Переписка з колишньою
Добрий день
Є хлопець, зустрічаємось 2.5 роки, живемо разом - рік. У грудні минулого року їздив на заробітки на зиму в столицю. Влітку я випадково при прибиранні знайшла речі колишньої(дитячі фото, кілька зошитів, трудову), і мені згадалось як ще на початку зустрічань Ігор обмовився, що підтримує зв'язок з колишньою. Я тоді не надала цьому значення, тим паче я не була свідком спілкувань і припустила лише безневинні привітання з святами. Коли я знайшла ті речі, я навмисно шукала їх переписку у фейсбуці(знаю, не гарно). Вони переписувались місяць. Вона писала що ніколи не була в Києві, він у відповідь її запросив туди і, потім ще кілька днів питав чи приїде вона. Зустріч не відбулась, бо колишня захворіла. На що мій хлопець запропонував її _полікувати_ . Після цієї переписки я схотіла від нього піти, я навіть збирала речі. (Мені ця ситуація ще досі болить, трясе поки пишу цього листа.) Ігор сказав, що не варто було переписуватись з нею та нічого не вернеш. Він не вбачає в цій переписці зради і хоче бути зі мною. У них не було нічого серйозного, розійшлись ще 5 років тому
А переписувався з нею випивши, при цьому я відсилала їй знайдені мною речі, бо він за два тижні скандалу ніяк не міг цього зробити, сказав що я була холодною до нього і він подумав що в мене є інші симпатії і через це він з нею переписувався. А коли я попросила видалити її номер сказав що видалення нічого не дасть, бо як схоче то знайде її, та не робить цього бо хоче бути зі мною. Телефон таки видалив.
Так от, я не знаю чи правильно я зробила повіривши йому і залишившись з ним. Мені здається моя інтуїція правильно говорить, що не варто з ним продовжувати. Це була зрада.
Вопрос от: ; Возраст: 25

психолог онлайн
Добрий день, Kotryna! Що Ви очікуєте від форуму? Які у Вас почуття до нього? Ви бажаєте залишити його чи зберегти відносини?
психолог онлайн
Доброго дня, Kotryna.
Помітно, що у Вас вже давно не було фундаменту стосунків - взаємодовіри, адже Ви:
цитата:
я навмисно шукала їх переписку у фейсбуці(знаю, не гарно).
Скажіть, будь ласка, у Вас був досвід зради або Ви спостерігали такий?
цитата:
сказав що я була холодною до нього і він подумав що в мене є інші симпатії і через це він з нею переписувався.
Таке відчуття, що хлопець не бере відповідальності за свої вчинки. Ви погоджуєтеся з ним, що Ви тоді були "холодною"?
цитата:
Так от, я не знаю чи правильно я зробила повіривши йому і залишившись з ним. Мені здається моя інтуїція правильно говорить, що не варто з ним продовжувати.
Ви зараз відчуваєте себе щасливою у цих стосунках? Що для Вас у них є цінного? Зрада - поняття суб'єктивне і залежить від Вашого сприйняття, а Вас це ранило. Ви готові пробачити "зраду" за умови, що Ви обоє будете працювати над відновленням взаємодовіри?
психолог онлайн
"А переписувався з нею випивши" - звучит так просто, как будто алкоголь это святая вода, которая смывает все грехи
психолог онлайн
Никто кроме вас не может сказать, как вам будет лучше. Стоит смотреть на то, как в целом складываются ваши отношения. Каждый имеет право на ошибку, но вопрос в том, как кто потом ведет себя. Если в целом у вас нет повода для недоверия, отношения хорошие, МЧ искренне попросил прощения и вы видите, что он дорожит вами и вашими отношениями, то возможно стоит простить эту ошибку и строить отношения дальше.
Но если же МЧ обвиняет в том, что он переписывался с бывшей из-за вас, вы чувствуете, что и в других сферах отношений есть склонность к обману, к тому, чтобы ставить свои потребности всегда выше ваших, даже если вам это неприятно, вы не особо доверяете МЧ, то да, стоит задать себе вопрос, а что ценного в отношениях и зачем вы в них остаетесь
психолог онлайн
Доброго дня!
Важливо бути щирою із собою та розібратися, як Ви почуваєтесь у цих стосунках, чи бачите майбутнє з цим чоловіком. Ви кажете, що інтуїція підказувала, що не варто продовжувати ці стосунки. То що Вас зупинило? Як Ви будете почуватися, якщо ці стосунки закінчаться?
психолог онлайн
Добрий день. А до цього моменту як вам було у стосунках з вашим МЧ?
Сумісні плани, цінності? Почуття? Як з цим зара?
Дополнение от автора
Мені треба попрацювати над собою: я постійно думаю про цю ситуаціюі не можу її відпустити, хочу зловити його на брехні, я чомусь впевнена, що він мене обманює. Може через те, що тоді мене інтуїція й привела на цю переписку;
Я не вірю, що можна так швидко порвати з людиною, з якою ти підтримував спілкування. Він повидаляв свої сторінки, але мені від цього не легше. Одного дня все добре, іншого мені здається що він пише їй або ще комусь.
Я просто дуже йому вірила і думала що він "не такий" як то кажуть (мала досвід зрад, спостерігала у знайомих)
Мене ще насторожує ситуація з його батьками - мати привезла з заробітків нового чоловіка, бо законний був пиятиком (так казали люди) навряд чи було розлучення а потім новий чоловік. Якось так
Не хочу помилитись і потім в шлюбі з дітьми таки зрозуміти що не зможу з ним бути, або він знайде собі когось. Не знаю як це передбачити.
Наперед дякую за коментарі
психолог онлайн
На які коментарі ви очикуєте?
З листопада щось змінилося?
Вам потрібна індивідуальна робота з психологом.
Потурбуйтеся про себе.
психолог онлайн
Вам стоит поработать индивидуально с психологом.
Тем более у вас есть опыт измен