Не знаю як реагувати на критику від керівництва
Спробую описати ситуацію не сумбурно, а послідовно. На поточному місці роботи працюю майже 3 роки. З самого початку виникали проблеми з керівництвом стосовно зворотного зв'язку; пояснення моїх посадових обов'язків і функцій завжди проходило поверхнево, а іншої людини людини для отримання додаткової інформації не було. Тому більшість своїх знань я здобувала методом проб і помилок. А тепер ситуація: нещодавно керівник в деяких документах, що я вела виявив помилки. Я не знаю, як правильно має бути. Але мене мене вичитали і сказал, що я безвідповідальний, неуважний працівник, яка виконує роботу на свій розсуд і не задає нормальних питань та не виправдовує довіри. Можливо, це незріло, але будь-які документи я завжди даю на підпис, тобто виходить: так я зробила помилку, але чому мені не вказали на неї вчасно, коли керівник підписував документи. Я в цій ситуації висловила свою думку таким чином, що добре що ці помилки виявили ми, а не якась перевірка і що я їх виправлю (і переробила за один день) і здала на повторну перевірку. Після цього випадку керівник мені постійно дорікає мені безвідповідальністю. Навіть, коли задає якесь питання і я кажу у відповідь, що мені треба щось передивится, знайти; відповідь- я зобов'язана все пам'ятати завжди. Ситуація, яка трапилася нетипова для мене. Це не перше місце, я завжди працювала з документацією; так у мене теж траплялися помилки, (які, до речі, виявлялися відразу); я їх виправляла і так вчилася... а тут... Навряд, я можу сказати, що коли мені розказували як заповнювати форми я була впевнена, що керівник мені все нормально пояснив, а в результаті виявляється не все пояснив. Крім того, після того випадку мені весь час дорікають некомпетентністю і безвідповідальністю. Я не знаю, що не ідеальна, проте впевнена, що не заслуговую на такі слова. Та й раніше ніколи такого не було... Невже час змінювати роботу?
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Здравствуйте!
Нравиться ли вам ваша работа? Уровень зарплаты? Коллектив?
психолог онлайн
Доброго дня, Соня.
А що особисто Вас тримало на роботі всі ці 3 роки? Що вона Вам дає? Чому Ви покинули попереднє місце праці, якщо Вам там подобалося?
цитата:
Крім того, після того випадку мені весь час дорікають некомпетентністю і безвідповідальністю.
Розкажіть, будь ласка, детальніше, в чому проявляються ці "докори"? Від кого вони йдуть? Як Ви на них реагуєте? Скільки приблизно разів на тиждень Ви їх чуєте? В які зазвичай моменти?
цитата:
Можливо, це незріло, але будь-які документи я завжди даю на підпис, тобто виходить: так я зробила помилку, але чому мені не вказали на неї вчасно, коли керівник підписував документи. Я в цій ситуації висловила свою думку таким чином, що добре що ці помилки виявили ми, а не якась перевірка і що я їх виправлю (і переробила за один день) і здала на повторну перевірку. ...Навряд, я можу сказати, що коли мені розказували як заповнювати форми я була впевнена, що керівник мені все нормально пояснив, а в результаті виявляється не все пояснив.
Помітно, що Ви не висловлюєте своє невдоволення прямо, а наче "прикриваєтеся". Чому? Що Вас лякає?
На скільки я зрозуміла, то проблема ось у чому: першопочатково Вам не описали чіткі вимоги щодо Вашої посади (що Ви маєте постійно перевіряти всі документи, коли несете їх на підпис + не було людини, яка б Вам пояснила, як їх правильно заповнювати і тому Ви зробили помилку), Ви не робили зауваження щодо цього моменту і не обговорювали проблему зворотнього зв'язку. Ви зробили помилку, керівник зробив зауваження, проте в неконструктивній формі: перейшовши на Вашу особистість. Звісно, Вам це не сподобалося, однак Ви не говорите про своє невдоволення керівництву.
Скажіть, будь ласка, чи є у Вашій фірмі менеджер по персоналу? Що б Ви хотіли отримати тут, від психологів?
психолог онлайн
Анастасия Алексеевна Меркулова
Соня, добрый день!
цитата:
На поточному місці роботи працюю майже 3 роки. З самого початку виникали проблеми з керівництвом стосовно зворотного зв'язку; пояснення моїх посадових обов'язків і функцій завжди проходило поверхнево, а іншої людини людини для отримання додаткової інформації не було. Тому більшість своїх знань я здобувала методом проб і помилок
Что Вам мешает задавать прямые вопросы своему руководителю? Вы говорите, что Вам приходилось получать свой опыт на своих ошибках, но в этот раз ошибка не прошла. Во избежании повторения таких ситуаций, Вам нужно четко понимать свои должностные инструкции и попросить прописать их для Вас
психолог онлайн
Доброго дня!
Стосунки з керівництвом та психологічний клімат в колективі є однією з складових успіху на роботі.
Чи подобається Вам ставлення вашого керівництва до Вас?
Назвіть 5 плюсів і мінусів вашої роботи?