Боязнь виходити у люди,проблеми зі здоров‛ям
Доброго вечора.Потріба консультація психолога.Болить спина,вже 3 роки,МРТ впорядку,склалось враження,що сама придумую собі хвороби .Боязнь виходити на дн в ресторани,бо в голові думка,що може стати погано.Знизилась активність життя,хоча,ще 3 роки тому,нічого не турбувало.Що порадите зробити ? Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Здравствуйте.
Вы проходили обследование у невропатолога по поводу болей в спине, что вам сказал доктор, с чем связывает ваши боли? У вас есть физическая нагрузка? Какой образ жизни вы ведете? С чем связываете свой страх
цитата:
Боязнь виходити на дн в ресторани,бо в голові думка,що може стати погано
Чего боитесь, что может случится?
психолог онлайн
Оксана Сенченко
Доброго дня.
Є думка, в розрізі психосоматики, що біль у спині це наслідок замовченого, невиправданого почуття образи, незадоволення, внутрішньо протесту з ситуацією, обставинами.
Окрім того спина - по суті наша опора, і коли беремо на себе дуже багато обов'язків, навантаження відповідальності, іншим словом " тягнемо все на собі" - відчуваємо це фізично.
Що до " сама придумую собі хвороби," то це про увагу якої ви очікуєте і потребуєте, можливості відчути турботу про себе, іншим словом підсвідомо шукаєте привід відпочити, виправдовуєте це для себе.
Якщо з точки зору фізіології все ок- можете звернутися за консультацію психолога, і більш детально розібрати, що відбувається у вашому житті.Ответ отредактирован автором 17-08-2020 22:45:13