не знаю як жити
Я не живу, а мучаюсь. Мені 32 роки, хворію на цукровий діабет 31 рік, не він заважає. Слава Богу на роботу ходжу. Батьків маю. Зараз болять щелепи, лікарі відповіді не дають, що це таке. Деяка мазь,недопомагає.
Подруги нема. Куми в іншому місті. Подзвонити нема кому. Мамі нехочеться слухати мене, вона занята втомлена.по здоровю свої проблеми має. Я не заміжня, хлопця не маю.. Кому я потрібна...нікому
Вопрос от: ; Возраст: 32
нравится: 1 из 1

психолог онлайн
Марина, добрий вечір.
цитата:
Я не живу, а мучаюсь. Мені 32 роки, хворію на цукровий діабет 31 рік, не він заважає.
Заважає не діабет жити, а що заважає?
Яке у вас питання до психологів сайту?
Дополнение от автора
мені все заважає. до діабету я привикла він мій ,ще року не було мені як він зявився. Все було добре. Зараз стало ніби я в іншому світі. Ніхто мене не слухає,ніхто не розуміє. Друзі були одиниці і ті далеко стали раз в місяць по телефону. Здоров"я також маю проблеми з щелепами стоматологи відправили до нервопатологів ті до щелепно-лицьового хірурга. Відповіді не маю.
Батьки тільки можуть послухати два слова і все . В мене слів мільйони але всі в собі бо нема кому казати.
Дополнение от автора
Любила вишивати, музику. Зараз не можу сісти і вишивати,треба спокійний стан.
Дополнение от автора
Для чого я на світі? Мабуть нагрузка батькам. Вони годують платять комунальні послуги.
Дополнение от автора
Моя проблема зараз мабуть самотність
психолог онлайн
Оксана Сенченко
цитата:
мені все заважає
Розумієте, не може бути так, щоб все заважало.
Можливо ви прийшли в ту точку, в якій почали щось усвідомлювати по-іншому? Така собі ваша особиста криза?
Від вашої історії віє самотністю, це правда. Але правда і в тому, що, можливо, прийшов час почати опиратися немна кумів, батьків, друзів, хворобу, а на себе. Почати бачити себе іншою. Цінною. Цілісною.
Я передбачаю, що у вас внутрі дуже багато затиснених почуттів, які мають бути вивільнені, а разом з ними і життєдайна енергія.
Я так від вас і не почула запитання.
Але щиро рекомендую йти працювати з психотерапевтом особисто! Це важливо.
Дополнение от автора
Дякую.