Не своє тіло і життя. Як позбутися таких відчуттів і думок?
Доброго вечора! Мабуть, в років так 15-16 в мене з'явилися думки, чому я, саме я. І вони були буквально на декілька хвилин і я забула про них. Проте, з часом їх почало ставати все більше. Вони мене лякають. Я думаю останнім часом все частіше про те, чому в мене таке тіло, чому я так виглядаю, чому я зараз саме так живу, чому в мене такі батьки/друзі. В мене ось відчуття такі, ніби, я вже була в цьому світі, відчуття, ніби, я не в своєму тілі ( це не про те , що я б хотіла бути хлопчиком). І коли в мене такі думки починаються, то хочеться кричати. Без поняття що це таке. Страшно.
Вопрос от: ; Возраст: 23

психолог онлайн
Марія, доброго времени суток!
цитата:
Мабуть, в років так 15-16
Що сталося або що відбувалося в цей період в Вашому житті?
Спробуйте перефразувати свої питання замінивши слово "чому". Наприклад:
цитата:
чому в мене таке тіло
Для чого у мене таке тіло? - Ви можете відповісти на це питання?
Дополнение от автора
В цьому віці в мене були перші відносини з хлопцем, почали зустрічатися, він був старший за мене на 4 роки. Весь час говорив про інтим, я боялася, тим більше, в мене виховання таке в сім'ї, яке сформувало погляд на інтимну близькість в ранньому віці, як щось дуже соромне. Дозволене лише може бути після одруження. Та хлопець вирішив по-іншому, почав шантажувати а одного разу запропонував випити алкоголь після чого мені стало дуже погано. Що далі було я точно і досі не пам'ятаю, хоча здогадуюся. В мене тоді була глибока депресія, і спроба самогубства.
Дополнение от автора
На жаль, не можу відповісти на це запитання. Я маленька, худенька, з мене часто глузували в школі.
психолог онлайн
Ксения Илларионова
цитата:
Що далі було я точно і досі не пам'ятаю, хоча здогадуюся. В мене тоді була глибока депресія, і спроба самогубства.
Только вот это - уже запрос на серьёзную и, скорее всего длительную терапию. Ооочень рекомендую подумать и обратиться за помощью к психологу.
То, как Вы видите своё тело может быть результатом травматизации в подростковом возрасте. И пока с этой травмой не разобраться - Вы будете смотреть на себя и на мир вокруг сквозь эту травму.
Выбирайте специалиста и начните работать с собой. Настраивайтесь на длительную работу.
Мудрости Вам и позаботьтесь о себе!
Дополнение от автора
Дуже дякую!
психолог онлайн
Задумайтесь о психотерапии. Возможно тот случай повлёк эти мысли. К сожалению в таком формате, помочь не могу.
Дополнение от автора
Я звинувачую себе в усьому, я не хочу бути в образі жертви. Я сама винна в тому що так сталося, моя наївність, моя доброта завжди обертається проти мене.
психолог онлайн
цитата:
Я сама винна в тому що так сталося
это и есть позиция жертвы.
Вам нужна квалифицированная помощь.