Безсоння
Доброго дня!!! Третій місяць безсоння. Весь час пробудження довго засинаю. Був у нервопатолог назначили антидепресант . Не допомагає. Безсоння появилось після стресу . Підкажіть що робити . Дякую ....
Вопрос от: ; Возраст: 34

психолог онлайн
Оксана Сенченко
Добрый день!
Вам нужен врач психиатр, который правильно установит причину Вашей тревоги. Кроме медикаментозной поддержки очень важно обратиться за терапией, которая поможет Вам разобраться с причинами. Медикаменты снимают симптом на время, но не работают с причинами. Вы сказали, что был стресс, что у Вас произошло?
Дополнение от автора
Робили дитині операцію . Сильно перенервував
Дополнение от автора
Так більше нічого не тривожить окрім безсоння постійні пробудження
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Инна Владимировна Черняева
Доброго дня, Саша.
цитата:
Не допомагає. Безсоння появилось після стресу . Підкажіть що робити .
Скажіть, будь ласка, можливо Ви не можете заснути тому, що обдумуєте стресову ситуацію знову і знову? Припускаю, що Ваш мозок, через стрес, зараз постійно активний і намагається обробити величезну кількість інформації, щоб попередити майбутній можливий стрес, на основі попереднього стресу.
Яка зараз у Вас ситуація в сім'ї? Як стосунки з дружиною, дитиною?
Погоджуюся з колегою, що у Вашому випадку необхідно працювати комплексно: психіатр (біологічний рівень) + психолог (пропрацювання травматичного досвіду). Також рекомендувала б Вам пройти обстеження у ендокринолога.
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Скажите, как прошла операция? Есть ли реальные причины для беспокойства? Все ли в порядке сейчас с ребёнком? Я бы Вам рекомендовала обратиться к врачу психиатру за медикаментозной поддержкой
психолог онлайн
цитата:
Третій місяць безсоння.
Добрый день. Возьмите консультацию у психотерапевта, это поможет более ясно увидеть причины симптомов.