Чоловік проти третьої дитини
Доброго вечора..так вийшло, що я завагітніла, є двоє дітей, 5.5 та 2.2
Але чоловік категорично проти, обгрунтування ніякого немає, просто "бо не хочу"
Прошу щоб дав точну відповідь, каже те саме
Пару днів він себе якось нормально поводив, нічого не казав, а тут, наче підмінили, " не потрібна нам та третя дитина"
Я не знаю що робити, я не зроблю, буде мене винити ціле життя, якщо зроблю, то точно знаю, що буду винити я його, що найрідніша мені людина, змусила мене таке зробити...і я просто стою на бездоріжжі...голова вже не варить...
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Муж вам прямо говорит про аборт или что значит просто "не хочу"?
Вы предохранялись?
психолог онлайн
Доброго вечора. Співчуваю вам, що опинилися в такому становищі. Тим більш, у вашому стані хочеться підтримки, а не стану невизначенності.
Я правильно зрозуміла, що позбавлятися дитини - це йти всупереч власним цінностям і є для вас неприйнятним?
Що для вас означає "дав точну відповідь"? Що саме ви хочете почути?
По-перше, вам потрібно визначитись для себе - які є варіанти рішення цього питання. Якщо ви точно знаєте відповідь - не йдіть проти себе. Якщо не знаєте - найперше, що можете зробити - сісти із листком і ручкою і записати "+" і "-" від даної події. Уявити, що буде, якщо дитина народиться. Уявити, що буде, якщо дитина НЕ народиться. Прийняти рішення для себе.
Тоді вже говорити із чоловіком.
Радила б сходити вдвох із чоловіком на сімейну консультацію.
Бажаю вам мудрості! Не забувайте про себе👍
психолог онлайн
Добрий вечір. Все ж таки раджу у чоловіка допитатися, чому "вам не потрібна третя дитина". Можливо це пов'язано з його якимось страхами - за фінанси, здоров'я,тощо.
психолог онлайн
Доброго дня
Ви обговорювали раніше з чоловіком питання 3тьої дитини, до того як завагітніли?
Це було планово для вас?