Страх стосунків
Тривалі стосунки в мене були напевно років 5 тому. Там не все було гладко. Я постійно чого соромилась, то себе, то його, то сказати шось не те в його компанії. Так склалося, що більше таких стосунків в мене не було, максимум кілька раз зходити на каву з якимось хлопцем. Зараз почала спілкуватись з одним чоловіком, з мого маленького містечка, де всі один одного знають. Цей хлопець вже був одружений, та має дітей, мене це не лякає, лякають люди, і їхні розмову, лякає що моя сім'я його не прийме а його мене. Звичайно в нас була одна тільки зустріч, та в нього серйозні наміри, а я не знаю кудди від них дітись, не знаю, що казати, як поводитись, мені хочеться вже утекти від нього, але розумію, що мені з ним насправді дуже добре.....я просто боюсь, що робити і як себе вести?
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Аня, доброго дня. Який саме Ваш погляд на стосунки взагалі? Що Ви очікуете від спілкування з чоловіками? Наскількі вони Вам потрібні і як мають виглядати для Вас в ідеалі?
психолог онлайн
Добрий день! Аня, які були стосунки між батьками у Вашій родині? У Вас з батьками?
психолог онлайн
Добрый день. Судя по описанию, у вас много стыда и желания соответствовать чужим ожиданиям. Возможно, это ваша семейная история, но в любом случае это запрос на индивидуальную работу. Тут, к сожалению, какой-то совет не поможет, так как это глубокие вещи
психолог онлайн
Доброго дня, Анна.
Давайте уявмо наступну ситуацію: Ваші батьки непроти, пересудів немає, Ви не з маленького містечка. Ви б хотіли стосунків із цим чоловіком? Ви бачите його поряд із собою? Чи залишається ще якийсь страх?
цитата:
Звичайно в нас була одна тільки зустріч, та в нього серйозні наміри, а я не знаю кудди від них дітись
В чому саме полягає їхня "серйозність"? Як Ви це зрозуміли?
Що особисто Ви вкладаєте у поняття "стосунки"? Ви зараз матеріально і просторово незалежна від батьків?
Також важливо детальніше проаналізувати Ваші попередні стосунки (ініціатор розлучення, причина, дефіцити і т. д.) та дитинство.
Як бачите, інформації необхідно зібрати багато + існують труднощі у психологічній сепарації від батьків та самоприйнятті, самоцінності, впевненості у собі і це вже запит на індивідуальну співпрацю із психологом-психотерапевтом.