Депрессия
Здравствуйте.У меня проблема. Я купил котенка и я его сильно хотел купить. Но через ночь мне он стал не нужен. И так уже третий раз. У меня сегодня не досып и стрес меня тошнит. Многие говорят что у меня проблемы с головой.
Вопрос от: ; Возраст: 14

психолог онлайн
Добрый день.
Что теперь будете делать с котенком:)? Поговорите с родителями о вашем самочувствии, возможно вы вместе найдете решение или обратитесь к специалисту за консультацией
психолог онлайн
В такому випадку ватро провіритись в лікаря психіатра, без жартів. Різка зміна настрою це симптом. Не факт що проблама але краще не жартувати, це ваше здоровя.
психолог онлайн
Доброго дня, nik7c1.
цитата:
Я купил котенка и я его сильно хотел купить. Но через ночь мне он стал не нужен. И так уже третий раз.
Я правильно Вас зрозуміла, Ви вже так три рази купували тваринку, однак далі Ви від неї відмовлялися? Куди Ви відправляли цих тавринок і як відреагували Ваші батьки?
цитата:
У меня сегодня не досып и стрес меня тошнит.
Як давно у Вас цей стан? Чи Ви говорили про нього із батьками? Через що у Вас стрес? Ваші батьки - опікуни, а Ви - неповнолітній, тому саме батьки відповідальне за Ваше здоров'я. Водночас, Ваш обов'язок - заявити про таку потребу.
цитата:
Многие говорят что у меня проблемы с головой.
Хто саме Вам це каже? Ви з ними погоджуєтеся?