Ребенок плохо себя ведёт
Добрый день. Помогите, пожалуйста, начала жаловаться учительница с Анг языка, что ребёнок на уроке ведёт себя ужасно, показывает язык, то щипает ребят... раньше такого не замечала. Я спрашиваю в что случилось, тебя кто-то обижает? Говорит -нет, просто, что бы знали ... я спрашиваю , что знали!? Молчит И вот в садике ударил девочку.... зачем спрашиваю, говорит, что бы знала Я уже говорю, что так не красиво, очень мне стыдно за твоё поведение, ты же умница, так нельзя .... но когда перед занятием говорю веди себя хорошо, он говорит буду как всегда Ребёнку 5 с половиной лет
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Доброго дня, Юлія.
Діти - наше дзеркало, а це означає, що десь Ваш син бачив схожу поведінку. Як думаєте, де б він міг її спостерігати (це може стосуватися і щодо таврин і "гра у щипання" із ним батьків тощо)? Яка зараз у Вас ситуація в сім'ї (стосунки із чоловіком, стресові події тощо). Крім цього, важливо зрозуміти, що він вкладає у поняття "Щоб знала" (можливо Ви десь ще чули цю фразу)? Я б Вам також рекомендувадла детальніше розглянути, що передує такій його поведінці (можливо гнів або відчуття фрустрації, яке він намагаєтьсі утамувати. Наприклад, дівчинка забрала у нього іграшку і т. д.).
Як Ви і Ваш чоловік виражаєте гнів?
Дополнение от автора
дякую, що приділили мені час. якраз - то в сімї в нас ніхто себе так не виде, поганих слів ніхто не каже, з чоловіком теплі стосунки... я ось думаю, що не завжди я можу проконтролювати, що син дивиться в ютубі.
Так, дівчинка забрала в нього машинку, а інша пригощала всіх цукерками, а цьому не дала. а на занятях каже, що так хоче себе вести....
Дополнение от автора
коли гніваємся - ми сваримся і повишаємо голос, нікого не б"ємо.
одного разу чоловік вдарив ременем собаку (коли той погриз наше взуття) можливо син це побачив і так себе веде????? о, Боже... що мені робить?
Дополнение от автора
фразу "Щоб знала" чую тільки від нього... і ніяк не можу зрозуміти, що він має на увазі, як тільки запитаю... мовчить, або каже щоб згала
психолог онлайн
цитата:
я ось думаю, що не завжди я можу проконтролювати, що син дивиться в ютубі.
На ютубі можна контролювати контент для дітей, рекомендую Вам зробити налаштування.
цитата:
Виходить, що, таким чином, Ваш син намагається задовільнити свої потреби, відстояти свої кордони та впоратися із фрустрацією, що, на жаль, є неконструктивно. На заняттях, можливо, він відчуває фрустрацію, коли не знає матеріал, а вчитель може на це йому вказувати (та інші діти) і йому це не подобається (важливо уточнити у викладача). Насправді, дітей необхідно вчити асертивній поведінці, а цим навичкам, у школах і садочках, на жаль, не навчають (або дуже рідко).
цитата:
одного разу чоловік вдарив ременем собаку (коли той погриз наше взуття) можливо син це побачив і так себе веде?????
Можливо, однак припускаю, що існує багато взаємопов'язаних чинників.
цитата:
о, Боже... що мені робить?
Перш за все, хочу Вам сказати, що Ви хороша мама, бо звернулися сюди на форум, щоб допомогти сину - це варте поваги.
Алгоритм наступний:
- слідкуйте за своїм способом вираження гніву та навчіться його вивільнювати конструктивно. Наприклад, спочатку брати переву, повідомляти чоловіку про свої почуття і прагнення зменшити емоційний заряд (Я зараз дуже гніваюся. Я б хотіла відійти на 10 хвилин і заспокоїтися, а потім повернутися до нашої розмови. Ок?) - зменшуєте емоційний заряд (дихальні вправи; рвете папір, який лежить у призначеному місті для таких випадків; рахуєте повільно до 20; б'єте м'яку подушку рукою поки не відчуєте втому - обирайте). Після цього повертаєтеся до чоловіка і обговорюєте далі ситуацію. Рекомендую Вам також почитати в інтернеті про техніку активного слухання та асертивної поведінки.
Важливо! Те саме стосується і чоловіка.
- коли син гнівається, спрешу поспівчувайте йому ("Я бачу, що ти зараз гніваєшся і я співчуваю тобі. Мені дуже шкода. Ти також хотів, щоб Оленка дала тобі цукерки і це напевно було образливо"), а вже потім пояснюйте, як необхідно діяти в таких ситуаціях (без присоромлення і залякування): Пам'ятай, що я тебе люблю, навіть коли ти гніваєшся. Всі твої емоції цінні, однак важливо їх виражати правильно. Якщо у тебе виникають такі ситуації, то говори відкрито про свій гнів та образу у такій формі: "Оленка, я зараз дуже гніваюся і мені сумно тому, що ти дала іншим цукерки, а мені ні. Чи не могла б ти, будь ласка, дати мені цукерки?". А якщо дівчинка відмовить, то сказати: "Ок, я поважаю твоє бажання, хоча мені і образливо". Так само, якщо він відчуває надто сильний гнів, що не може говорити, то нехай він бере перерву для самозаспокоєння і турботи про себе.
- вчіть сина через казки, де головний герой зустрічається зі схожими труднощами і їх конструктивно долає;
- прослідковуйте мультимедійний контент сина;
- якщо є можливість, зверніться очно до дитячого психолога. Так само, Ви можете звернутися до шкільного психолога у тому навчальному закладі, де перебуває Ваш син - це його (її) компетенція та обов'язок.
Дополнение от автора
Ми спробуємо!!! Безмежно вдячна Вам за допомогу !!!!::wub::
психолог онлайн
цитата:
Ми спробуємо!!! Безмежно вдячна Вам за допомогу !!!!
Дуже радію, що змогла Вам хоча б трохи допомогти! ::smile::
психолог онлайн
Ребенок так пытается обратить ваше внимание и заставляет вас почувствовать... Что вы чувствуете?
Думаю важно не то почему он это делает, а что он транслирует именно вам. Что сообщает на эмоциональном уровне. Это повод поразмышлять над вашими взаимоотношениями и его потребностями, которые он возможно скрывает, прячет под данным поведением. Но тем не менее пытается вам что то донести.
А тем чтобы думать где и кто и почему его этому научил, вы лишь вы лишь уходите от чувств и ответственности.
Ребенку 5 лет, он от вас пока еще сильно зависит и это ваша компетенция прямо воспринять сообщение к вам и помочь ему справится с чем то и адаптироваться
Дополнение от автора
Спасибо Вам большое!