Як повернути лагідність хлопця??
З хлопцем разом 1,3 року,раніше він був лагідним,допомагав,все було добре,зараз останнім часом він кричить на мене,веде себе грубо,наприклад,я йому хочу розповісти ,що мене засмутили його слова сказані зі слості,а він і слухати нічого не хоче,каже я сварюсь постійно ,і ці мої розмови його вже дратують
Вопрос от: ; Возраст: 21
Дополнение от автора
Розмови мої були стосовно теми,чи любить він мене

психолог онлайн
Доброго вечора Іро.
Підкажіть, що стало пусковим механізмом такої зміни в поведінці хлопця? Можливо якісь події відбулися які цьому слугували?
Справа в тому що зовнішня поведінка це ретрансляція внутрішнього відношення людини до Вас.
Тобто: якщо є теплі почуття, любов, закоханість-людина буде вести себе тактовно, делікатно, лагідно, турботливо.Адже почутя партнера для неї цінні і важливі.
Якщо поведінка груба -то і відношення внутрішнє також відповідне.
Треба розуміти, чому відношення до Вас змінилося, а не чому не такий лагідний як був раніше.
Також раджу для себе окреслили певні кордони: наскільки така поведінка для вас допустима.
Як Ви гадаєте чи нормально так поводитися по відношенню до Вас, чи влаштовує вас це?
Якщо хлопець не зміниться, що будете робити?
У будь якому випадку треба чесно і відверто поговорити з хлопцем, запитати про причини такої зміни у стосунках, окреслити свою позицію і розставити всі крапки над і.
Дополнение от автора
Ну все так,він не захотів зі мною розмовляти пояснив це,тому що він втомився ,був злий і не хотів зірватись,але мені дивно стало останнім часом він аж занадто запальний ,таким став коли переїхав до сестри ,каже некомфортно там,втомлюється,ходить багато
психолог онлайн
Ви не відповіли на мої питаня ;)
Якщо хлопець не зміниться, що будете робити?
Дополнение от автора
Ні не нормально,спробую поговорити з ним ,мені кажеться йому і самому це не подобається
консультация психолога
Доброго дня, Іра!
Ваш хлопець змінився тільки у ставленні щодо Вас чи й відносно інших?
Можливо, він проживає якийсь складний період, особисті труднощі. Так, це не привід для того, що "зганяти" свою злість на Вас, але, можливо, це ситуативний момент. Ви могли б краще зрозуміти, що відбувається, якби подивилися на його поведінку ширше, з різних ракурсів, і спокійно, щиро поговорили. Іноді бувають теми, які потребують "невтручання", але більшість моментів можна обговорити, щоб отримати взаємну підтримку. В цьому і є цінність стосунків.Ответ отредактирован автором 26-07-2020 13:09:44