Дитина почала впісюватися в садочку
Добрий день.
Моїй доні 2,9 р. З 1 вересня почала ходити у садок і все було добре. Останні декілька днів почала впісюватися (такого раніше не було) при чому вдома вона ходить на горщик нормально. Вихователі і помічник вихователя говорять, що не кричали на неї, не примушували нічого робити і т.д. Але я думаю, що все-таки щось відбулося раз моя дитина впісюється тільки у садочку. Коли я запитала у доні, що трапилося і в чому причина, То вона відповіла: «не буду ходити на горщик», «не буду спати». Мене це бентежить. Мені здається, вона почала боятися або соромитися або інша причина....Можливо Ви мені допоможете: Як правильно розпитати у дитини що трапилося? Як правильно поговорити з вихователем?
Чи можливо я себе накручую?
Дякую!
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
спробуйте розпитати дитину як їй взагалі у садочку...
Причина может быть в эмоциональном восприятии детсада..
Либо ребенок не готов отлучаться от вас
психолог онлайн
Добрий день.
Ви можете спробувати виявити причину самостійно з допомогою іграшок. Програйте ваш діалог з донечкою через ляльок, звірушек. Типу вистава. Трішки зашифруйте текст. Дивіться, слухайте як реагує доня. Що висловлює, на які епізоди реагує.
А вдома у вас нічого не змінилося? Атмосфера сприятлива?
психолог онлайн
Настя, добрый день!
цитата:
Але я думаю, що все-таки щось відбулося раз моя дитина впісюється тільки у садочку. Коли я запитала у доні, що трапилося і в чому причина, То вона відповіла: «не буду ходити на горщик», «не буду спати».
Вы говорите, что до этого было все в порядке, а началось все в садике. Ребенок протестует против горшка и против садика, но единственный способ, которым она себя может защитить это с помощью мочи. Она таким образом может проявлять агрессию. Очень важно понимать, что произошло в садике и какая причина. Это одна из моих версий, но очень важно видеть ребенка и понять, что там происходит. Какая атмосфера в садике?
Дополнение от автора
Вдома нічого не змінилося, веде себе як завжди і нормально ходить на горщик.
До садочку адаптувалася доволі швидко. Але я помітила, що одна вихователька їй подобається більше, ніж інша
В садочку, у зв’язку з карантином, у групу батьків не пускають, тому я незнаю яка там атмосфера... але я періодично дзвоню і питаю як моя доня.
вихователі запевняють мене, що все добре і нічого такого не відбулося...
психолог онлайн
Скажите, а дома какая у Вас обстановка? Какие у Вас отношения с мужем?
психолог онлайн
Оксана Борисівна Шевчук
Добрый день.
Можете предложить ребёнку цветные карандаши (чёрный- обязательно), и попросите рисовать воспитателей и детей. Кого она нарисует чёрным или тёмно коричневым, того она и побаивается.
Дополнение от автора
Вдома все добре. Відносини з чоловіком хороші.
Дякую за поради з іграшками і олівцями!
психолог онлайн
Ольга Владимировна Головченко
Добрий вечір!
Ви правильно робите, що звернули увагу на таку поведінку доньки.
Вона сказала, що не хоче ходити на горщик та не хоче спати. Можна припустити, що сам процес ходіння на горщик не комфортний для вашої дитини. Та процес укладання спати. Які емоції у доньки, коли вона впісяється? Як їй ?
Якщо нічого не можливо змінити в д\садку, Ви не можете зрозуміти причину, то:
1. Не сварить дитину і взагалі не звертайте увагу на "мокроту". Підтримайте її в тому, що все буде добре. І дуже уважно слухайте, що розповідає дитина про садочок. Головне - емоційні моменти, на що саме звертає увагу дитина. Без акценту на горщиках і сон. Можливо, Ви зрозумієте дискомфорт дитини. Вдома пограйте в дит.садок, разом з іншими дітками. А ваша дитина нехай візьме роль виховательки. Споглядайте уважно!
2. Можна відвідати дитячого психотерапевта. Через декілька сеансів казкотерапії, ігротерапії спеціаліст зрозуміє причину.
Всього Вам доброго!
психолог онлайн
Есть ли у Вас возможность обратиться к
детскому психологу у Вас в городе, чтобы понаблюдать за ребенком?
Дополнение от автора
Психолог дитячий є.
Дуже вдячна всім за зворотній зв’язок!
Здоров’я і всього доброго!