Донька, 2.5 б‘є діток на площадці
У мене дівчинка, 2.4
Дуже б‘ється. Б‘є мене, чоловіка, а саме найгірше це те, що б‘є діток на площадці.
Бігає, грається і тут просто може підійти до дитини і вдарити з усмішкою на лиці.
Фізичної сили стараюсь не застосовувати, прошу, пояснюю, але просто уже невистачає сил(
Вопрос от: ; Возраст: 26

психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Доброго дня, nata.
Перш за все, Ви маєте розуміти, що дитина - наше дзеркало і десь вона побачила схожу модель поведінки і засвоїла її (наприклад, бачила погане ставлення до тварин, гра в ігри з боєм, бачила сварки тощо). Крім цього, скажіть, будь ласка, коли Ви помітили таку зміну її поведінки? В які моменти вона підбігає до Вас і чоловіка та починає бити (можливо цьому щось передує)? Можливо вона так робить, коли хтось не зробив того, чого вона хотіла, або коли на неї не звертають уваги? Як Ви реагуєте, коли донька підбігає до Вас, чоловіка, діток і б'є їх? Як у Вашій сім'ї справляються із агресією та негативними переживаннями?
Дополнение от автора
Ось, наприклад, сьогодні в садіку вона бігала, гралась і тут раптово підбігла до дитини і вларила її.
Я зразу її забрала в сторону і строгим голосом сказала, що їй боляче, вона плаче....
І забрала з групи додому
Коли б’є мене і чоловіка, то навіть не можу сказати причини, сидить грається і просто підходить , б’є і після кожного удару дивиться на нас із усмішкою і чекає реакції.
Я не б’ю її, тільки говорю, пояснюю
Раніше , я могла дати по попі декілька раз, зараз розумію, що це неправильно, але битись вона почала, ще раніше
психолог онлайн
цитата:
б’є і після кожного удару дивиться на нас із усмішкою і чекає реакції.
Тепер проаналізуйте цю модель поведінки детальніше. Для неї удар - це гра і отримання реакції (уваги). Де вона могла побачити таку модель поведінки (ви як пара, бабусі-дідусі, комп'ютерні ігри, мультфільми, "квач-штовхання" тощо). Крім цього, можливо доньці не вистачає уваги і спільного часопроводження з батьками?
цитата:
Я не б’ю її, тільки говорю, пояснюю
Дуже важливо пояснювати не як "дорослій людині", а робити це "гіпертрофовано". Наприклад, "Донечка, коли ти мене ударила (показуєте на ручку), мені було дуже боляче і сумно (закрийте лице руками, похитайте головою), будь ласка, не роби так більше. Можливо ти хоче, щоб я приділила тобі увагу? Давай тоді обіймемося". Схожу стратегію використовуєте і коли донька б'є дітей і кажіть, щоб вона попросила у них вибачення (показуйте це на власнову прикладі). Важливо, щоб таку поведінку використовувало все оточення дівчинки (Ви, чоловік, бабусі-дідусі тощо). Так само, можна показувати і підбирати мультфільми, читати казки із вірною поведінкою.
цитата:
Дуже добре, що Ви це зрозуміли і більше не використовуєте. Можливо ця ситуація також загострила її теперішні поведінкові прояви.
В будь-якому разі я дала Вам рекомендації для "першої допомоги", якщо Ви бачите, що ситуація не покращується - зверніться очно до дитячого психолога.
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Очень хочется вас поддержать вас!! И немного снизить переживания, что с вашим ребенком, что -то не так! Я согласна, с тем, что говорит психолог выше.. И хочу обратить ваше внимание, что для 2,5 лет реакция "драться", может быть нормой.. Не норма зависит от того сколько раз в день, какое проявление и т.д, но это решит уже
детский психолог. Дети в этот период активно расширяют свой мир. В 2,5 года ребенок не может ничего проанализировать, или понять с ваших слов!!! ЕЕ психика сейчас очень неустойчива, нейронные связи только начинают плести взаимносвязи!! Она ребенок, который еще ничего особо не понимает, не знает, она Чистый лист, который заполняете Вы и ваша семья. Только сейчас ребенок начинает пытаться строить социальные навыки. Вы читали из достоверных источников, об особенностях поведения ребенка в этом возрасте и с какими вопросами они сталкиваются, как правильно реагировать?? И еще, мне интересна ваша реакция на проявление дочери, кажется, что вы очень сильно переживаете, что именно в этой ситуации вас так трогает, о чем думаете на едине с собой об этих проявлениях малыщки??
психолог онлайн
Добрый день!
Очень важно, что Вы понимаете, что бить детей нельзя. Конечно, бывают такие моменты, когда родители не выдерживают. Какие у Вас отношения с мужем? В таком возрасте дети пробуют границы и иногда они могут проявлять агрессию. Очень важно, что Вы с ней об этом говорите. Им сложно понять, где их границы, а где другого человека, что можно, а что нельзя и они буквально это делают физически.