Смерть близкого
Недавно умерла бабушка. Никак не могу принять это. Она была самым близким человеком для меня. Она любила меня больше всех в этой жизни. Всегда защищала , делала все что я захочу . Каждый день по ночам вспоминаю ее я плачу
Вопрос от: ; Возраст: 20

психолог онлайн
Очень соболезную вам в вашем горе. Тяжело терять близких и любимых людей. Бабушка была для вас близким человеком, тем, кто очень вас любил. Сейчас вы горюете, плакать при этом абсолютно естественно. Оплакивание помогает заживлять душевные раны. К сожалению, от боли потери близкого человека есть только одно лекарство - это время. Хорошо бы если бы вы могли говорить с кем-то о ваших чувствах, плакать кому-то из близких, родных, кто знает бабушку, кому вы можете доверить свои чувства, свои слезы, кто сможет побыть с вами рядом.
психолог онлайн
Сочувствую Вашей утрате, скажите пожалуйста, как Вас могли бы поддержать психологи?
психолог онлайн
Доброго дня, nik7f7.
Дуже співчуваю Вам - смерть близької, рідної людини дуже болісна подія. Скажіть, будь ласка, секільки вже пройшло часу після смерті бабусі? Чи є зараз у Вашому оточенні люди, які могли б Вас підтримати (друзі, батькі тощо)?
Коли людина втрачає когось чи щось, то вона проходить ряд стадій: шок, заперечення, гнів, торги, сум, прийняття. Важливо дозволити собі конструктивно пережити всі ці стадії, щоб Ви змогли емоційно прийняти втрату і відпустити її.
цитата:
Каждый день по ночам вспоминаю ее я плачу
Вас щось хвилює у Вашій реакції? Оплакування - нормальний процес, не намагайтеся якось "придушити" це, адже тоді Вам стане ще тяжче.
Рекомендації:
- якомога більше говоріть про вою втрату із іншими (родичі, друзі тощо) та просіть їх про емоційну підтримку;
- напишіть лист бабусі, у якому опишіть всі свої переживання та слова, які Ви б хотіли сказати їй наостанок. Після цього перечитайте про себе лист, порвіть, спаліть, викиньте його;
- потурбуйтеся про себе: займіться справою, яка приносить Вам задоволення, відпочивайте тощо;
- якщо бачите, що Вам тяжко з цим впоратися самостійно - зверніться індивідуально до психолога.
Вірю у Вас і бажаю Вам удачі!