Що роботи ?
Доброго вечора , в мене зараз настав якісь тяжкій період в стосунках з чоловіком часто свармось ,я йому недовіряю , ревную , він шукає своїх колишніх в інтернеті ,постійно мене винить шо я погана дружина ,що немаю своєї думки що всі мої рішення приймають мої батькі ,він перестав мене поважати взагалі зміниласьлюдина мало спілкуємось , він каже що я його неціну і нехвалю я невмію цього робити і мені якось важко це сказати незнаю чому ,в нас є син йому 1 рік ,в шлюбі ми 3 роки живем з його батьками,я привикла спілкуватись ділитьсь і мені зараз важко ,я люблю свого чоловіка і хочу щоб внас все було добре .Я розумію що і я неправа . Як мені себе поводити і як все виправити ?
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Добрий день!
Шлюб у сім'ї засновується у любові довіри та поваги. В має бути з обох сторін, як чоловіка так і дружини. Не довіра виникає на якийсь підставі наприклад було зроблено щось що це викликало ,як ви пишите шукає своїх колишніх. Можливо це просто цікавість, можливо діло зайшло далі. Якщо зайшло далі то підстави для ревнощів є, але чи потрібні вам таки стосунки? Практично у кожного чоловіка велике его і йому хочеться почути похвалу у свій бік. Якщо такі достоїнства є чому вам би навчитися казати приємності можлива ваші батьки так і не робили, але у вас своє життя. Для згладжування конфлікту можливо на перший час похвалити його недоліки та рушати свої сильні сторони, але це довго у нормальних стосунків продовження не може мати. У вас не має конкретних прикладів дуже розмите запитання. Якщо ві шукає колишніх , звісно це витікає з ваших стосунків, якщо немає приємностей в одному місці людина шукає в іншому. Тобто підстави для ревнощів існують. Він хоче щоб ви підстроїлись під нього, якщо це вас влаштовує тоді питань немає, але це влаштовує вас чи ні?
психолог онлайн
Добрий ранок! У стосунках беруть участь двоє і несуть за них відповідальність також обидва партнери. Ви бачите, що "Я розумію що і я неправа ... часто свармось ,я йому недовіряю , ревную", зрозуміло, Ви відчуваєте небезпеку і захищаєтесь, як вмієте. Але він " , він шукає своїх колишніх в інтернеті ,постійно мене винить шо я погана дружина ,що немаю своєї думки що всі мої рішення приймають мої батькі ,він перестав мене поважати взагалі зміниласьлюдина мало спілкуємось , він каже що я його неціну і нехвалю я невмію цього робити і мені якось важко це сказати незнаю чому." - він теж робить деструктивні речі, які руйнують стосунки. Ви потребуєте тепла і любові ",в нас є син йому 1 рік ,в шлюбі ми 3 роки живем з його батьками,я привикла спілкуватись ділитьсь і мені зараз важко ,я люблю свого чоловіка і хочу щоб внас все було добре", у чому ж Ви не праві? Що чоловік взагалі думає з приводу стосунків? Чи бачить він проблему і у собі? Чи готовий працювати над стосунками?
Дополнение от автора
Він каже поміняйся і я змінюсь але нічого так і неміняється ,зараз мене ще дуже ображає те що він нещитає мою роботи він говорить шо він працює а сидіти з дитиною це просто ,постійно з сином я він до нього неособо хоче іти мене на хвилину непокідає,знає це тож важ костійно з дитиною він собі дозволяє піти на пиво , я другу кімнату піти неможу йому краще в телефоні посидіти ніж з дитиною.
психолог онлайн
Чоловік перекладає на Вас відповідальність, тобто маніпулює
вами, на жаль.
Дополнение от автора
Я розімію але нічого з цим зробити .