Семейные проблемы
Здравствуйте я давно хотел пойти к психологу но как то себя перебарывал.оснавная суть и причина стресса невроза апатии и т.п моя семья.Я живу с бабушкой ей 82 отцом и матерью и они все до меня докапываються и выводят высасывают энергию и позитив.я каждый день иду с учёбы или работы и не хочу возвращаться домой. Каждый день они меня тянут за собой в болото алчности двуличия лицемерия и гнили.Сегодня был скандал с мамой она говорит что я тупое чмо и крыса которая не чего не делает и имеет права поднять голос на родителя.соседи в который раз вызывают полицию а я в который раз ухожу из дома.Подскажите пожалуйста что мне делать?
Вопрос от: ; Возраст: 18

психолог онлайн
Доброго дня, Daniil.
Дуже співчуваю Вам, ситуація спавді тяжка. Перш за все, Вам необхідно покинути це токсичне середовище і жити окремо. Ви вже повнолітній і можете це зробити. Давайте подумаємо: чи маєте Ви можливість орендувати квартиру чи кімнату у гуртожитку? Чи можуть Вам у цьому допомогти друзі чи інші родичі?
цитата:
я давно хотел пойти к психологу но как то себя перебарывал.
Чому Ви себе "переборювали"? Що Вас зупиняло? Що могло найгірше трапитися, якби Ви пішли до психолога?
Я б Вам також рекомендувала почитати книгу для психоедукації С. Форвард "Токсичные родители".
Дополнение от автора
Я читал много слушал психологов смотрел видео и самостоятельно решал психологические проблемы и не хотел приходить в страхе осуждение за мою точку зрения и методы решения.спасибо за совет книгу прочитаю.да у меня есть возможность уйти но тогда я потеряю все права на наследство и вещи.мать очень суровая женщина которая всю жизнь твердила слабый ты мне не нужен и бесполезный тоже я тебя поразила я тебя и убью.исправить этих людей не возможно. Как изменить ситуацию ?
Дополнение от автора
Я чательно подбираю слова но меня не кто не слышит и даже не хочет слушать.Очень редко за жизнь у меня опускаются руки и этот тот самый пик отчаинья. И я не знаю что тут говорить и как кому...нечего уже не знаююС отцом они в разводе она отсудила у него все то можно.мои друзья уже устали слушать про мои семейные проблемы.
психолог онлайн
Оксана Станиславовна Лысенко
цитата:
Я читал много слушал психологов смотрел видео и самостоятельно решал психологические проблемы и не хотел приходить в страхе осуждение за мою точку зрения и методы решения.
Уявіть, що у Вас відкритий перелом ноги, а замість того, що піти до травматолога, Ви накладаєте шину самостійно (ризик сепсису підвищується, ймовірність, що кістка зростеться правильно і чи взагалі зростеться мінімальна). Те саме стосується і Вашого психологічного стану. Основна професійна вимога до психолога - це безоцінковість та повага до клієнта. Я впевнена, що Ваші методи вирішення проблеми були "криком відчаю", щоб якось вплинути на ситуацію, це були реакції на токсичне середовище, у якому Ви перебували і далі перебуваєте. Ваші батьки порушують Ваші особистісні межі, обезцінюють Вас і Ви маєте право гніватися на них і сумувати, головне, щоб ці переживання не ранили Вас самого. Припускаю, що Ви проектуєте свій негативний досвід взаємодоії з батьками на фігуру психолога.
цитата:
да у меня есть возможность уйти но тогда я потеряю все права на наследство и вещи.
Чудово, що у Вас є можливість піти - скористайтеся цим! Якщо говорити про спадок, то дуже часто абьюзери використовують фінансову сферу для того, щоб утримувати жертву в цих деструктивних відносинах. Запитайте себе: чи вартий спадок того, щоб Ви були нещасним і не насолоджувалися власним життям? Невже життя - це лише гроші? Крім цього, саме коли Ви відділитеся від батьків, то відкриєте у собі внутрішній ресурс, повірите в себе і зможете стати успішним не лише в особистісній, соціальній сферах, але і у професійній сфері (що перевершить вартість спадку у 200 %).
цитата:
мать очень суровая женщина которая всю жизнь твердила слабый ты мне не нужен и бесполезный тоже я тебя поразила я тебя и убью.исправить этих людей не возможно. Как изменить ситуацию ?
Дуже сумно це читати. Коли Ваша мама говорила Вам такі жахливі слова, то, насправді, вона адресувала їх не Вам, а сама собі (саме вона відчуває себе слабкою; вона розуміє, що її життя є нещасливим і що вона не досягнула того, чого хотіла; їй важко взяти відповідальність за власний вибір, тому вона перекладає цю відповідальність на Вас, адже для неї, це безпечніше. Вона гнівається на себе, їй страшно. Крім цього, припускаю, що у неї існує образа на чоловіків, яку вона проектує на Вас). В будь-якому випадку, її внутрішні конфлікти ніяк не виправдовують її поведінки щодо Вас, адже вона свідомо обрала цей шлях. Ми не здатні змінити інших людей, або якось вплинути на їхні почуття, бажання, поведінку без їхнього бажання, проте здатні змінити власні. Ви прийшли у цей світ не для того, щоб радувати свою матір, Ви заслуговуєте на власне життя, власний вибір.
цитата:
Я чательно подбираю слова но меня не кто не слышит и даже не хочет слушать.
Як би Ви не підбирали слова, людина Вас не почує, якщо вона не хоче Вас чути. Прийміть це.
цитата:
мои друзья уже устали слушать про мои семейные проблемы.
Вони Вам самі про це сказали? Можливо Ви шукаєте у друзях психолога, проте, на жаль, вони не можуть Вам цього дати.
Дополнение от автора
Я понял.Спасибо большое за помощ.Книгу я уже начал читать.и думаю сейчас записаться к психологу у меня в городе.Вы очень помогли успокоиться и придать разуму эмоциональную трезвость.Еще раз спасибо
психолог онлайн
цитата:
Дуже радію, що змогла Вам допомогти! ::smile::