Панічні атаки
Доброго дня. Допоможіть розібратися в собі. Дуже часто виникає відчуття що мені має бути погано до втрати свідомості. В мене хворий шлунок, але завжди таке наче я отруїлася і мені буде погано. Ще дуже калатає серце. І коли це все разом то відчуття що я зарас знепритомнію. Їсти не хочеться. Вже схудла.... Зриваюся на дитину і чоловіка. Буду дуже вдячна за допомогу.
Вопрос от: ; Возраст: 27

психолог онлайн
Перш за все варто встановити що у вас зі шлушком і провірити серце. Тобто важливо визначити фізичний стан. І також не в режимі чату а звернутись особисто до психолога. Розібратись в собі це процес який варто проводити організовано під контролем спеціалістів.
психолог онлайн
Здравствуйте!
Как давно началось ухудшение вашего состояния ?C чем-то связываете это? Что происходит сейчас в вашей жизни? Обращались ли к врачам с вашими недомоганиями?
психолог онлайн
Доброго дня
Якої саме допомоги ви очікуєте на сайті. Задайте, буд ласка, конкретне питання.
Дуже шкода, що ви так себе почуваєте. Насправді, панічні атаки не є небезпечними, але вони дуже вимучують і часто роблять людину справді нещасною.
Скажіть, звідки ви взяли, що це саме панічні атаки? Вам поставив лікар такий діагноз? На думку лікаря, ваші проблеми зі шлунком не можуть викликати даного стану?
Якщо це дійсно панічні атаки, то вони мають психологічні причини. Вам потрібно звертатися до спеціаліста індивідуально: знайти ці причини і пропрацювати їх.
Дополнение от автора
Серце провіряла. Воно в нормі, окрім пульса, він високий. Сказали звернутися до невролога...... А шлунок- звичайний гастрит. Я не думаю що він може давати таке недомогання. Я цілі дні з дитиною 3.9 дома. Вона дуже характерна, а я хочу щоб вона себе гарно проводила. От в нас і виникають конфлікти. Одного разу вона підійшла до вікна, а я її сказала відійти бо воно відкрите і можна впасти. То вона сказала мені то ти впади, а я буду з папою. Ніхто не буде кричати на мене......
Дополнение от автора
Можливо це я сама себе накручую...... Але не знаю як себе заспокоїти...... Завжди всім стараюся допомогти, а взамін всім байдуже......... Просто напевно хочу підтримки........
психолог онлайн
Тоді, швидше за все, ваші симптоми справді можуть мати психосоматичну природу.
Виберіть спеціаліста і зверніться в індивідуальному порядку. Очно або онлайн.
Тут в чаті, неможливо точно визначити ні причину ваших панічних атак, ні, тим більше, впоратися з ними.
Потурбуйтеся про себе
психолог онлайн
Возможно вам сложно справляться с детской агрессией,и сложно переживать свои чувства и свою агрессию по отношению к ребенку. Ваши чувства проявляются через тело. Важно знать и как проходило ваше детство. Для того чтобы улучшить свое состояние лучше всего начать работать с психологом, а также получить медикаментозную поддержку после консультации с психиатром или психотерапевтом.
Дополнение от автора
Мені дуже вашко, коли я дитину ображаю...... Але вона дуже виводить на агресію.... Як з нею краще поводитися? І як можна хоч трохи заспокоїти себе самостійно?
Дополнение от автора
Нас з сестрою в дитинстві дуже жаліли. Напевно із за цього я не понімаю звідки в мене агресія.....
психолог онлайн
Чому ви хочете себе заспокоювати саме самостійно?
Вам можна порадити виділяти більше часу для себе, щайматися тим, що подобається, висипатися, медитувати і щось в тому роді. Це вам може трохи допомагати на короткий час. Але поки ви не розберетеся з причинами, проблема буде існувати.
психолог онлайн
Чому ви хочете себе заспокоювати саме самостійно?
Дополнение от автора
Не знаю? Чомусь не можу себе налаштувати щоб комусь все розказати наяву. І на скільки я розумію це не дешево , а 1 сеанс мені напевно не допоможе.
психолог онлайн
цитата:
В цьому віці дитина проходить свої етапи психічного розвитку, ваше бажання контролювати її поведінку йде в супереч з її потребою проявлятись, цікавитись досліджувати і робити по свойому. В словах дитини треба почути те що їй важливо в цей період, а це не крик і контроль. Не можуть діти бути зручними.
Агресія на дитину яка поводиться не так як вам зручно, це про вашу потребу в тому щоб було по вашому? Думаю що багато відігрується на сімї, а з часом це може стати дійсьно нестерпним. Вам дійсньо важливо навчитись саморегуляції, спробуйте пошукати групову терапії, вона буде дишевша по ціні але не менш ефективною.
психолог онлайн
В кожного своє поняття, дорого чи ні. Я не знаю, яка це сума для вас. Звісно, це не може бути дуже дешево, бо спеціаліст присвячує вам частину життя, плюс він до цього часу довго навчався і це навчання дорого коштує.
Майже В кожного психолога в анкеті є вартість консультації, щоб ви зорієнтувалися. Консультації зазвичай проводяться 1 раз на тиждень. Так, звісно, 1 зустрічі буде недостатньо.
«Чомусь не можу себе налаштувати щоб комусь все розказати наяву.» - це тільки ваше рішення. Звісно, це не легко. Ви маєте можливість подумати, знайти «свою людину», з ким комфортно буде працювати.
Можете почитати в інтернеті про те, як справлятись з дитячою агресією. Але далеко не факт, що ваша дитина дійсно проявляє агресію. Можливо, вона просто активує ваші дитячі травми і ви будете намагатися справитися з неіснуючою проблемою. А існуюча залишатиметься.
А релаксаційні техніки вам в будь-якому випадку підуть на користь.
Дополнение от автора
Дуже всім дякую за консультацію. Вдячна що відповіли на мої запитання.