Відносини з хлопцем важко нам поступитися один одному?
Ми зустрічаємо вже більше 3років,живемо разом майже рік,він часто любить собі випити з друзями, саме більше з братом.
Ми не можемо поступитися один одному,він каже що я дуже вперта що хочу щоб все було так як я хочу,так я незаперечую але я не бажаю нічого поганогоа навпаки щоб він не пив,щоб ми чогось добилися в житті, краще жити, подорожувати я хочу,на море,він нікуди нехоче їхати, каже після весілля. А зараз він робив мені сюрприз тіпа,пропав вночі кудись їздить по ночах каже по справах по роботі,типу коли немає грошей він десь їздить, мені про це нерозказує нічого,я то можу багато чого нафантазувати,я його люблю дуже нехочу кидати але я нелюблю секретів, брехні,також мене обманював,казав йде до брата щось там допомогти а насправді пішли в бар пити,я їх побачила виходила в магазин.я нелюблю брехні!!!.
Тепер він мені розказав що хотіа освідчитися що купив кольцо і що сюрпризу небуде вже,що тоді вночі він заробляв на нього,але це неправда бо купив він швидше,вже не сходиться.
Я незнаю як йому довіряти ,я хочу вірити але після того всього мені важко
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Дійсно це дуже важко будувати відносини в яких немає довіри. Ви з хлопцем говорили про свої почуття?
Дополнение от автора
Звичайно говорила
психолог онлайн
МЧ любит выпить, никуда не хочет ездить, денег нет и он где-то ездит по ночам.
Вопрос, а зачем вам строить отношения с тем, кто не устраивает изначально? Ощущение, что вы хотите перевоспитать его под себя. Но вы не мама, он не ваш сын, а взрослый человек. Он выбирает такую жизнь, у вас другие планы. И увы, но после свадьбы ничего не поменяется. Разве что вы будете еще больше разочарованы. Особенно, когда будет все то же самое, только еще ребенок добавиться (Если планируете конечно)
психолог онлайн
Добрий вечір.
Що вас об"єднує? Цінності? Інтереси?
Чи відчуваєте себе бажаною, Коханою?
Дополнение от автора
Доброго вечора.так він мене любить, навіть деколи думаю більше ніж я його.я незнаю що нас об'єднує,тому що в нього інші інтереси в житті,але ми разом хочемо сім'ю дітей.просто я все планую наперед весілля.а він хоче знати чи я точно зможу їх мати як би не хоче потім розводитися.
Я хочу багато чого,він простий нелюбить там понти.Я допустимо хочу машину для сім'ї він каже що за руль не сяде.я і незнаю навіть шо нас об'єднує, мабуть любов і все.ввн раніше коли п'яний був позволяв собі голос на мене підняти нападав на менеа мені нервуватися не можна в мене тиск скаче.я хочу щасливо жити просто але не бідно
психолог онлайн
Такое ощущение, что вы просто замуж хотите и раз МЧ тоже согласен на семью, то надо брать, а потом перевоспитывать.
Дополнение от автора
Та ні я неспішу з тим , нехочу потім розводитися .
Я хочу щоб мене поважали,любили.
Дополнение от автора
Я просто незнаю що буде потім чи він не почне часто пити,чи на мене руку непідніме, просто він з поганої сім'ї де мама,тато і сестра п'ють,а його в дитинстві били,він виріс в такій поганій обстановці
Дополнение от автора
Що мені робити хто шо порадить,я люблю його,але він на днях мені стільки претензій наговорив,що мені треба мінятися якщо я хочу щоб у нас далі відносини були,що я дуже вперта непоступаюся ніколи, що хочу щоб все було так як я хочу,сказав мені все що його бісить,що я як дитина себе поводжу
психолог онлайн
Дивіться. З свого досвіду я знаю про те, що якщо партнер у відносинах хоче змінити іншого партнера,то це не про любов, а про співзалежні стосунки. Читаючи вашу історію, в мене виникають відчуття, що кожен з вас знаходиться в фантазіях і цілях стосовно ваших відносин.
Ще мені здається, що ви не бачите партнера,а начебто лише його образ,створений вами.
Я б вам радила сходити на особисті консультації, щоб прийняти рішення. Свою позицію я озвучила.
Нехай щастить.
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
.
цитата:
Та ні я неспішу з тим , нехочу потім розводитися .
Тогда не нужно строить отношения с тем, с кем нет ничего общего - разные ценности и цели в жизни. Иначе рано или поздно, но вы поймете, что вам не по дороге.
Найдите того, кому будет интересно и важно то же, что и вам. Кто не будет пить и где-то бродить по ночам. Кому будет интересно путешествовать и кто будет думать о будущем не на словах, а на деле
Смотрите на реального МЧ, а не на свои фантазии о том, как возможно будет в будущем. А будет там так же, как сейчас, если не хуже
Дополнение от автора
Дякую вам,я подумаю над цим.
психолог онлайн
Доброго дня.
ви багато написали про свої почуття і про те, що вас не влаштовує, але не написали свого питання до психологів.
Якої саме допомоги ви очікуєте? Чого вам хочеться у зв'язку з написаним вами?
Справа в тому, що стосунки потрібно будувати з тою людиною, з якою вам добре вже зараз і ви відчуваєте, що будете з нею щасливою. Дорослу людину неможливо перевиховати. Ваш хлопець такий який є. Ви його можете таким або любити і приймати, або не приймати і будувати стосунки з кимось іншим. Усе, що вас не влаштовує потрібно повністю владнати до того як погоджуватись на одруження. Якщо є щось таке, з чим ви не можете змиритися, що робить вас нещасною, то не варто пов'язувати своє життя з цією людиною, бо ви себе прирікаєте на страждання. Вам навіть ніхто не обіцяє, що буде змінюватися і виконувати ваші бажання, задовольняти ваші очікування. вам, навпаки, кажуть: твої очікування зависокі, ти дуже багато хочеш.
Тут все прозоро і зрозуміло. А вже що з цим робити і чи будете ви при таких обставинах щасливі разом - вирішувати вам.