Розійшлись...
...Я уже повністю тут розповідав всю історію із дівчиною...А вчора, ми розійшлись!!! Ми поспілкувались і попрощались. Причина та, що цитую: у мене відкрите серце,але для тебе,по якихось причинах, закрите.....А я в свою чергу зараз уже практично безперервно копаюсь у собі..Пробую зрозуміти,чому так...Можливо причина в тому,що я не дав їй емоцій? Ну,тобто (я писав у перших питаннях,що вона просила не навалювати на неї,не видавати усі емоції,не давити,бо вона втече.Дати їй час привикнути до мене, зменшити ніжність і турботу, як у діях так і спілкуванні...не далась жодного разу себе обняти і тільки раз поцілувати по-справжньому) - я так і робив!!! Старався бути стриманим, не давити на неї своїми почуттями...Я не знаю,чесно..що не так...АЛЕ знаю одне - мені дуже дуже дуже важко зараз і погано. Я завжди мріяв про сім_ю. Мати у житті саме таку людину,як вона: спокійну, домашню, хазяйновиту, добру, ніжну + завжди хотів дитину(дівчинку) і вона її мала, 4 рочки...і ми дуже легко поладили з нею...А ЗАРАЗ, Я ПРОСТО ВМИРАЮ ВІД ЦІЄЇ ВТРАТИ І ЗВИНУВАЧУЮ СЕБЕ В ЦЬОМУ. ЩО НЕ ВИЗВАВ У НЕЇ ПОЧУТТІВ ДО СЕБЕ. МАВ ШАНС.МАВ. ДОЛЯ ДАЛА МЕНІ ЇХ, А Я ВСЕ ВТРАТИВ І Я НЕ ЗНАЮ,ЩО З СОБОЮ ЗАРАЗ ХОЧУ ЗРОБИТИ...ВІДЧУТТЯ ВТРАТИ, ЗЛОСТІ НА СЕБЕ, ВІДЧАЮ І ПОРОЖНЕЧІ...Вони. в моїх думках.Я постоянно думаю про них...і картаю себе......
Вопрос от: ; Возраст: 32

психолог онлайн
Доброго дня, Юрій.
цитата:
А ЗАРАЗ, Я ПРОСТО ВМИРАЮ ВІД ЦІЄЇ ВТРАТИ І ЗВИНУВАЧУЮ СЕБЕ В ЦЬОМУ. ЩО НЕ ВИЗВАВ У НЕЇ ПОЧУТТІВ ДО СЕБЕ.
Дуже співчуваю Вам. На жаль, ми не здатні вплинути на почуття, поведінку і бажання іншої людини. Ми не здатні "закохати" у себе людину.
цитата:
.ВІДЧУТТЯ ВТРАТИ, ЗЛОСТІ НА СЕБЕ, ВІДЧАЮ І ПОРОЖНЕЧІ...
Те, що Ви переживаєте є цілком нормальним. Важливо, щоб Ви пережили криву втрати: шок, заперечення, гнів, торги, депресію, прийняття. Скажіть, будь ласка, чи є у Вас родичі, знайомі, друзі, колеги, які могли б Вас зараз підтримати? Якщо Ви бачите, що Вам важко пережити ці почуття самостійно, то зверніться індивідуально до психолога.
психолог онлайн
Доброго дня, Юрій
Це дуже печально, співчуваю вам
Я прочитала і зрозуміла вашу ситуацію. Скажіть, на яке питання у зв’язку з написаним, ви би хотіли отримати відповідь від психологів?
Якої допомоги очікуєте?
психолог онлайн
Доброго дня
Ситуація в якій ви опинилися дійсно не проста..
Скажіть, ви розглядаєте можливість індивідуального звернення до психолога?
Адже буду відверта, будь яка відповідь у такому форматі не змінить ваше сприйняття ситуації та загалом душевний стан.
Вам дійсно потрібна підтримка, та бажано фахова допомога.
консультация психолога
Доброго дня! Ви описуєте почуття які вам важко витримувати без цієї дівчини. Справа в тім що вона їх теж не витримала. Можливо варто подумати про те чого ви хочите (не в контексті сімї чи стосунків). Якщо ви себе не уявляєте одним то то питання хтови тоді? Можливо з цим булоб варто більше розібратись як думаєте?