. Это могут быть мелочи. Но человек не хочет, не может это дать.

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:38:10Дополнение от автора
Так в тому і справа в інших моментах він нормальний ,а коли просиш ,упирається ,як назло

13-07-2020 16:38:33Дополнение от автора
Каже що я кричу на нього


психолог онлайн
цитата:

Ну сумніваюсь ,одного разу він сказав що я тряпка ,а все тому що я на йому думку тіряюсь

Знаєте, у мене таке відчуття, що Ви з хлопцем граєте у психологічні ігри: хто з нас більш неправий і чому. Ви вже неодноразово писали на сайті запити. Зараз Ви взяли реванш і пишите тут для того, щоб отримати підтримку і визнання у психологів, що Ваш хлопець несамостійний ("якщо спеціалісти це підтвердять, то він точно тряпка, а не я").

Ви говорите, що Вам неприємна його "прямолінійність". Цікаво, що Ви вкладаєте у це поняття. На мою думку, "прямолінійність" - це відкрите обговорення проблем без підтекстів, що є основою гармонійних стосунків. Зазвичай, люди грають у психологічні ігри для уникнення психологічної близькості (а у вашому випадку - для уникнення відвертих, конструктивних розмов). У будь-якому випадку я б Вам рекомендувала звернутися індивідуально до психолога-психотерапевта.

Ответ отредактирован автором 13-07-2020 16:43:51


👍 рекоммендовать:

13-07-2020 16:45:50Дополнение от автора
Можливо ,я попутала поняття -ну не говорити образливих речей.Можливо це збоку виглядає так,але насправді це не так.Я б хотіла насамперед розібратись як зробити,щоб наші відносини були більш гармонійними,


психолог онлайн
Отношения это всегда двое людей. Вы не можете за двоих стараться и сделать так, чтобы отношения были гармоничными.
Если вы хотите разобраться, как вы сами строите отношения, какой вклад вносите и как что-то изменить можно со своей стороны, то это запрос на терапию. Понять что и как в формате переписки невозможно.
Но это не дает вам никаких гарантий, что и МЧ будет что-то менять со своей стороны

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Дуже богато вже сказано. Про що зарас Ваш запит? Раджу трохи пожити с усім сказаним, а зрозуміти ща зараз Вас турбує насправді?

👍 рекоммендовать:


психолог онлайн
Вы знаете, у меня сложилось такое впечатление, что Ваш парень Вас обесценивает. Он очень много в Вас проецирует своего. Он еще не повзрослел и опирается на мнение других людей. Посоветоваться с Вами, это признать свою слабость для него. В каких моментах, Вы взрослее его, Вы пытаетесь анализировать ситуацию. Ему еще нужна мама, он мог не отделиться от нее в своей психике

👍 рекоммендовать:

13-07-2020 22:31:49Дополнение от автора
Ось і я так подумала ,і думаю що йому потрібно ставати дорослим,та самостійним,

13-07-2020 22:48:19Дополнение от автора
Ще так дивно ,він останнім часом дуже цікаво себе веде,він переїхав до сестри на 2 місяці,там мама спокою не дає,сестра упрікає що він не допомагає а іде гуляти до мене ,він каже йому там некомфортно ,випити хоче алкоголю ,раніше він такий не був до цього

13-07-2020 22:54:12Дополнение от автора
Ще мені дещо дивним стало,в нього родичі там,значить не сумно я так подумала,але замітила те що він став дуже часто рватись до мене,хоча раніше він не так рвався


психолог онлайн
Он бегает от одной мамы к другой маме, где ему лучше. Если человек сам не хочет взрослеть, то Вам сложно будет сделать это за него

👍 рекоммендовать:

Чтобы спросить или ответить, авторизируйтесь или пройдите регистрацию!
Автор вопроса не разрешил его обсуждение. Запрет касается советов от неспециалистов. Открытые для комментирования вопросы - тут.

Наші психологи

Похожие онлайн консультации

Психологічний аналіз творів
Поміж сірих сутінків
книгаПоміж сірих сутінків теми: вибір смысл жизни травма
Дівчина онлайн
книгаДівчина онлайн теми: панічні атаки самоприйняття підлітки
qr