Перегляд дорослих сайтів
Підскажіть нещодавно я зайшла в історію гугл в телефоні дитини,та побачила що диьина майде щодня відвідує порно сайти. Дитина у віці 12 років .Як правильно говорити з дитиною,чи потрібно наказувати дитину ,чи потрібно в даній ситуації звернутися до психолога.
Вопрос от: ; Возраст: 30

психолог онлайн
Виталий Викторович Бондарчук
Доброго вечора
Краще звернутися до психолога, або ж почитати літературу на дану тему
12 років -це якраз підходящий вік для ознайомлення з сексуальним життям
Наказувати категорично ні, краще знайти підхід щоб поговорити з дитиною про це, якщо ж ви будете наказувати- дитина в досі ранньому віці може вступити в інтимне життя . Вам потрібно побудувати відносини таким чином , щоб дитина не боялася вам розповісти про своє життя
Якщо це дівчинка то розмовляти потрібно мамі, якщо хлопчик- татові, це дуже важливо. Розмова повинна бути не засуджуюча
Дополнение от автора
Якщо немає можливості щоб з хлопчиком поговорив тато,порадьте як мамі почати правильно розмову на цю тему,на чом потрібно акцентувати увагу.І чи буде дитина в подальшому відвідувати ці сайти,чи можливо встановиьи на тел.батьківський контроль
психолог онлайн
Доброго дня
Ви раніше спілкувалися з дитиною на тему статевого виховання?
Обговорювали питання щодо " звідки беруться діти", "як я дорослішаю" " в чому фізіологічна різниця хлопчика і дивчинки"?
Наскільки у вас з дитиною відкриті, довірливі стосунки?
психолог онлайн
Добрий ранок! Карати дитину точно не варто. Про що б Ви хотіли поговорити х сином? Що Вам заважає у цьому? Чим страшно, що син переглядає порно сайти?
психолог онлайн
Инна Владимировна Черняева
Анна Автондилова
Доброго часу доби! Поговорити з дитиною однозначно треба. Розмова дуже делікатна і залежить від ступеню довіри між вами і відносин в цілому. Проте, ви маєте розуміти в першу чергу для себе, що дитину немає за що наказувати, він дорослішає і шукає потрібну йому інформацію. Шкода, що він шукає її не там де треба і може отримувати її в дещо викривленому вигляді. Ваше завдання спокійно поговорити з дитиною, розповісти йому все, що треба знати йому в його віці, відповісти на питання які його цікавлять. Якщо важко зробити це самій, рекомендую звернутися до психолога.