як зімнитись...?
В мене сформувалася проблема через то шо я перейшов з однієї крайності на іншу.Раніше у дитинстві,в підлітковому віці,взвгальному до 17 років був активний,шустрий,багатослівний.І постійно такий мій темперамент в середовищі якому я спілкувався приносив тільки плюси,бо був»душа компанії». Але потім мені довелося попасти у великий, чужий мені коликтив і коли я почав спілкуватись за притаманною мені манерою поведінки,мою певедінку у кращому випадку сприйняли як поведінку малої дитини в гіршому як придурка,даже порівняння мені дали з одним персонажем. Після цього моя активність як в спілкуванні так і у шустрості,активності,темпераментності пропала. Я почав поводитись дуже стримано,менше розмовляв,постійно ходив серйозний, а саме найгірше шо з метою якогось психологічного захисту почав закриватись від ситуації,людей і всього шо мені не подобалось дуже дивним методом і суть його полягала у надлишковій контрольованості даже в плані реакції ,таке відчуття шо такою заторможеністю я хотів проявити сконцентрованість,повільністю реакції на сказане або зроблене,врівноваженість,серйозність а получилось шо мене почали важати за заторможену людину. Одним словом,з одної крайності в іншу. І я за собою замічаю шо такий заторможений вид поведінки виникає при неприємній для мене ситуації,або коли я намагаюсь тримати себе « в руках» шоб не проявляти свої емоції або не виходити з емоціїної рівноваги. Мені за останні роки дуже шкодить така заторможена манера поведінки і я хочу змінитись,але не можу,бо та поведінка стала частиною мене, я вже не свідомо так повожусь і нічого не можу вдіяти зі собою.
Шановні психологи,як мені змінти модель своєї поведінки? Можливо це зробити самому,чи необхідна допомога спеціаліста?
Дякую
Вопрос от: ; Возраст: 22
консультация психолога
Здравствуйте, Игорь! В тот болезненный для вас момент вы приняли решение вести себя по-другому. На какой-то период времени вам показалось, что так лучше. Сейчас вас не устраивает ваше поведение, но вы боитесь вести себя по-другому. Возможно страх пережить тот опыт мешает вам что-то изменить.
Обратитесь на консультацию к психологу очно или он-лайн.
С ув. Ирина.

психолог онлайн
здравствуйте, Игорь.
Вы сложно адаптировались в новом чужом коллективе. Вам пришлось сменить манеру поведения, научиться сдерживать свои эмоции. с одной стороны это более осознанное поведение, а с другой - невыраженные и непережитые эмоции ищут выход. сейчас вы столкнулись с проблемой - как возродить свою естественность и эмоциональность и не потерять при этом рассудительность и уравновешенность.
очень хорошие результаты может дать работа с терапевтом. Вы научитесь принимать, не стесняясь, свои желания и потребности в принятии, уважении, признании, спокойнее относиться к своим врозможным ошибкам и промахам, сможете меньше зависеть от оценок окружающих. Вы сможете естественно получать внимание окружающих, не стараясь изображать серьезного и сконцентрированного человека. все это у Вас есть внутри.