Що мені робити?
Доброї ночі)) що мені робити чоловік знущається в нас 2 дітей малих, інколи руки тягне (даже сьогодні).. На роботі він працює,але каждий день випиває.... Я в декреті дуже хочу на роботу, але немає де і
з ким залишити меншу дочку... Хочу на розвод подати, але я не хочу щоб він забрав моїх дітей,бо в него всі гроші мені не дає тільки на продукти іноді.... Я все це терплю заради дітей,але я не щаслива.....Живу просто заради них ....
Вопрос от: ; Возраст: 29

психолог онлайн
Доброго дня.
Що вам робити- маєте вирішувати тільки ви!
У цьому і полягає ваша внутрішня свобода.
Я правильно зрозуміла, під знущанням ви маєте на увазі фізичне насилля? Чоловік вас б'є?
Вам є куди йти? Є близькі люди що можуть вас підтримати?
Проживання дітей з мамою не залежить від того що
"в него всі гроші мені не дає тільки на продукти іноді."..
Якщо ви розлучитесь чоловік зобов'язаний платити аліменти на 2х дітей до 18 років та вам до настання 3річного віку дитини.
Ці питання запитайте у юристів.
Що тримає вас у цьому шлюбі окрім страху?
До чого тут діти?
Ви хочете щоб вони росли і бачили як над їхньою мамою знищуються?
Дополнение от автора
В мене є мої батьки,але вони далеко живуть я тут в невістках... Його не боюся,коли не доп'є свою дозу , то на мені пасію згонить, і просто він говорить що одна дитина йому а мені друга або взагалі забере їх... Дякую вам за пораду...
психолог онлайн
Добрый вечер!
Вам нужно подумать, как Вы можете решить этот вопрос, если хотите. К сожалению, никто кроме Вас этого не сделает. Детей он у Вас не может забрать по закону, Ы мать. Как давно он издевается над Вами? Почему именно сейчас возник этот вопрос?
психолог онлайн
Доброй ночи, вы в Украине живете? Если да, то по идее у вас не могут забрать ребенка. Если в другой стране, то лучше обратиться к адвокату с таким вопросом.
психолог онлайн
Те що говорить ваш чоловік після пляшки..Можна не сприймати.
Якщо ви мешкаєте в Україні то місце проживання дитини залишають з матір'ю у 90% випадків.
Краще за все пошукайте адвоката і проконсультуйтеся.
Яке питання саме до психологів маєте?