Сімейні проблеми
10 років була у розводі три роки тому вийшла другий раз заміж він був такий ніжний і лагідний ну такий хороший я повірила йому і влюбилася і зараз я його дуже люблю але таке відчуття що мого найкращого в світі чоловіка підмінили він мені зрадив я про це взнала і пробачила так як дуже люблю його а вже десь рік в залі жесть що твориться.. Він кожні вихідні хоче гуляти з друзями і випивати бо він цілий тиждень працює а на вихідні він має право розслабитися хоча робота в нього не важка. Я прошу від нього уваги собі і своїй доньці від першого шлюбу уваги не має, тобто я прошу обняти мене або прошу купи мені квіти будьласка бо так хочеться я жінка я прошу давай поїдемо кудись разом сім'єю відпочинком але для відпочинку має бути компанія а не сім'я... зараз я вагітна і думала що ця подія його чуть поміняє але ні.. мені хочеться більше уваги обіймів поцілунків а натомість я маю упрьоки що він замучений і так приділяє мені багато уваги коли ми просто лежемо і дивимося фільм то він навіть обняти мене не може бо якщо ми разом дивимося фільм то вже увага і що я від нього вічно щось хочу... Коли ми пробуємо поговорити про якусь ситуацію що нам не подобається то вічно на свій адрес я чую що я не так сказала не так зробила сиділа з ним і його дружками до 2 год ночі поки він пив з ними і попросила що може хватить ідемо до дому бо мені важко сидіти на 6 місяці вагітності так я знову виновата що він не може нормально відпочити бо я йому вічно мішаю. Комплімента я від нього вже не чула 2 роки тільки упрьоки деколи так мене вбиває словами що просто жити не хочеться, хочеться просто шагнути в низ з 14 поверху але мене тримає моя донька якій 12 років і крім мене в неї нікого не має бо мої батьки померли коли я ще була дитиною... Я б пішла від нього але я без роботи і фінансово мені не має кому допомоти в мене дуже важка вагітність і мені лікарі заборонили працювати та і хто би терпів такого працівника який тиждень два на роботі і потім стількиж в лікарні..Я взагалі дуже сильна людина але просто зараз так важко що все письмово не передаш, допоможіть будьласка якоюсь порадою.. Я відчуваю себе настільки вижатою, приниження, не потрібною що реально жити не хочеться. Допоможіть....
Вопрос от: ; Возраст: 33

психолог онлайн
Ольга, добрый вечер!
Какую помощь Вы хотите получить? Вам сейчас нужно себя поберечь и не нервничать. У Вас сейчас может меняться настроение, так как Вы беременных. Вы пытались поговорить с мужем о том, чего Вам не хватает? Конечно, потеря родителей в таком раннем возрасте могла сказаться на том, что Вам может не хватать внимания со стороны мужа.
психолог онлайн
Оля, мені щиро шкода, що вам доводиться переживати такий важкий період і байдужість чоловіка.
Якщо відверто варіантів не ивк багато:
- піти від чоловіка.
Ви наразі не можете.
- змиритися з цим .Поганий варіант що закінчиться неврозом.
- знайти мінімалене порозуміння почати більше концентруватися на собі: своїх потребах,бажання, інтересах.
На дитині що очікуєте і вашій доньці.
Я дуже раджу по трохи ставати фінансово незалежною.
Розпочати власну справу, почати працювати дистанційно, можливо піти згодом на якісь курси, підвищити кваліфікацію.
Нажаль змусити чоловіка вас поважати, любити, ніхто не може- це має бути його бажання.
Проте стати більш незалежною, самодостатньою, цікавою- ви можете.
Подумайте що в ваших силах і робіть це.
Якщо буде складно , завжди можете звернутися до психолога за допомогою.
Щиро бажаю успіху вам!
психолог онлайн
Сочувствую, что вы в таком положении.
Если муж вас не слышит и вы видите, что гульки и друзья ему дороже, то вы не можете его изменить, если он не хочет этого сам.
Я бы посоветовала вам сосредоточиться на себя, своем будущем ребенке и дочери. Я понимаю, что тяжело, хочется, чтобы было как раньше, но видимо не будет этого. Поэтому станьте эгоисткой, которая сейчас думает о себе. Ждите спокойно родов, заботьтесь о себе и дочери, не трогайте мужа. По возможности откладывайте какие-то деньги, на всякий случай (не ставя мужа в известность естественно). Родите - начинайте подрабатывать онлайн, становитесь потихоньку на ноги. Муж не изменится - сможете уйти, изменится и станет лучше - и отношения наладятся и вы будете финансово независимы насколько можете.
В общем, живите своей жизнью и своими интересами. Оставьте мужа в покое.