Дивноо
Доброго дня. Завжди не могла дочекатися зустрічі з хлопцем, день не бачилися вже сильно скучала, а зараз взагалі такого немає, хоча можемо не бачитися декілька днів іноді навіть тиждень. Бажання зустрітися є, але бажання зрушити всі свої плани лише щоб побачитися(так було колись) то ні такого вже немає. Але кожна зустріч, це дуже приємно і прощатися не хочеться. Це нормально?
Вопрос от: ; Возраст: 16

психолог онлайн
Добрий вечір? Що Вас лякає у цьому? Які думки з"являються? Що не нормальне вбачаєте?
психолог онлайн
Доброго дня!
А яку ситуацію Ви могли б назвати нормальную в Вашому випадку?
Скільки Ви зустрічаєтеся?
Звичайна динаміка стосунків - коли спочатку Ви багато фантазуєте один про одного, хочете завжди бути поруч, все робити разом, а потім стаєте більш незалежними, але все ж таки підтримуєте взаємини, проводите час разом, маєте спільні захоплення та інтереси, просто залишаєте собі більше вільного простору поза стосунками. Інше питання - якими Ви бачите ці стосунки? Чого хочете від них? Чи все задовільнює саме Вас?
Дополнение от автора
У мене страх, що після такого зникнуть почуття, адже в усіх "щасливих історіях" завжди всі сильно скучають і не можуть один без одного. Задовільняє мене все. У стосунках близко 3-4 місяців. Появляється боязнь, що мої почуття зникнуть до цієї людини, а я цього дуже не хочу. Чи всеж це добре і так повинно бути?
Дополнение от автора
А ще хлопець завжди дуже хоче зустрітися, завжди каже що дуже скучає (він готовий змінити всі свої плани щоб зустрітися). А у мене таке відчуття минуло і це насторожує. Хоча я теж скучаю, але щось не так.
психолог онлайн
Я не знаю всієї Вашої ситуації і не можу спрогнозувати розвиток Ваших стосунків, але якщо Ви в стосунках завжди б сумували за хлопцем і не могли б без нього жити - на довго Вам не вистачило б ані сил, ані бажання, Ви б просто вигоріли. Мати своє життя за межами стосунків - нормально, як і мати потребу іноді бути на самоті і отримувати від цього задоволення.
Для підтримки стосунків можете звернути увагу на якість часу, що Ви проводите разом - спільні заняття, може, хоббі, захоплення, підтримка одне одного тощо.