Син (майже17) знову не ночує вдома, між мною і ним нема розуміння
Майже рік як мої відносини з сином погіршились( виховую сама, але живемо в 3 я син і моя мама)
За цей рік мій син спробував наркотики( сам мені сказав) , картаю себе що не помічала , все списувала на перехідний вік( не сварила його та максимально намагалась пояснити що це шлях в нікуди, ми були ходили декілька разів до психолога, та в свою чергу сказала : що мій син спробував та більше немає наметі повертатись до «цього»; були відповідно і в нарколога : також проводив бесіди з сином
Було важко усій моїй сім’ї , максимально намагались розмовляти один з одним , ніби налагодилось, та влітку перед здачею ЗНО знову повторилось (( потім дійшло до того що перестав приходити до дому ночувати, не відповідати на дзвінки , брехати і змінилось його ставлення до нас( мене і моєї мами) Наданний час ми маємо: ночую вдома коли схочу, роблю що схочу, навчатись не хоче ( про вступ до ВУЗУ нічого не хоче чути) аргументує тим , що я булу жити так як сам схочу , а не так як я йому «диктую»
Неготова була до того що так все повернеться , про ВУЗ не сварю його (Даня) пропоную самому обрати , це не обов’язково має бути вищий навчальний заклад, але чую категоричне ні, пояснюю йому що якщо ти не вчишся , позиціонуєш себе як дорослого то треба подумати про роботу, тому що я не буду виступати «спонсором» для гульок,
За минулий тиждень тільки раз ночував вдома
Сьогодні знову нема, з моєю мамою посварився(розмовляв агресивно, замахувався) вона його вигнала(( я з роботи одразу дзвонити сину та він ігнорує
Будьласка допоможіть
Вопрос от: ; Возраст: 35

психолог онлайн
Доброго вечора.
Давайте покроково спробуєм розібратися?
1.Де ночує ваш син?
2. Де і з ким він проводить час
3. Чи спілкується він з батьком?
4. Коли ви відчули що відносини погіршилися, чи були вони раніше іншими?
5. Чого саме хоче ваш син , як уявляє своє життя? Що планує робити?
6.Хто забезпечує сина?
психолог онлайн
Добрый день!
Если у детей серьёзные проблемы с поведением, значит, причину нужно искать в их родителях. Я бы посоветовала сначала лично вам начать посещать
семейного психолога, чтобы выявить свои ошибки в воспитании сына. Когда разберётесь в себе, можно будет начинать восстанавливать отношения с ребёнком. Хорошие лекции о воспитании детей есть в Ютубе от Сатьи даса, напрмер, эта https://www.youtube.com/watch?v=TCipjo-vXes
Удачи!
психолог онлайн
Доброго дня, nik4d7.
цитата:
За цей рік мій син спробував наркотики( сам мені сказав)
А що у Вашій сім'ї трапилося за цей рік (можливо якісь кардинальні зміни чи стресові події)? Які у нього були стосунки у школі із однолітками, вчителями? Коли Ви помітили погіршення Ваших стосунків із сином?
цитата:
ми були ходили декілька разів до психолога
Чому Ви припинили його відвідувати? Психолог сказала Вам причину такої поведінки сина?
цитата:
влітку перед здачею ЗНО знову повторилось ((
Як гадаєте, це пов'язано із стресом перед підготовкою і здачею чи ще із чимось? Які у сина стосунки із батьком?