Діти... Дружба... Відносини... Почуття...
Доброї ночі. У мене є донечка 6 років, цього року пішла у перший клас. Адаптація триває... Що можна порадити дитині, вона цілий день ходить сумна бо її подруга, а дружить вона з однією такою тихенькою спокійною дівчинкою... захворіла і не ходить до школи і вона залишилась одна, немає з ким дружити і бавитись каже. Взагалі дитина моя в садочок не ходила, це її перший соціальний досвід, вона ніколи не образить іншого і т . Д, але ж діти різні є вона чує у школі багато неприємних і жахливих слів, дуже хвилюється стосовно цього. Інколи розказувала, що хтось її штовхнув, а я питаю а ти що, а вона нічого.... Прикро, я розумію, що це питання до мене, але як зараз
1.допомогти дитині навч. дружити та заводити нових друзів
2.як навчити дитину захиститись, у дома вона інша і відповіла б одразу, якщо їй щось не подобається, можливо бо знає, що на неї ніхто не насварить за це, не образить.
Важко бачу я дитині, у дома вона була з нами оточена любов'ю та турботою, а тут.... Різні ситуації бувають . Для прикладу цілий день її боліла голова говорила,бо десь якийсь хлопчик з класу сказав, що 'відрубає їй пальці' ну це жах звісно і дитина ходила і хвилювалась з цього приводу.
Дякую за рекомендації.
Вопрос от: ; Возраст: 28

психолог онлайн
Катерина, соціалізація уе завжди випробування, а для дитини що не ходила в садок, це подвійне навантаження.
Дійсно бувають різні ситуації.
Діти вчаться товаришувати, проявляють себе по різному.
І тут важливий ваш позитивний настрій і підтримка.
Спробуйте на прикладі іграшок, лялькового театру розіграти різні ситуації, щоб донька мала певну модель поведінки, зрозуміла що буває і головне як реагувати, як вести себе.
Важливо також підтримати комунікативні навички.
Рекомендую вам поділитися своїм прикладом.
Розкажіть як ви проходили такі ситуації у дитинстві, як заводили дружбу, як також соромились але все рівно спілкувалися.
Ну і найголовніше дитина має розуміти що у будь якому випадку ви її підтримаєте , найголовніше це теплі і довірливі стосунки.
Якщо дуже складно адаптуватися можете звернутися до дитячого психолога, щоб глибше заглянули у проблематику.
Дополнение от автора
Дякую.
психолог онлайн
Попробуйте отдать ребенка на какие-то секции, которые ей будут по душе. Обычно для деток - это отдушина и возможность найти друзей по интересам. А еще вам бы хорошо самой подружиться с мамой из ее класса и приглашать друг друга в гости, так и дети подружатся.
Терпения вам и выносливости вашей дочке!
Дополнение от автора
Дякую
психолог онлайн
Доброго часу доби! Розумію Ваше занепокоєння та хвилювання. Зараз Вашій дитині нелегко, але Ви можете їй допомогти! Дуже важливо зберігати самій спокій, позитивно налаштуватись, адже Ваш емоційний стан дитина дуже відчуває (якщо буде відчувати і бачити Ваш неспокій її тривожність ще більше посилюватиметься). Приділяйте дитині увагу, обов'язково розпитуйте як пройшов її день ( не лише що її засмутило, а й що порадувало, що нового дізналася). Для полегшення адаптації грайтеся "у школу", програвайте всі хвилюючі моменти і можливі варіанти виходу з тривожних ситуацій. Перед сном можете розповісти казку про улюблену тваринку Вашої дитини, яка вже стала дорослою і пішла до школи, про те які пригоди її там чекали, про те як вона зустріла там нових друзів і т. д. Крім того, звичайно, важливо не перенавантажувати дитину, зберігати режим дня. Вірю, що у Вас все вийде, удачі Вам!
Дополнение от автора
Дякую.